Премини към съдържание

Проблем със стрелката на оборотомера!?


Manolov

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги,

 

извинявам се, че нахалствам отново, но през последните няколко дни, стрелката на оборотомера ми, след като загрее малко колата (поне за сега тогава се проявява този феномен), стрелката отчита обороти с 1000 оборота в повече.

 

Пример:

При подаване на контакт вместо стрелката да седи на 0, тя седи на 1000rpm,

При неутрална скорост и без подаване на газ вместо да седи на 800rpm, тя стои на 1800rpm

При форсиране стрелката отчита с 1000 повече до към 5000 оборото при което за момент спира и изведнъж се изстрелва в червеното на над 8000rpm

 

При студен автомобил, стрелката си отчита абсолютно вярно.

 

Дайте някакви идеи, от какво може да бъде, това, моля!

 

Първо си мислех, че се е изместила самата стрелка, но след като на студен двигател, си отчита правилно, тя няма как да си се размества постоянно.

 

Пожелавам хубава вечер и се надявам някой да помогни да фиксна този проблем!

 

------------------------------------------------------------

Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1999 Sedan Classic

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

 

извинявам се, че нахалствам отново, но през последните няколко дни, стрелката на оборотомера ми, след като загрее малко колата (поне за сега тогава се проявява този феномен), стрелката отчита обороти с 1000 оборота в повече.

 

Пример:

При подаване на контакт вместо стрелката да седи на 0, тя седи на 1000rpm,

При неутрална скорост и без подаване на газ вместо да седи на 800rpm, тя стои на 1800rpm

При форсиране стрелката отчита с 1000 повече до към 5000 оборото при което за момент спира и изведнъж се изстрелва в червеното на над 8000rpm

 

При студен автомобил, стрелката си отчита абсолютно вярно.

 

Дайте някакви идеи, от какво може да бъде, това, моля!

 

Първо си мислех, че се е изместила самата стрелка, но след като на студен двигател, си отчита правилно, тя няма как да си се размества постоянно.

 

Пожелавам хубава вечер и се надявам някой да помогни да фиксна този проблем!

 

------------------------------------------------------------

Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1999 Sedan Classic

Здравейте колеги, и аз имам такъв "проблем", но съм забелязъл, че няма много голямо значение дали е топла или студена. Вече не ми прави впечатление, но ще ми бъде интересно ако някой даде идея за отстраняване на проблемчето.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

А при мен на контакт и на място в повечето време е на 1000, но не се форсира. Поне щях да го усетя, това е голяма разлика. Но понякога се оправя, макар и не за дълго. Нагоре отчита коректно. Вече не обръщам внимание. СТРАННО

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А при мен на контакт и на място в повечето време е на 1000, но не се форсира. Поне щях да го усетя, това е голяма разлика. Но понякога се оправя, макар и не за дълго. Нагоре отчита коректно. Вече не обръщам внимание. СТРАННО

 

Аз лично имам чувството, че повишава напрежението, може би е датчика на оборотите или просто от някъде му се вдига напрежението незнам.. честно, прави ми впечатление, че го прави на загрял двигател...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...