Премини към съдържание

Трябва да имам и PAJERO


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,както се вижда от профилната ми снимка си имам за сега една страхотна расова машина истински звяр на пътя,но от скоро съм полудал да си имам и по-мусколест екземпляр от марката.Имам предпочетания към бензиновите двигатели и кългите бази,ако някой може да ми даде съвет кои от тях са по-здрави и по-издръжливи да сподели или да даде линк където да почета и да се информирам.За сега съм се спрял на 3 литров мотор и PAJERO SPORT ,предварително благодаря .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,както се вижда от профилната ми снимка си имам за сега една страхотна расова машина истински звяр на пътя,но от скоро съм полудал да си имам и по-мусколест екземпляр от марката.Имам предпочетания към бензиновите двигатели и кългите бази,ако някой може да ми даде съвет кои от тях са по-здрави и по-издръжливи да сподели или да даде линк където да почета и да се информирам.За сега съм се спрял на 3 литров мотор и PAJERO SPORT ,предварително благодаря .

Зависи какви пари си си приготвил,и тогава......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина искаш расово Паджето то тогава си вземи Еволюшън . Да кажем , че 15 бона ще са напълно достатъчни за покупка му .

Ако наистина държиш дълга база то тогава 3,5 и 3,0 литрови паджерота .

 

Паджеро спорт не е лош избор но за съжаление е с парт - тайм раздадатка Йзи селект . В смисъл , че 4х4 може да го караш само извън пътя .

Редактирано от iansto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,мисля да приготвя между 12-15 хиляди ,мисълта ми беше ако има няколко вида 3 литрови мотори ,коя мокификация е по-добра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,мисля да приготвя между 12-15 хиляди ,мисълта ми беше ако има няколко вида 3 литрови мотори ,коя мокификация е по-добра.

Според мен 3,8 е по-добрата батерия,много върви и е голям кеф.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,мисля да приготвя между 12-15 хиляди ,мисълта ми беше ако има няколко вида 3 литрови мотори ,коя мокификация е по-добра.

 

По принцип е само един 3 литров мотор този с 177к.с. Иначе за тези пари ще вземеш спорт с всички възможни екстри .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам за един тип двигател GDI ,забелязвам че непрорускат да го споменат,каква му е разликата от другите двигатели .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам за един тип двигател GDI ,забелязвам че непрорускат да го споменат,каква му е разликата от другите двигатели .

3.8 GDI мотора не е лош, но на старо е риск, тъй като си има старинни" болежки като всеки друг ГДИ мотор......подлежи на газифициране, но АГУ-то за нея е много скъпо удоволствие и не си заслужават разходите...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново ,информацията ви е много подробна и изчерпателна за мене за което ви благодаря на всички иза насочването.Мисля че ще се спра на PAJERO 3 със 3 литров мотор и със сигурност ще го газифицирам защото ми трябва всеки ден.Благодаря още веднъж на всички колеги за полезните съвети.И обещавам когато си го закупя да ви се похваля и да ви го покажа .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече знам със сигурност точно какво търся и ми трябва, 3 литров мотор с ръчна скоростна кутия и дълга база .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако толкова рядко се среща 3 генерация със тази комбинация,във краен случай ще се премиря и със 2 ,само да е PAJEO :))))))))))))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...