zewz Публикувано 30 януари 2013 Сподели Публикувано 30 януари 2013 Колеги имам следния въпрос,трябва ли да достига двигателното масло до датчика на разпределителния вал?Да обясня за какво питам.Преди по малко от година смених въпросния датчик защото светва чек лампата и колата угасва и не пали,такава ми беше и диагностиката на елкона.И сега пак същия проблем ,и се чудя каква е причината да се прецаква този датчик които и вопще не е евтин 159 лв. оригинален(уж) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zewz Публикувано 31 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2013 Датчика е сменен грешките изчистени и съм готов за подвизи.Инфо не получих но ако някои има въпроси да пита вече съм компетентен. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 Датчика е сменен грешките изчистени и съм готов за подвизи.Инфо не получих но ако някои има въпроси да пита вече съм компетентен. :icon_thumbup: Аз бих искал да ми изпратиш дефектните датчици, ако ги пазиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 За тази цена не може да закупиш нов оргинален датчик.Може, може... миналата седмица дойде за 135лв OE датчик за 2.4 Gdi при обявена 380лв в БС за същия... Sent from my BNTV600 using Tapatalk HD Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian2012 Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 (редакция) Колега, когато сменяш този датчик би трябвало да смениш и четеца - това е една кръгла ламаринка която подава импулс на датчика. Редактирано 2 февруари 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 Колега, когато сменяш този датчик би трябвало да смениш и четеца - това е една кръгла ламаринка която подава импулс на датчика.Това не е четец, а "екран"......четеца си е баш датчика, и ламаринката не дава импулс ,а екранира магнитното поле от датчика и така в него се генерира импулса....и не е необходимо да сменяш ламаринката, освен ако не е от същия модел....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emo2 Публикувано 17 март 2013 Сподели Публикувано 17 март 2013 колеги вазможно ли е от екрана на датчика на хол да не пали колата . случая е такъв скъса се демферната шаиба и пистовия ремак се намота на ангренажния и оттам знаете ,клапани и др. проблеми смених всичко но колата не пали а на 2 пъти ми гърми в филтара ако някой е запознат нека помага благодаря предварително поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 март 2013 Сподели Публикувано 17 март 2013 колеги вазможно ли е от екрана на датчика на хол да не пали колата . случая е такъв скъса се демферната шаиба и пистовия ремак се намота на ангренажния и оттам знаете ,клапани и др. проблеми смених всичко но колата не пали а на 2 пъти ми гърми в филтара ако някой е запознат нека помага благодаря предварително поздрави. Датчика, за който питаш не може да се повреди от скъсан ангренажен ремък. Вероятно си на газ, щом ти гърми във филтъра и още по-вероятно не са ти зацепили ангренажа правилно. Смени си майстора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.