Премини към съдържание

Нестабилни обороти на Лансер 1999 - 4G13


stivemaster

Препоръчано мнение

Здравейте от Варна съм оскоро го имам това Митсубиши и вече се шашнах от това в какъв град и изобщо държава живея.Та като го купих забелязах че въртящия момент на празен ход е съвсем недостатъчен за маневриране дори ,при ускоряване в ниските обороти има едно леко придърпване и недостатъчно добро ускорение и леко притрисане при работа на място.

За да усложня всичко си сложих и газова Ловато обикновена със симулатор и емулатор и тези ефекти се усетиха още повече макар че ми се струва че работи по добре на газ отколкото на бензин.В опит да отстраня проблема започнах със свещите и взех Дензо 16 (такива дават за 4G13) ,извадих старите NGK и :icon_doh: баси филма не бях виждал такива свещи - невероятен нагар и износване на електрода.Викам си от това е било, е да ама не подобри се малко но не съвсем ,пусна ли газта на свободна без значение дали е в движение или на място понякога оборотите падат до 400 и после се вдигат до 1100 и така.Отворих дистрибуторната капачка и там не беше добре ,нагорели контакти както на капачката така и на палеца.Е викам ще си взема нови и готово .Хубаво ама във Варна не е така просто само на едно място намерих капачка уж италианска EPS и палец уж японски YEC ,взимам и бягам .Слагам ги и греда палеца не влиза меря го с един милиметър по малък и предаващата искрата пластина не е процепена на три както е оригинала http://emk-33.com/shop/product_info.php?cPath=3465_8475_8476&products_id=65917 ами е цяла като това http://www.google.bg/imgres?q=1.431.136&hl=bg&client=opera&rls=en&channel=suggest&tbm=isch&tbnid=bC7Go2jg51gkNM:&imgrefurl=http://img.partsbase.net/part/bre-9590&docid=xjyHgE2SHNgR9M&itg=1&imgurl=http://img.partsbase.net/images/255/255764.jpg&w=400&h=400&ei=tnh5UKuABIaTswbtkoHoBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=530&vpy=2&dur=964&hovh=225&hovw=225&tx=129&ty=111&sig=108415237091074837538&page=1&tbnh=146&tbnw=155&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:14,s:0,i:108&biw=1280&bih=662

Върнах гадния миндил и сложих стария палец с новата капачка ,днес като запалих студена на бензин едва задържа оборотите на празен ход трябваше да я изфорсирам веднъж за да ги задържи отначало 1500 после постепенно падат на 1200 но после почва да прекъсва на около 1000 и чак като я изфорсиран над 2000 за да обърне на газ се пооправя но като тръгна изключа ли от скорост понякога падат на 400 оборота.

Имате ли предположения от какво може да са тези симптоми , като се има предвид че няма пропуски по всмукателните колектори отзад не мирише на сяра като прииключил катализатор и т.н.

Пиша във форума щото ми писна от съветите на наивници "отиди на майстор" майсторите във Варна като им гледаш маисторлъка си викаш да ви ...... в майсторите.

Най пресния пример е газаджията на който му обясних всичко което искам (можех и сам да си го сложа правил съм го 6 пъти но нямам нито време нито условия пред къщи)и въпреки всичко всяко нещо го дооправях след него , изключителен писюрин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от Варна съм оскоро го имам това Митсубиши и вече се шашнах от това в какъв град и изобщо държава живея.Та като го купих забелязах че въртящия момент на празен ход е съвсем недостатъчен за маневриране дори ,при ускоряване в ниските обороти има едно леко придърпване и недостатъчно добро ускорение и леко притрисане при работа на място.

За да усложня всичко си сложих и газова Ловато обикновена със симулатор и емулатор и тези ефекти се усетиха още повече макар че ми се струва че работи по добре на газ отколкото на бензин.В опит да отстраня проблема започнах със свещите и взех Дензо 16 (такива дават за 4G13) ,извадих старите NGK и :icon_doh: баси филма не бях виждал такива свещи - невероятен нагар и износване на електрода.Викам си от това е било, е да ама не подобри се малко но не съвсем ,пусна ли газта на свободна без значение дали е в движение или на място понякога оборотите падат до 400 и после се вдигат до 1100 и така.Отворих дистрибуторната капачка и там не беше добре ,нагорели контакти както на капачката така и на палеца.Е викам ще си взема нови и готово .Хубаво ама във Варна не е така просто само на едно място намерих капачка уж италианска EPS и палец уж японски YEC ,взимам и бягам .Слагам ги и греда палеца не влиза меря го с един милиметър по малък и предаващата искрата пластина не е процепена на три както е оригинала http://emk-33.com/shop/product_info.php?cPath=3465_8475_8476&products_id=65917 ами е цяла като това http://www.google.bg/imgres?q=1.431.136&hl=bg&client=opera&rls=en&channel=suggest&tbm=isch&tbnid=bC7Go2jg51gkNM:&imgrefurl=http://img.partsbase.net/part/bre-9590&docid=xjyHgE2SHNgR9M&itg=1&imgurl=http://img.partsbase.net/images/255/255764.jpg&w=400&h=400&ei=tnh5UKuABIaTswbtkoHoBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=530&vpy=2&dur=964&hovh=225&hovw=225&tx=129&ty=111&sig=108415237091074837538&page=1&tbnh=146&tbnw=155&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:14,s:0,i:108&biw=1280&bih=662

Върнах гадния миндил и сложих стария палец с новата капачка ,днес като запалих студена на бензин едва задържа оборотите на празен ход трябваше да я изфорсирам веднъж за да ги задържи отначало 1500 после постепенно падат на 1200 но после почва да прекъсва на около 1000 и чак като я изфорсиран над 2000 за да обърне на газ се пооправя но като тръгна изключа ли от скорост понякога падат на 400 оборота.

Имате ли предположения от какво може да са тези симптоми , като се има предвид че няма пропуски по всмукателните колектори отзад не мирише на сяра като прииключил катализатор и т.н.

Пиша във форума щото ми писна от съветите на наивници "отиди на майстор" майсторите във Варна като им гледаш маисторлъка си викаш да ви ...... в майсторите.

Най пресния пример е газаджията на който му обясних всичко което искам (можех и сам да си го сложа правил съм го 6 пъти но нямам нито време нито условия пред къщи)и въпреки всичко всяко нещо го дооправях след него , изключителен писюрин.

Не ти трябват майстори ! Акомулаторът ти е разреден и като зареди, всичко на мястото ще си дойде, САМО КАРАНЕ ТРЯБВА и проблема ти сам ще се разреши .
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А почистване на дросела от нагара дали не бива да пробваш?... Много често от това мени обороти. Моята също мени (4Г13), но засега не гасне... Гаснеше наскоро, след махане и слагане на акумулатора. Но ти май не си пипал акумулатора. Други предположения аз лично нямам. Потърси с търсачката във форума теми с ключова дума "дросел", мисля, че има доста... И успех! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от Варна съм оскоро го имам това Митсубиши и вече се шашнах от това в какъв град и изобщо държава живея.Та като го купих забелязах че въртящия момент на празен ход е съвсем недостатъчен за маневриране дори ,при ускоряване в ниските обороти има едно леко придърпване и недостатъчно добро ускорение и леко притрисане при работа на място.

За да усложня всичко си сложих и газова Ловато обикновена със симулатор и емулатор и тези ефекти се усетиха още повече макар че ми се струва че работи по добре на газ отколкото на бензин.В опит да отстраня проблема започнах със свещите и взех Дензо 16 (такива дават за 4G13) ,извадих старите NGK и :icon_doh: баси филма не бях виждал такива свещи - невероятен нагар и износване на електрода.Викам си от това е било, е да ама не подобри се малко но не съвсем ,пусна ли газта на свободна без значение дали е в движение или на място понякога оборотите падат до 400 и после се вдигат до 1100 и така.Отворих дистрибуторната капачка и там не беше добре ,нагорели контакти както на капачката така и на палеца.Е викам ще си взема нови и готово .Хубаво ама във Варна не е така просто само на едно място намерих капачка уж италианска EPS и палец уж японски YEC ,взимам и бягам .Слагам ги и греда палеца не влиза меря го с един милиметър по малък и предаващата искрата пластина не е процепена на три както е оригинала http://emk-33.com/shop/product_info.php?cPath=3465_8475_8476&products_id=65917 ами е цяла като това http://www.google.bg/imgres?q=1.431.136&hl=bg&client=opera&rls=en&channel=suggest&tbm=isch&tbnid=bC7Go2jg51gkNM:&imgrefurl=http://img.partsbase.net/part/bre-9590&docid=xjyHgE2SHNgR9M&itg=1&imgurl=http://img.partsbase.net/images/255/255764.jpg&w=400&h=400&ei=tnh5UKuABIaTswbtkoHoBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=530&vpy=2&dur=964&hovh=225&hovw=225&tx=129&ty=111&sig=108415237091074837538&page=1&tbnh=146&tbnw=155&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:14,s:0,i:108&biw=1280&bih=662

Върнах гадния миндил и сложих стария палец с новата капачка ,днес като запалих студена на бензин едва задържа оборотите на празен ход трябваше да я изфорсирам веднъж за да ги задържи отначало 1500 после постепенно падат на 1200 но после почва да прекъсва на около 1000 и чак като я изфорсиран над 2000 за да обърне на газ се пооправя но като тръгна изключа ли от скорост понякога падат на 400 оборота.

Имате ли предположения от какво може да са тези симптоми , като се има предвид че няма пропуски по всмукателните колектори отзад не мирише на сяра като прииключил катализатор и т.н.

Пиша във форума щото ми писна от съветите на наивници "отиди на майстор" майсторите във Варна като им гледаш маисторлъка си викаш да ви ...... в майсторите.

Най пресния пример е газаджията на който му обясних всичко което искам (можех и сам да си го сложа правил съм го 6 пъти но нямам нито време нито условия пред къщи)и въпреки всичко всяко нещо го дооправях след него , изключителен писюрин.

Проблемът ти се дължи на "потенциометъра на дроселовата клапа", който трябва да се смени. Нарича се още TPS сензор. Възможно е да самостоятелен. Възможно е да е в общ блок с моторчето на тихите обороти, като в този случай ще е по-скъпо. Но е по-малко вероятно. Да почистят добре и дроселовата клапа, която със сигурност е силно замърсена от картерни газове. Само почистването на дросела ще помогне за кратко, но няма да ти реши проблема. TPS-ът със сигурност трябва да се смени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Да ама днес вдигах колата на подемник и понеже не гледах като я купувах или гледах но не и това ,се оказва че колата е с две ламбда сонди ,а аз взех само един ламбда симулатор когато ми слагаха АГУ-то.Разбира се онзи чукундур когото наех да я сложи не ми каза нищо затова и .....се получи така.Какво според вас отчита компютъра в момента и как да процедирам понататък ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колега, моята правеше същото нещо и сега резултата- трябва да сменявам делкото или заради импулсния датчик или заради бобината вътре и аз не знам кое от двете е... но така или иначе ги няма по отделно, а само цяло делко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е майтап, колега, ФАКТ е, имал съм такъв проблем и с каране ми се реши, та затова споделих ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...