Manolov Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Здравейте, колеги, извинявам се, че нахалствам отново, но през последните няколко дни, стрелката на оборотомера ми, след като загрее малко колата (поне за сега тогава се проявява този феномен), стрелката отчита обороти с 1000 оборота в повече. Пример:При подаване на контакт вместо стрелката да седи на 0, тя седи на 1000rpm,При неутрална скорост и без подаване на газ вместо да седи на 800rpm, тя стои на 1800rpmПри форсиране стрелката отчита с 1000 повече до към 5000 оборото при което за момент спира и изведнъж се изстрелва в червеното на над 8000rpm При студен автомобил, стрелката си отчита абсолютно вярно. Дайте някакви идеи, от какво може да бъде, това, моля! Първо си мислех, че се е изместила самата стрелка, но след като на студен двигател, си отчита правилно, тя няма как да си се размества постоянно. Пожелавам хубава вечер и се надявам някой да помогни да фиксна този проблем! ------------------------------------------------------------Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1999 Sedan Classic Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 24 януари 2013 Сподели Публикувано 24 януари 2013 (редакция) Здравейте, колеги, извинявам се, че нахалствам отново, но през последните няколко дни, стрелката на оборотомера ми, след като загрее малко колата (поне за сега тогава се проявява този феномен), стрелката отчита обороти с 1000 оборота в повече. Пример:При подаване на контакт вместо стрелката да седи на 0, тя седи на 1000rpm,При неутрална скорост и без подаване на газ вместо да седи на 800rpm, тя стои на 1800rpmПри форсиране стрелката отчита с 1000 повече до към 5000 оборото при което за момент спира и изведнъж се изстрелва в червеното на над 8000rpm При студен автомобил, стрелката си отчита абсолютно вярно. Дайте някакви идеи, от какво може да бъде, това, моля! Първо си мислех, че се е изместила самата стрелка, но след като на студен двигател, си отчита правилно, тя няма как да си се размества постоянно. Пожелавам хубава вечер и се надявам някой да помогни да фиксна този проблем! ------------------------------------------------------------Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1999 Sedan ClassicЗдравейте колеги, и аз имам такъв "проблем", но съм забелязъл, че няма много голямо значение дали е топла или студена. Вече не ми прави впечатление, но ще ми бъде интересно ако някой даде идея за отстраняване на проблемчето. Редактирано 24 януари 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lacky_boy Публикувано 18 февруари 2013 Сподели Публикувано 18 февруари 2013 А при мен на контакт и на място в повечето време е на 1000, но не се форсира. Поне щях да го усетя, това е голяма разлика. Но понякога се оправя, макар и не за дълго. Нагоре отчита коректно. Вече не обръщам внимание. СТРАННО Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manolov Публикувано 19 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2013 А при мен на контакт и на място в повечето време е на 1000, но не се форсира. Поне щях да го усетя, това е голяма разлика. Но понякога се оправя, макар и не за дълго. Нагоре отчита коректно. Вече не обръщам внимание. СТРАННО Аз лично имам чувството, че повишава напрежението, може би е датчика на оборотите или просто от някъде му се вдига напрежението незнам.. честно, прави ми впечатление, че го прави на загрял двигател... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.