миро стаматов Публикувано 27 ноември 2012 Сподели Публикувано 27 ноември 2012 здравейте, имам проблем и немога да го разреша.искам информация за бутала на митсубиши 4g15 92 година.ако някой знае нещо моля ви напишете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 27 ноември 2012 Сподели Публикувано 27 ноември 2012 Здравей, ако бъдеш малко по-подробен за проблема и какво инфо точно търсиш за буталата, може би и знаещите ще могат да ти помогнат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро стаматов Публикувано 27 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2012 трябва да правя основен ремонт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро стаматов Публикувано 27 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2012 препоръки за производители та да не си сасипвам колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 ноември 2012 Сподели Публикувано 27 ноември 2012 Май няма такива освен оригиналните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро стаматов Публикувано 30 април 2013 Автор Сподели Публикувано 30 април 2013 някой в този форум ремонтирал ли е двигател на митсубиши Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро стаматов Публикувано 30 април 2013 Автор Сподели Публикувано 30 април 2013 знаете ли защо няма бутала трети ремонт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 април 2013 Сподели Публикувано 30 април 2013 Има хора в този форум които са правили повече двигатели на Мицубиши отколкото вие имате навъртяни километри на тази марка......Коя марка има бутала трети ремонт. А и пък закакво са и, то това е такова зверско износване и умора на материала че ремонта е загуба на време. В такава ситуация или си вземете друг мотор, или си набиите втулки и сложете нормални бутала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро стаматов Публикувано 30 април 2013 Автор Сподели Публикувано 30 април 2013 набиване на втулки е крайна мярка а и пак се купуват бутала Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро стаматов Публикувано 30 април 2013 Автор Сподели Публикувано 30 април 2013 тази кола я карам от 1999г и не смятам да я изхвьрлям Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро стаматов Публикувано 30 април 2013 Автор Сподели Публикувано 30 април 2013 в книгата за ремонт на този мотор има и четвьрти ремонт бутала Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 април 2013 Сподели Публикувано 30 април 2013 (редакция) Ами тогава или си купувате друг двигател които по състояние да превъзхожда вашия, или втулки и купувате бутала какъвто размер ви е кеф....... Друг вариант нямате. П.П. Е как ще има четвърти а няма трети..... я звъннете в Балканстар за инфо. Редактирано 30 април 2013 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро стаматов Публикувано 30 април 2013 Автор Сподели Публикувано 30 април 2013 явно тук разбирате от коли и .... но не и от ремонти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 април 2013 Сподели Публикувано 30 април 2013 Може..... А може ли да снимате книжката с ремонтните размери бутала.... Защото аз от толкова търсене открих два ремонта и два междинни размера(водещи се "усилени" каквото и да означава това). Та според мен 3-ти и 4-ти няма. Пък от какво разбираме ние или вие си го пазете като мнение за пред махленската компанийка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 април 2013 Сподели Публикувано 30 април 2013 Колега... освен, че пишете неграмотно показвате и не уважение. Призовавам Ви, да се отнасяте с уважение към хората в този форум и да си оправите писането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро стаматов Публикувано 30 април 2013 Автор Сподели Публикувано 30 април 2013 (редакция) Емо, извинявай за правописа, но в сервиза това не се учи. Кълва като щьркел този лаптоп. Редактирано 14 юни 2013 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 Май 2013 Сподели Публикувано 1 Май 2013 Ние не искаме от вас да пишете бързо, а просто да се постараете Също така адмирираме желанието ви да да запазите една стара японска машина, просто се опитваме да сме полезни. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 Май 2013 Сподели Публикувано 1 Май 2013 Май няма такива освен оригиналните.Има бре Миленски, АЦЛ, Тауро, Тейкин предлагат ремонтни размери, но не са предвидили и трети ремонт, за коли на по над 2 милиона километри ..:D явно тук разбирате от коли и .... но не и от ремонтиАбе и от коли не разбираме тук, камо ли от ремонти ..:DЯ ни просветли малко как се прави 3-ти ремонт на 4Г15, че аз все си мисля, че с бутала от 1.6 би трябвало да стане ..:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро стаматов Публикувано 1 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2013 (редакция) Има показано в някакав форум как слагат бутала от 4g18, обаче буталото е с по-ниско чело, затова използват друг вал.Моя Колт е счупил първи сегмент на пьрво бутало и е разбил ризата. Редактирано 14 юни 2013 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миро стаматов Публикувано 13 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2013 (редакция) Пак съм в движение. Моля, ползвай главни букви в началото на изреченията и се старай повечко с правописа! Редактирано 14 юни 2013 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.