Премини към съдържание

Нестабилни обороти на празен ход


kosti4.k

Препоръчано мнение

Здравейте,от една седмица ми светна чека за постоянно,след даване на контакт и така през цалото пътуване без да изгасне.Преди ми светваше когато колата е топла и я спра за малко.Карам на газ.Който ми слага газовата уредба закачи я на компа и каза бедна горивна смес не се претеснавай.Защато на бензин не светеше чека.Но сега на безин и на газ си свети постоянно.Вчера откачих акумолатора и за момент нещата се оправиха„чека си изгасна„обаче след загрявяне на колата като изключа от скорост колата гасне,на бензин не гасне ама оборотите са много ниски.Като е сдудена, има си обороти и на празен не гасне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес запалих - чека си изгасна и след 3-4 км. светна пак.

Изгасих и изчаках да изгасне, но неще и така си остана да си свети.

Колата пак си гасне, като я изключа от скорост.

 

 

 

 

 

Колега, постарай се малко с писането!!!

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

днес,запалиж чека си изгасна и след 3-4км. светна,гасиж,изчаквах да изгасне,но неще и така си остана да си свети,колата пак си гасне,като изключа от скорост

 

Диагностика прави ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес запалих - чека си изгасна и след 3-4 км. светна пак.

Изгасих и изчаках да изгасне, но неще и така си остана да си свети.

Колата пак си гасне, като я изключа от скорост.

 

 

 

Колега пробвай първо с ECU restart,не ти коства средства и е лесно.Моята беше така и се оправи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да му помогне, даже ще стане и по-зле. Колкото и на човек да не му се ходи по маистори понякога се налага, поне на диагностика, щом светва Чека.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снощи откачих акумулатор,тая сутрин го закачих,превключих само на бензин и за сега без проблем,всичко е ОК. Карах само градско на бензин без проблем, чека не ми е светнал и не ми е гаснала. Довечера ми предстои един преход от 30км. и тогава ще я пробвам на газ.

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши грамотно!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направил си част от стъпка 1 на ECU restart.Направи го целия и няма да сгрешиш.За 30 минути работа е.Много ядове имах с тези обороти,даже щях да ударя един ML като ми изгасна единия път...С какъв мотор си,колега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стъпка 1:Топъл двигател(задължително).Откачаш акумулатора(първо -,после+).Източваш системата от останалия ток по кондензаторите(т.е. дай на контакт,пусни лампи,фарове,парно...),не за дълго-няколко сек.

Стъпка 2:Свързваш акумулатора(първо +,после-)БЕЗ КОНСУМАЦИЯ НА ТОК,даже лампа не трябва да свети.Палиш без да форсираш ии чакаш 15 минути без да правиш нищо.

Стъпка 3:След това включваш най-големите консуматори на ток(парно,подгрев на стъкла,радио,фарове).Изчакваш 5 минути с всичко включено и тръгваш да караш(аз даже си обърнах на газ).През следващите няколко стотин километра компютъра ти ще се учи колко мощност да подава.И я изрязвай чат пат да й даваш повече пауър,не я карай бавно постоянно.Търпение и успех,колега!Дано ти бъда полезен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...