Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Colt 1.3 avto 2005


aspe

Препоръчано мнение

Колега разрови се тук : http://mmc-autoelectric.org.ua/aktualnye-voprosy/267-colt-robotizirovannaya-korobka-allshift и дано успееш да намериш полезно инфо, има снимано точно това дето неработи при теб. Успех :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте на всички! Да се похваля с новата си придобивка Колт 1.3, бензин, автомат, 5 врати, 2009 година. Старата ми Каризма я оцениха в Мицубиши салона и ми направиха отстъпка за Колта. Искам да споделя с вас, че след 2 месеца- и около 2000км, проблема с включването на задна се задълбочи. На загрял двигател от положение "N" на скоросрният лост опитвам да включа на "R", лостът влиза на мястото за задна, но компа ми показва "0", и колата не тръгва. Четох за проблеми със задната и опитах "камасутрата" с превключване на неутрална, първа и пак задна, но не става. Интересното, е че това го прави доста често и то когато колата е карана( горещ двигател ), когато е студена задната влиза от първият път. Направо не мога да повярвам толкова нова кола и то само на 35000км, закупена от официален салон и дистрибутор на Мицубиши да прави такъв проблем.

Какъв може да е проблема според вас? Разгледах руския сайт и нищо не разбрах, въпреки помоща на Гугъл преводача :)

Дистрибутора ми даде 3 месеца гаранция и в сряда си записах час за преглед, защо много често не включва задната.

Четох за тази скоростна кутия, че е немска и супер здрава, и може да изкара живота на колата, но не е така в действителност. Преди мен я е карала жена и то инвалид, значи никакъв зор не е видяла ( ръчния режим не е ползван ) тази скоростна кутия. Това го знам, защото на винетката и сертификата ми за собственост пише кой е карал колата преди мен :)

До скоро и ще пиша какво се случва след прегледа, за всички вас и за хората решили да карат Колт като моя.

Редактирано от butter
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички! Да се похваля с новата си придобивка Колт 1.3, бензин, автомат, 5 врати, 2009 година. Старата ми Каризма я оцениха в Мицубиши салона и ми направиха отстъпка за Колта. Искам да споделя с вас, че след 2 месеца- и около 2000км, проблема с включването на задна се задълбочи. На загрял двигател от положение "N" на скоросрният лост опитвам да включа на "R", лостът влиза на мястото за задна, но компа ми показва "0", и колата не тръгва. Четох за проблеми със задната и опитах "камасутрата" с превключване на неутрална, първа и пак задна, но не става. Интересното, е че това го прави доста често и то когато колата е карана( горещ двигател ), когато е студена задната влиза от първият път. Направо не мога да повярвам толкова нова кола и то само на 35000км, закупена от официален салон и дистрибутор на Мицубиши да прави такъв проблем.

Какъв може да е проблема според вас? Разгледах руския сайт и нищо не разбрах, въпреки помоща на Гугъл преводача :)

Дистрибутора ми даде 3 месеца гаранция и в сряда си записах час за преглед, защо много често не включва задната.

Четох за тази скоростна кутия, че е немска и супер здрава, и може да изкара живота на колата, но не е така в действителност. Преди мен я е карала жена и то инвалид, значи никакъв зор не е видяла ( ръчния режим не е ползван ) тази скоростна кутия. Това го знам, защото на винетката и сертификата ми за собственост пише кой е карал колата преди мен :)

До скоро и ще пиша какво се случва след прегледа, за всички вас и за хората решили да карат Колт като моя.

 

Много хора писаха че се оправя с софтуерен ъпдейт, моята също го имаше тоя проблем и от БС го оправиха гаранционно .

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25985&st=0&p=254046&fromsearch=1entry254046

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

mitsubishi colt 1.3 avto 2005.Грешка P1705 какво значи моля помагайте

След малко търсене в нета излезе "P1705 Clutch actuator error" .... Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега 2 теми пускаш за един проблем, прочете ли първата? Проблема може да е от всичко, софтуерен, износен съединител, разхлабени кабели или връзки, или в това устройство дето му викат Clutch actuator. Може да посетиш някой дилър на Мицубиши да ти кажат какво е и какво трябва да се смени после дай малко повечко инфо тук и може някой туко виж да даде полезен съвет, а и според мен тези колтове са много по-популярни в Англия и Русия от колкото в България към момента така че търси инфо по чуждите сайтове и форуми, също така търси инфо във форуми за Smart forfour, те са с еднакви двигатели, кутий и проблеми :mitsu-smiley: Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направих нова тема за моя проблем. Проверих дали не съществува вече, но не намерих. Ако съм в грешка, някой от модераторите може да ме поправи. Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...