aspe Публикувано 18 декември 2012 Сподели Публикувано 18 декември 2012 Misubishi Colt 2005 1.3 auto Голям проблем със скоростите тотално блокира закачихме я на комп. и изписа грешка p1710. Моля помогнете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 18 декември 2012 Сподели Публикувано 18 декември 2012 Колега разрови се тук : http://mmc-autoelectric.org.ua/aktualnye-voprosy/267-colt-robotizirovannaya-korobka-allshift и дано успееш да намериш полезно инфо, има снимано точно това дето неработи при теб. Успех :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butter Публикувано 7 януари 2013 Сподели Публикувано 7 януари 2013 (редакция) Здравейте на всички! Да се похваля с новата си придобивка Колт 1.3, бензин, автомат, 5 врати, 2009 година. Старата ми Каризма я оцениха в Мицубиши салона и ми направиха отстъпка за Колта. Искам да споделя с вас, че след 2 месеца- и около 2000км, проблема с включването на задна се задълбочи. На загрял двигател от положение "N" на скоросрният лост опитвам да включа на "R", лостът влиза на мястото за задна, но компа ми показва "0", и колата не тръгва. Четох за проблеми със задната и опитах "камасутрата" с превключване на неутрална, първа и пак задна, но не става. Интересното, е че това го прави доста често и то когато колата е карана( горещ двигател ), когато е студена задната влиза от първият път. Направо не мога да повярвам толкова нова кола и то само на 35000км, закупена от официален салон и дистрибутор на Мицубиши да прави такъв проблем. Какъв може да е проблема според вас? Разгледах руския сайт и нищо не разбрах, въпреки помоща на Гугъл преводача Дистрибутора ми даде 3 месеца гаранция и в сряда си записах час за преглед, защо много често не включва задната. Четох за тази скоростна кутия, че е немска и супер здрава, и може да изкара живота на колата, но не е така в действителност. Преди мен я е карала жена и то инвалид, значи никакъв зор не е видяла ( ръчния режим не е ползван ) тази скоростна кутия. Това го знам, защото на винетката и сертификата ми за собственост пише кой е карал колата преди мен До скоро и ще пиша какво се случва след прегледа, за всички вас и за хората решили да карат Колт като моя. Редактирано 7 януари 2013 от butter Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 7 януари 2013 Сподели Публикувано 7 януари 2013 Здравейте на всички! Да се похваля с новата си придобивка Колт 1.3, бензин, автомат, 5 врати, 2009 година. Старата ми Каризма я оцениха в Мицубиши салона и ми направиха отстъпка за Колта. Искам да споделя с вас, че след 2 месеца- и около 2000км, проблема с включването на задна се задълбочи. На загрял двигател от положение "N" на скоросрният лост опитвам да включа на "R", лостът влиза на мястото за задна, но компа ми показва "0", и колата не тръгва. Четох за проблеми със задната и опитах "камасутрата" с превключване на неутрална, първа и пак задна, но не става. Интересното, е че това го прави доста често и то когато колата е карана( горещ двигател ), когато е студена задната влиза от първият път. Направо не мога да повярвам толкова нова кола и то само на 35000км, закупена от официален салон и дистрибутор на Мицубиши да прави такъв проблем. Какъв може да е проблема според вас? Разгледах руския сайт и нищо не разбрах, въпреки помоща на Гугъл преводача Дистрибутора ми даде 3 месеца гаранция и в сряда си записах час за преглед, защо много често не включва задната. Четох за тази скоростна кутия, че е немска и супер здрава, и може да изкара живота на колата, но не е така в действителност. Преди мен я е карала жена и то инвалид, значи никакъв зор не е видяла ( ръчния режим не е ползван ) тази скоростна кутия. Това го знам, защото на винетката и сертификата ми за собственост пише кой е карал колата преди мен До скоро и ще пиша какво се случва след прегледа, за всички вас и за хората решили да карат Колт като моя. Много хора писаха че се оправя с софтуерен ъпдейт, моята също го имаше тоя проблем и от БС го оправиха гаранционно . http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25985&st=0&p=254046&fromsearch=1entry254046 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 8 януари 2013 Сподели Публикувано 8 януари 2013 (редакция) mitsubishi colt 1.3 avto 2005.Грешка P1705 какво значи моля помагайтеСлед малко търсене в нета излезе "P1705 Clutch actuator error" .... Редактирано 8 януари 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 8 януари 2013 Сподели Публикувано 8 януари 2013 Колега 2 теми пускаш за един проблем, прочете ли първата? Проблема може да е от всичко, софтуерен, износен съединител, разхлабени кабели или връзки, или в това устройство дето му викат Clutch actuator. Може да посетиш някой дилър на Мицубиши да ти кажат какво е и какво трябва да се смени после дай малко повечко инфо тук и може някой туко виж да даде полезен съвет, а и според мен тези колтове са много по-популярни в Англия и Русия от колкото в България към момента така че търси инфо по чуждите сайтове и форуми, също така търси инфо във форуми за Smart forfour, те са с еднакви двигатели, кутий и проблеми :mitsu-smiley: Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butter Публикувано 9 януари 2013 Сподели Публикувано 9 януари 2013 Направих нова тема за моя проблем. Проверих дали не съществува вече, но не намерих. Ако съм в грешка, някой от модераторите може да ме поправи. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.