aga Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 Колеги, имаме такъв Колт 1.1 на 70 000км, 2 години. Въпреки, че е пълен боклук според мен, "качество ИКЕА" (но не и според жена ми), колата си изпълнява ролята добре в интерес на истината. До момента никакви повреди, никакви оплаквания дори от мен, държи се както като беше на 1км. Дилемата е дали да го продам и да му взема 4-5 хиляди и да взема нова друга (дори пак Колт не е изключено ако се убедя...), или да го държа, "завинаги". Имам опит с Мицубиши и знам отлично, че тази марка в един момент е непродаваема за разумни пари и става нерентабилна малко по-късно. Ако изкара 180 хиляди докато умре (двете ми предишни Мицубишита толкова им беше), ще го приема за нормален експлоатационен живот, въпросът е дали ще е допълнително на цената на половин Колт в ремонти??. Интересува ме: Какво се чупи по конкретно този Колт, колко струва да се прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 (редакция) Колега не с лошо де: " имаме такъв Колт 1.1 на 70 000км, 2 години. Въпреки, че е пълен боклук според мен, "качество ИКЕА" (но не и според жена ми)," Колата не е въобще боклук, както ти сам каза в една предишна тема за парите си когато сте търсили малка кола е предлагала най-много от всички, така е и сега, ако се сравнява с еквивалентни марки и модели ! Наистина материалите са от най-евтините и грозни пластмаси, но повярвай ми повечето малки евтини коли са така, а за качеството на изработка не се съмнявай, на ниво си е, да не кажа германско въпреки че се сглобяват в Холандия. Двигател и скоростна кутия са германски, и има части даже носят емблемата на Мерцедес, моторчето за миенето на предното стъкло например. Наистина е много проста и пластмасова кола, но пък е надеждна и това е силната страна, нямат някакви всеизвестни проблеми които да те накарат да избягаш от тази кола, скъпи неща са лагерите на главините от пред и от зад, скоростния лост с жилата за превключване на скоростите, но там се получава проблем когато колата не се кара , но в случая както е при теб 2г и 70000км за това не се бой :icon_thumbup: Ако скоростната кутия се повреди тогава е скъпичко и задните барабани са скъпи и оригинални само. Алтернатора също беше споменал един колега и друго няма какво да те тревожи.Съединителя е обикновен няма дуал масс няма глупости, не е скъп и не е скъпо да се смени ако намериш подходящо място, ако ходиш в скъп сервиз то там всичко е скъпо. Здрави, големи, практични, евтини за експлоатация, евтини за застраховка, и що годе икономични. На жена ми е същата кола и и гори около 9/100 което е супер понеже тя кара в стил пали гаси на по 500метра до 2км пробег през ден, предишната и кола беше Аутлендър и харчеше 18/100 в този режим на каране, аз когато карам нещата са други.Сам най-добре можеш да си сметнеш дали да е продаваш или да си е караш. Успех с митсу :mitsu-smiley: Редактирано 9 септември 2012 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 хах на 180к. преднишните две.. ти да не си карал мискер бе човек Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 Съединителя е обикновен няма дуал масс няма глупости, не е скъп и не е скъпо да се смени ако намериш подходящо място, ако ходиш в скъп сервиз то там всичко е скъпо. Може за 1.1 да е друг съединителя, но за 1.3 е към хилядарка оригинален + работата в оторизиран сервиз. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 9 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2012 Може за 1.1 да е друг съединителя, но за 1.3 е към хилядарка оригинален + работата в оторизиран сервиз. :rolleyes: Интересно. Нали за след 200 000км говорим? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 Аз сменях на един Колт 1.1 комплект на Luk беше около 500лв. и за труд колко да вземат 200лв най-много. Не са малко пари , но не са 2000 както при дизел колите или някои други модели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 10 септември 2012 Сподели Публикувано 10 септември 2012 Интересно. Нали за след 200 000км говорим? Засъжаление на доста по-малко... предишният собственик го ползвал за офроуд и ходил на лов с него(съдя по патроните от пушка, които намерихме впоследcтвие)?!... и реално си беше изнасилил съединителя ... но така е като купуваш кола от payback от мутрите от БС... От сервиза(Ратола) ми показаха феродото и имаше мноoого живот в него , но беше износен доста неравномерно.... така че, не съди по моя случай на колко км се сменя... просто да си знаеш цената.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 10 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2012 Засъжаление на доста по-малко... предишният собственик го ползвал за офроуд и ходил на лов с него(съдя по патроните от пушка, които намерихме впоследcтвие)?!... и реално си беше изнасилил съединителя ... но така е като купуваш кола от payback от мутрите от БС... От сервиза(Ратола) ми показаха феродото и имаше мноoого живот в него , но беше износен доста неравномерно.... така че, не съди по моя случай на колко км се сменя... просто да си знаеш цената.... Интересно, кой знае дали наистина е карал по чукала с този мъник, или си е превозвал патроните...В нашият случай колата си върти километрите основно на магистрала и съединител би трябвало дори изобщо да не се хвърли в рамките на живота на колата Мерси за инфото Интересно дали някой друг има друга информация за тази кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.