Премини към съдържание

Колт 1.1 2010


aga

Препоръчано мнение

Колеги, имаме такъв Колт 1.1 на 70 000км, 2 години. Въпреки, че е пълен боклук според мен, "качество ИКЕА" (но не и според жена ми), колата си изпълнява ролята добре в интерес на истината. До момента никакви повреди, никакви оплаквания дори от мен, държи се както като беше на 1км.

 

Дилемата е дали да го продам и да му взема 4-5 хиляди и да взема нова друга (дори пак Колт не е изключено ако се убедя...), или да го държа, "завинаги". Имам опит с Мицубиши и знам отлично, че тази марка в един момент е непродаваема за разумни пари и става нерентабилна малко по-късно. Ако изкара 180 хиляди докато умре (двете ми предишни Мицубишита толкова им беше), ще го приема за нормален експлоатационен живот, въпросът е дали ще е допълнително на цената на половин Колт в ремонти??.

 

Интересува ме: Какво се чупи по конкретно този Колт, колко струва да се прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не с лошо де:

 

" имаме такъв Колт 1.1 на 70 000км, 2 години. Въпреки, че е пълен боклук според мен, "качество ИКЕА" (но не и според жена ми),"

 

Колата не е въобще боклук, както ти сам каза в една предишна тема за парите си когато сте търсили малка кола е предлагала най-много от всички, така е и сега, ако се сравнява с еквивалентни марки и модели ! Наистина материалите са от най-евтините и грозни пластмаси, но повярвай ми повечето малки евтини коли са така, а за качеството на изработка не се съмнявай, на ниво си е, да не кажа германско въпреки че се сглобяват в Холандия. Двигател и скоростна кутия са германски, и има части даже носят емблемата на Мерцедес, моторчето за миенето на предното стъкло например. Наистина е много проста и пластмасова кола, но пък е надеждна и това е силната страна, нямат някакви всеизвестни проблеми които да те накарат да избягаш от тази кола, скъпи неща са лагерите на главините от пред и от зад, скоростния лост с жилата за превключване на скоростите, но там се получава проблем когато колата не се кара , но в случая както е при теб 2г и 70000км за това не се бой :icon_thumbup:

Ако скоростната кутия се повреди тогава е скъпичко и задните барабани са скъпи и оригинални само. Алтернатора също беше споменал един колега и друго няма какво да те тревожи.Съединителя е обикновен няма дуал масс няма глупости, не е скъп и не е скъпо да се смени ако намериш подходящо място, ако ходиш в скъп сервиз то там всичко е скъпо. Здрави, големи, практични, евтини за експлоатация, евтини за застраховка, и що годе икономични. На жена ми е същата кола и и гори около 9/100 което е супер понеже тя кара в стил пали гаси на по 500метра до 2км пробег през ден, предишната и кола беше Аутлендър и харчеше 18/100 в този режим на каране, аз когато карам нещата са други.

Сам най-добре можеш да си сметнеш дали да е продаваш или да си е караш. Успех с митсу :mitsu-smiley:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя е обикновен няма дуал масс няма глупости, не е скъп и не е скъпо да се смени ако намериш подходящо място, ако ходиш в скъп сервиз то там всичко е скъпо.

 

Може за 1.1 да е друг съединителя, но за 1.3 е към хилядарка оригинален + работата в оторизиран сервиз. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може за 1.1 да е друг съединителя, но за 1.3 е към хилядарка оригинален + работата в оторизиран сервиз. :rolleyes:

 

Интересно. Нали за след 200 000км говорим?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях на един Колт 1.1 комплект на Luk беше около 500лв. и за труд колко да вземат 200лв най-много. Не са малко пари , но не са 2000 както при дизел колите или някои други модели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно. Нали за след 200 000км говорим?

 

Засъжаление на доста по-малко... предишният собственик го ползвал за офроуд и ходил на лов с него(съдя по патроните от пушка, които намерихме впоследcтвие)?!... и реално си беше изнасилил съединителя ... но така е като купуваш кола от payback от мутрите от БС... От сервиза(Ратола) ми показаха феродото и имаше мноoого живот в него , но беше износен доста неравномерно.... така че, не съди по моя случай на колко км се сменя... просто да си знаеш цената....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Засъжаление на доста по-малко... предишният собственик го ползвал за офроуд и ходил на лов с него(съдя по патроните от пушка, които намерихме впоследcтвие)?!... и реално си беше изнасилил съединителя ... но така е като купуваш кола от payback от мутрите от БС... От сервиза(Ратола) ми показаха феродото и имаше мноoого живот в него , но беше износен доста неравномерно.... така че, не съди по моя случай на колко км се сменя... просто да си знаеш цената....

 

Интересно, кой знае дали наистина е карал по чукала с този мъник, или си е превозвал патроните...

В нашият случай колата си върти километрите основно на магистрала и съединител би трябвало дори изобщо да не се хвърли в рамките на живота на колата :)

 

Мерси за инфото :)

 

Интересно дали някой друг има друга информация за тази кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...