Face off Публикувано 18 октомври 2012 Сподели Публикувано 18 октомври 2012 Здравейте всички!Предстои ми покупка на Л200.Имам няколко въпроса: Колко вида мотори има за моделите от 2000 до 2005 г,и на кой да се спра...в смисъл кой е най--надежден,колкото и да е субективно.Как е возията?Какво да очаквам от към поддръжка и разход?Спрял съм се на този пикап,тъй като ще трябва да се товари,да върви по черни пътища и гористи местности,а и хора трябва да се возят...т.е. трябва ми работен кон!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Face off Публикувано 18 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 18 октомври 2012 Забравих да допълня:държа да е дизелов мотора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 октомври 2012 Сподели Публикувано 18 октомври 2012 Здравей От този модел и този период от години има 4 мотора,два бензинови и два дизелови........бензиновите са 2.4 130 коня и 3.0 В6 170 коня......дизеловите са 2.5 чист дизел 75 коня,и 2.5 турбо дизел, който търпи 3-4 вариации в зависимост от годините и предназначението - 88 коня, 99 коня с Бош помпа, 116 коня с Кики май помпа и 133 коня,който е последния мотор ,внедряван и в по новите купета........най добре е последния мотор, 2.5 турбо дизел 133 коня,повярвай ми доста добре си върви и има сравнително малък разход, но пък частите по него са с убийствена цена............пример - инжекторна дюза - около 1000 лв. на бр.,помпа ремонт -под 500 лв. не пада, а новата е ..........6000 лв.......турбина прави се, но под 500 лв. не пада.......новата е - 2400-2600лв........съединител - 2480 лв. комплекта, има и по евтини алтернативи от около 1800-2000 лв. но..........тези ремонти идват на около 200 к км пробег и ако е втора ръка джипката бих се замислил преди това...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Face off Публикувано 18 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 18 октомври 2012 Благодаря за информацията!Относно частите,ако идват един по един тези ремонти,ще се понесе...въпроса е да не се струпа всичко наведнъж,макар,че не вярвам!Държа да е дизел,понеже съм свикнал с дизели(в момента карам комън-рейл от ново поколение),имат висок КПД,признават ми го за разход,а ми трябва нещо за черна работа.Ще видим тогава кой вариант ще изпадне от изброените! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 октомври 2012 Сподели Публикувано 18 октомври 2012 Благодаря за информацията!Относно частите,ако идват един по един тези ремонти,ще се понесе...въпроса е да не се струпа всичко наведнъж,макар,че не вярвам!Държа да е дизел,понеже съм свикнал с дизели(в момента карам комън-рейл от ново поколение),имат висок КПД,признават ми го за разход,а ми трябва нещо за черна работа.Ще видим тогава кой вариант ще изпадне от изброените! Тогава скачай на 2.5 133 коня........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 19 октомври 2012 Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Той (133 или 136 к.) не е ли само от 2006 натам? Новото купе? Значи аз имах 2005 такъв - 2.5 дизел.. 116к. под 10 дизел на извънградско дори само със 100 км/ч няма как да го свалиш... средно поне 12-13. А и не върви.. и друса страшно много (без товар). Иначе уникално здрав - нищо не е пипнато още, а го продадохме на близък познат - голям чобанин . Сега имаме (и продаваме) новия - 2006та. Хубаво вози. Много върви. Нищо не харчи. С 90-100 - Несебър- Бургас и обратно в рамките на 7-7.5 дизел... среден разход около 8-8.5/100. Имаше малко гаранционно отстранени проблемчета.. по кормилен прът и ресори. И скоро сменихме комплект съединител (на 170 000 км). Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Face off Публикувано 19 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Цената каква му е на твоя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 октомври 2012 Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Той (133 или 136 к.) не е ли само от 2006 натам? Новото купе? Значи аз имах 2005 такъв - 2.5 дизел.. 116к. под 10 дизел на извънградско дори само със 100 км/ч няма как да го свалиш... средно поне 12-13. А и не върви.. и друса страшно много (без товар). Иначе уникално здрав - нищо не е пипнато още, а го продадохме на близък познат - голям чобанин . Сега имаме (и продаваме) новия - 2006та. Хубаво вози. Много върви. Нищо не харчи. С 90-100 - Несебър- Бургас и обратно в рамките на 7-7.5 дизел... среден разход около 8-8.5/100. Имаше малко гаранционно отстранени проблемчета.. по кормилен прът и ресори. И скоро сменихме комплект съединител (на 170 000 км). УспехАми не е, щото съм виждал на старото купе новия мотор, явно има някакво припокриване ,но знам ли.........иначе за стария мотор с 116 коня не съм имал и чувал някакви забележки като мудност и разход, но всичко е относително....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 20 октомври 2012 Сподели Публикувано 20 октомври 2012 Цената каква му е на твоя? Актуалната цена е 21 хил. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21321346444393771&f1=details&slink=7ulhty Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.