Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Нестабилни обороти на празен ход


kosti4.k

Препоръчано мнение

Здравейте,от една седмица ми светна чека за постоянно,след даване на контакт и така през цалото пътуване без да изгасне.Преди ми светваше когато колата е топла и я спра за малко.Карам на газ.Който ми слага газовата уредба закачи я на компа и каза бедна горивна смес не се претеснавай.Защато на бензин не светеше чека.Но сега на безин и на газ си свети постоянно.Вчера откачих акумолатора и за момент нещата се оправиха„чека си изгасна„обаче след загрявяне на колата като изключа от скорост колата гасне,на бензин не гасне ама оборотите са много ниски.Като е сдудена, има си обороти и на празен не гасне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес запалих - чека си изгасна и след 3-4 км. светна пак.

Изгасих и изчаках да изгасне, но неще и така си остана да си свети.

Колата пак си гасне, като я изключа от скорост.

 

 

 

 

 

Колега, постарай се малко с писането!!!

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

днес,запалиж чека си изгасна и след 3-4км. светна,гасиж,изчаквах да изгасне,но неще и така си остана да си свети,колата пак си гасне,като изключа от скорост

 

Диагностика прави ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес запалих - чека си изгасна и след 3-4 км. светна пак.

Изгасих и изчаках да изгасне, но неще и така си остана да си свети.

Колата пак си гасне, като я изключа от скорост.

 

 

 

Колега пробвай първо с ECU restart,не ти коства средства и е лесно.Моята беше така и се оправи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да му помогне, даже ще стане и по-зле. Колкото и на човек да не му се ходи по маистори понякога се налага, поне на диагностика, щом светва Чека.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снощи откачих акумулатор,тая сутрин го закачих,превключих само на бензин и за сега без проблем,всичко е ОК. Карах само градско на бензин без проблем, чека не ми е светнал и не ми е гаснала. Довечера ми предстои един преход от 30км. и тогава ще я пробвам на газ.

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши грамотно!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направил си част от стъпка 1 на ECU restart.Направи го целия и няма да сгрешиш.За 30 минути работа е.Много ядове имах с тези обороти,даже щях да ударя един ML като ми изгасна единия път...С какъв мотор си,колега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стъпка 1:Топъл двигател(задължително).Откачаш акумулатора(първо -,после+).Източваш системата от останалия ток по кондензаторите(т.е. дай на контакт,пусни лампи,фарове,парно...),не за дълго-няколко сек.

Стъпка 2:Свързваш акумулатора(първо +,после-)БЕЗ КОНСУМАЦИЯ НА ТОК,даже лампа не трябва да свети.Палиш без да форсираш ии чакаш 15 минути без да правиш нищо.

Стъпка 3:След това включваш най-големите консуматори на ток(парно,подгрев на стъкла,радио,фарове).Изчакваш 5 минути с всичко включено и тръгваш да караш(аз даже си обърнах на газ).През следващите няколко стотин километра компютъра ти ще се учи колко мощност да подава.И я изрязвай чат пат да й даваш повече пауър,не я карай бавно постоянно.Търпение и успех,колега!Дано ти бъда полезен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...