Dimitar Kostadinov Публикувано 5 октомври 2012 Сподели Публикувано 5 октомври 2012 Здравейте колеги,както се вижда от профилната ми снимка си имам за сега една страхотна расова машина истински звяр на пътя,но от скоро съм полудал да си имам и по-мусколест екземпляр от марката.Имам предпочетания към бензиновите двигатели и кългите бази,ако някой може да ми даде съвет кои от тях са по-здрави и по-издръжливи да сподели или да даде линк където да почета и да се информирам.За сега съм се спрял на 3 литров мотор и PAJERO SPORT ,предварително благодаря . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 октомври 2012 Сподели Публикувано 6 октомври 2012 Здравейте колеги,както се вижда от профилната ми снимка си имам за сега една страхотна расова машина истински звяр на пътя,но от скоро съм полудал да си имам и по-мусколест екземпляр от марката.Имам предпочетания към бензиновите двигатели и кългите бази,ако някой може да ми даде съвет кои от тях са по-здрави и по-издръжливи да сподели или да даде линк където да почета и да се информирам.За сега съм се спрял на 3 литров мотор и PAJERO SPORT ,предварително благодаря .Зависи какви пари си си приготвил,и тогава...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 7 октомври 2012 Сподели Публикувано 7 октомври 2012 (редакция) Ако наистина искаш расово Паджето то тогава си вземи Еволюшън . Да кажем , че 15 бона ще са напълно достатъчни за покупка му . Ако наистина държиш дълга база то тогава 3,5 и 3,0 литрови паджерота . Паджеро спорт не е лош избор но за съжаление е с парт - тайм раздадатка Йзи селект . В смисъл , че 4х4 може да го караш само извън пътя . Редактирано 7 октомври 2012 от iansto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Kostadinov Публикувано 7 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2012 Здравейте отново,мисля да приготвя между 12-15 хиляди ,мисълта ми беше ако има няколко вида 3 литрови мотори ,коя мокификация е по-добра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 7 октомври 2012 Сподели Публикувано 7 октомври 2012 Здравейте отново,мисля да приготвя между 12-15 хиляди ,мисълта ми беше ако има няколко вида 3 литрови мотори ,коя мокификация е по-добра.Според мен 3,8 е по-добрата батерия,много върви и е голям кеф. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 7 октомври 2012 Сподели Публикувано 7 октомври 2012 Здравейте отново,мисля да приготвя между 12-15 хиляди ,мисълта ми беше ако има няколко вида 3 литрови мотори ,коя мокификация е по-добра. По принцип е само един 3 литров мотор този с 177к.с. Иначе за тези пари ще вземеш спорт с всички възможни екстри . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Kostadinov Публикувано 8 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2012 Да попитам за един тип двигател GDI ,забелязвам че непрорускат да го споменат,каква му е разликата от другите двигатели . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 Образно казано GDI - то е бензинов комън реил . Характерното за него е , че не подлежи на газифициране . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 Да попитам за един тип двигател GDI ,забелязвам че непрорускат да го споменат,каква му е разликата от другите двигатели .3.8 GDI мотора не е лош, но на старо е риск, тъй като си има старинни" болежки като всеки друг ГДИ мотор......подлежи на газифициране, но АГУ-то за нея е много скъпо удоволствие и не си заслужават разходите........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Kostadinov Публикувано 9 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2012 Здравейте отново ,информацията ви е много подробна и изчерпателна за мене за което ви благодаря на всички иза насочването.Мисля че ще се спра на PAJERO 3 със 3 литров мотор и със сигурност ще го газифицирам защото ми трябва всеки ден.Благодаря още веднъж на всички колеги за полезните съвети.И обещавам когато си го закупя да ви се похваля и да ви го покажа . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Kostadinov Публикувано 9 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2012 Вече знам със сигурност точно какво търся и ми трябва, 3 литров мотор с ръчна скоростна кутия и дълга база . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Kostadinov Публикувано 9 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2012 Ако толкова рядко се среща 3 генерация със тази комбинация,във краен случай ще се премиря и със 2 ,само да е PAJEO ))))))))))))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 октомври 2012 Сподели Публикувано 9 октомври 2012 3,8 не е GDI, а е MIVEC или MPI - GDI е 3,5. А да, прав си.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.