Премини към съдържание

Галанта не загрява достатъчно?


dre_galant

Препоръчано мнение

Бихте ли ми обяснили каква е причината стрелката на температурата да не достига до средата както е нормалното, стой малко над чертата ниско долу? Дали е време да сменя термостата, или се дължи на някакъв друг проблем. Става въпрос за дизеловия мотор 90к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли ми обяснили каква е причината стрелката на температурата да не достига до средата както е нормалното, стой малко над чертата ниско долу? Дали е време да сменя термостата, или се дължи на някакъв друг проблем. Става въпрос за дизеловия мотор 90к.с.

Да, време е за нов термостат :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли ми обяснили каква е причината стрелката на температурата да не достига до средата както е нормалното, стой малко над чертата ниско долу? Дали е време да сменя термостата, или се дължи на някакъв друг проблем. Става въпрос за дизеловия мотор 90к.с.

След 4-5 минути работа на мотора (сутрин), пипни двата дебели маркуча които отиват към радиатора ..

Маркучите трябва да са еднакво студени, ако някой от двата е затоплен, термостата със сигурност ти е за смяна ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След 4-5 минути работа на мотора (сутрин), пипни двата дебели маркуча които отиват към радиатора ..

Маркучите трябва да са еднакво студени, ако някой от двата е затоплен, термостата със сигурност ти е за смяна ..

Благодаря Ви колеги за бързите отговори. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Да се включа и аз с въпрос.. при мен по принцип си седи малко под средата,но не е там проблема май,а в това че бавно загрява или поне така мисля.. днес сутринта след няколко минутна работа пипнах маркучите, тези дето са един под друг и единия беше доста студен а другия леко топъл, значи ли че съм за смяна термостат?!?! 2.5 бензин..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз с въпрос.. при мен по принцип си седи малко под средата,но не е там проблема май,а в това че бавно загрява или поне така мисля.. днес сутринта след няколко минутна работа пипнах маркучите, тези дето са един под друг и единия беше доста студен а другия леко топъл, значи ли че съм за смяна термостат?!?! 2.5 бензин..

 

Едва ли,

според мен по скоро не си за смяна. Няколко минути не са достатъчни за това време колата ти отопля само малкия кръг т.е. термостата стои затворен и е напълно естествено единия маркуч да ти е топъл а другия студен. Когато я покараш малко по интензивно тогава като отвори термостата термостата вече температурата и на двата маркуча става горе долу еднаква. Ако това не се получава тогава има нещо нередно но така както те слушам явно нямаш повод за притеснение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Бихте ли ми обяснили каква е причината стрелката на температурата да не достига до средата както е нормалното, стой малко над чертата ниско долу? Дали е време да сменя термостата, или се дължи на някакъв друг проблем. Става въпрос за дизеловия мотор 90к.с.

 

Здр братле виждам че никои не ти е помогнал по въпроса с температурата винаги стрелката е под средата защото термостата ти е до 82 градуса а не до 90 както при немските кошници при тях е на средата точно така че нямаш никакъв проблем

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...