Премини към съдържание

L200 и проблем с виско перката


Препоръчано мнение

Здравейте,

Нов съм във форума, но ще се радвам ,ако ми помогнете с вашия опит относно пикапа L200

Харесах си едно L200 3.0 V6 ,2002г. но собственика ми каза ,че има проблем с виско перката и климатика не работи, а смятам да го карам на собсвен ход около 2500 км.

Ще може ли да се кара с този проблем или трябва да го отстраня в сервиз преди да тръгна...или ако тръгна така какви може да са последиците...ще загрява ли?

 

Съжалявам, ако въпросите ми ,ви се сторят смешни, но досега не съм карал мицубиши L200 :)

Редактирано от Nikolay Popov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е друг. Дали е прегрял двигателя вече. Виското се сменява за една бира време. Ако си заслужава метни го в сервиза да го прегледат и след това решавай какви ще ги вършиш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е друг. Дали е прегрял двигателя вече. Виското се сменява за една бира време. Ако си заслужава метни го в сервиза да го прегледат и след това решавай какви ще ги вършиш

 

Ами според продавача няма проблеми и джипа си работи без проблеми...

Ок сменя се бързо виското ,а дали е скъпо (самата част)?

И друго да речем ,че джипа не е прегряван ще изкара ли 2500 км магистрално каране до България?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами според продавача няма проблеми и джипа си работи без проблеми...

Ок сменя се бързо виското ,а дали е скъпо (самата част)?

И друго да речем ,че джипа не е прегряван ще изкара ли 2500 км магистрално каране до България?

 

Здравей колега ,

 

Не се доверявай толкова сляпо на думите на продавача . Както и колега Тото спомена проблемът е в прегряването . Въпросът е до каква степен е прегрял автомобила и дали човекът е видял повишението на температурата на време и е спрял или е карал и е изкривил/спукал главата .

Ако има спукана/изкривена глава на място може да се разбере по охладителна течност ако разбира се продавача не я е сменил . Ще трябва да се направи тест по някоя магистрала да се види дали губи или смесва масло с антифриз .

 

За виското най - добре провери в магазините като им дадеш точен модел и година . Иначе смяната не изисква специални умения и инструменти .

 

Пътуването с евентуален проблем е доста рисковано . Най - малко не се знае колко е повредена главата . Също така и въпросното пътуване може да влоши нещата непоправимо .

 

п.п. По принцип по евтино излиза транспортиране на автомобила с автовоз от колко карането на собствен ход . Ако наистина ви харесва автомобила и цената е атрактивна то помслете в тази посока .

 

поздрави

- Ако губи охладителна течност може и да направиш пътуването с повечко спирания и дозареждане

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рискът е голям да тръгнеш с проблем който се знае, и за беля хванеш трафик по пътя край с пикапа. Оправи го и тогава тръгвайте, аз лично съм си патил от подобна ситуация за ремонт дето струваше 40 платих 160 , но по път и в чужда държава няма кой да те пожали.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Перката да речем ,че ще я оправя...(казаха ми ,че може да се зацепи постоянно ,като и се набият 1-2 рапидки в центъра) или другия вариант е да я сменя в сервиз на мицубиши (има такъв на около 10км от продавача)...

Бихте ли ми дали съвети как да разбера ,ако джипа е прегряван...

Може ли да се разбере, ако джипа се запали на място без да се ходи до магистрала, защото надали продавача ще се навие да правим разходки...

Какво точно да гледам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Перката да речем ,че ще я оправя...(казаха ми ,че може да се зацепи постоянно ,като и се набият 1-2 рапидки в центъра) или другия вариант е да я сменя в сервиз на мицубиши (има такъв на около 10км от продавача)...

Бихте ли ми дали съвети как да разбера ,ако джипа е прегряван...

Може ли да се разбере, ако джипа се запали на място без да се ходи до магистрала, защото надали продавача ще се навие да правим разходки...

Какво точно да гледам?

 

Здрасти,

ако е прегряван двигателя може да погледнеш антифирза дали няма примеси на масло, маслото дали е черно и е само масло или има и антифриз в него, маркучите на охлаждащата течност дали надуват и като загрее отвори капачката на разширителния съд ако започне да бълбука охладителната течност и се наддига да излиза значи има нещо нередно.

Може ли да ми кажеш за коя държава става на въпрос ако не е тайна? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да набиеш тези рапидки трябва да свалиш виското на земята . А ако ще го сваляш то е по добре да сложиш ново .

Няма как да откриеш дали е прегрята без да направиш тест . Най - сигурният начин да разбереш от дистанция е като ги попиташ дали може да направиш пътна проба . Ако са съгласни то тогава може всичко да е наред . Ако не са то няма никакъв смисъл да си губиш времето и парите . Най - лошият вариант е колата да е от авто - къща с свалени номера .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...