Премини към съдържание

М.Тотев

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

М.Тотев's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря ви, няма да избързвам, а първо ще пробвам всичко описано по-горе и още в Понеделник ще дам отговор.
  2. Благодаря, направо ще купя едно още утре и в Събота ще го сменя.
  3. Благодаря ти за съвета, ще потърся канал и ще пробвам отдолу, тъй като сега нямам и ми е много неудобно да достигна отгоре до ел.моторчето понеже дори като махнах поставката на акумулатора пролуката е много малка и немога да го достигна. Може ли някой да ми каже колко приблизително ще ми струва нов електромотор за модела, ако се наложи да го сменя и в кой магазин да търся?
  4. Проверих тройника, който влиза в капака, но не е запушен. Махнах и поставката на акумулатора за да видя дали има някакъв проблем по маркучите надолу, но доколкото видях са здрави, а като духна през маркуча водата се връща през преливника. Виждат се и двата електромотора-извадих и клемите-един приятел предложи да ги разменим, но буксите не съвпадат.Ако можеше бих го направил защото не използвам пръскалките за фаровете много-много. Направи ми впечатление, че като слушам отвън звука на двата ел.мотора, този на фаровете работи как да кажа-рязко постоянно, а този на чистачките променя оборотите и ми се струва че "вие". Предполагам, че проблема е в електромотора-трябва ли да го сменя? Може ли да се поправят? Може ли просто да разменя буксите на двата мотора? P.S. Извинете ме за лаическия език, но не разбирам много-много от техника-професията ми е съвсем друга, а и в момента нямам големи възможности и се опитвам да оправям сам дребните дефекти ако се появят такива.
  5. Здравейте колеги, Отскоро съм щастлив собственик на "Галант"2000 gls td 4D68 94г. Колата е перфектна, минах вече близо 8000 км. без никакви проблеми.Единственото, което ме безпокои особено в този сезон е факта , че водата, която излиза от пръскалките на чистачките няма никакво налягане за разлика от пръскалките на фаровете където нямам никакъв проблем. след натискането на лоста за чистачките има известно забавяне за около 1-2 секунди и след това струята започва бавно като постепенно се увеличава. Проверих и смених пъпките-да не са запушени, но не. Провери дали и някое от маркучетата е скъсано или запушено, но пак нищо. Само аз ли имам такъв проблем. Моля, помогнете и дайте мнение каква може да е причината.Знам че на пръв поглед проблема е дребен, но е доста дразнещ за един иначе толкова перфектен автомобил какъвто е "галанта". Чакам вашето мнение като предварително ви благодаряV
×
×
  • Създаване...