Премини към съдържание

Съвет за покупка на Eclipse 95г. 2.0, 150hp


Препоръчано мнение

:icon_bye: Здравейте, аз сигурно съм поредния невеж, който се допитва до вас за покупка на тази красавица. Надявам се някой да ми подскаже за евентуалните ремонти, които ще са нужни......знам, че от разтояние и с писане във форума не може да се определи с точност, но от това което прочетох тук, забелязах, че има хора които разбират от тези машини и двигатели.

 

По темата: Харесах си един Еклипс 95г., 2.0, 150к.с. ( не зная буквите на двигателят ) с вдигащите се фарове, изхлежда доста запазен (не бил каран от 1 година :) ), няма ръжда или видими удари по купето. По двигателя не са правени никакви подобрения, всичко си е стоково, като изключим газовият инжекцион "LOVATO", поставен преди 2 години. Вози много стегнато, от никъде не се чува да тропа. Еластичността си е като на 150 коня :). Двигателят не беше измит, никъде не се виждат течове. Запали от първия път ( на бензин ), двигателя работи много добре, равномерно - не се чуват никакви шумове.......но:

1-ви пробелм: Оборотите на празен ход са около 1200 както на бензин, така и на газ. Преминаването от бензин на гас става без да се усети никаква промяна в работата на двигателя, дори и на място, без докосване педала на газта. Колко точно трябва да са оборотите при празен ход и това задължително ли е да е от стъпковия мотор?

 

2-ри: При натискане на спирачката се усеща леко вибриране във волана - дори и при ниска скорост. Дали това е от дисковете или може да е от зимните гуми, с които е все още колата?

 

3-ти: Индикацията за Engine Check свети - на собственикът му били казали, че понеже газта няма такива смазочни свойства, колкото бензина, компютърът показвал, че инжекторите не се смазвали правилно. :icon_blush: Ако я закача на компютър, дали ще покаже какъв е проблемът ?

 

За масла, филтри и ремъци не говорим изобщо, то е ясно - ще се сменят веднага.

Това е всичко, което забелязах при пробното каране.

 

Толкова се влюбих в колата, че днес си стиснахме ръцете и утре ще я прехвърляме. Смятам много да се грижа за нея ( а и може ли човек да не се грижи за такава красавица ), за това първо разпитвам и после по майстори.

 

Благодаря на всички отзовали се!!!

 

П.С.

От Бургас съм, ако може да ми препоръчате и някой добър майстор. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_bye: Здравейте, аз сигурно съм поредния невеж, който се допитва до вас за покупка на тази красавица. Надявам се някой да ми подскаже за евентуалните ремонти, които ще са нужни......знам, че от разтояние и с писане във форума не може да се определи с точност, но от това което прочетох тук, забелязах, че има хора които разбират от тези машини и двигатели.

 

По темата: Харесах си един Еклипс 95г., 2.0, 150к.с. ( не зная буквите на двигателят ) с вдигащите се фарове, изхлежда доста запазен (не бил каран от 1 година :) ), няма ръжда или видими удари по купето. По двигателя не са правени никакви подобрения, всичко си е стоково, като изключим газовият инжекцион "LOVATO", поставен преди 2 години. Вози много стегнато, от никъде не се чува да тропа. Еластичността си е като на 150 коня :). Двигателят не беше измит, никъде не се виждат течове. Запали от първия път ( на бензин ), двигателя работи много добре, равномерно - не се чуват никакви шумове.......но:

1-ви пробелм: Оборотите на празен ход са около 1200 както на бензин, така и на газ. Преминаването от бензин на гас става без да се усети никаква промяна в работата на двигателя, дори и на място, без докосване педала на газта. Колко точно трябва да са оборотите при празен ход и това задължително ли е да е от стъпковия мотор?

 

2-ри: При натискане на спирачката се усеща леко вибриране във волана - дори и при ниска скорост. Дали това е от дисковете или може да е от зимните гуми, с които е все още колата?

 

3-ти: Индикацията за Engine Check свети - на собственикът му били казали, че понеже газта няма такива смазочни свойства, колкото бензина, компютърът показвал, че инжекторите не се смазвали правилно. :icon_blush: Ако я закача на компютър, дали ще покаже какъв е проблемът ?

 

За масла, филтри и ремъци не говорим изобщо, то е ясно - ще се сменят веднага.

Това е всичко, което забелязах при пробното каране.

 

Толкова се влюбих в колата, че днес си стиснахме ръцете и утре ще я прехвърляме. Смятам много да се грижа за нея ( а и може ли човек да не се грижи за такава красавица ), за това първо разпитвам и после по майстори.

 

Благодаря на всички отзовали се!!!

 

П.С.

От Бургас съм, ако може да ми препоръчате и някой добър майстор. :drinks:

 

Здравей.

 

1. Оборотите на напълно загрял мотор при мен са около 900. Ако не работи стъпковото моторче, на студен двигател ще са ниски, и като загрее ще се покачат.

2. Вибрирането на волана при спиране, говори за криви спирачни дискове (най-вероятно).

3. Check Engine не свети заради смазочните свойства на каквото и да било. Не е настроена газовата както трябва.

4. Успех с огледа, ако не, ми се обади да ти продам моя 1G :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. За грешката и аз така си мислех, но нали знаеш, винаги първо най-лошите мисли ти минават през главата. :icon_crying:

Днес се уговорих с един майстор, в сряда ще ходя да закачи колата на компютър. Надявам се да изчисти грешката. Мисля да я покарам малко на бензин и ако не излезе грешка, тогава отивам на газаджия и да слага емулатор (или както там се казва джаджата, която лъже компютъра)....винаги съм си мислел, че като слагаш газов инжекцион трябва да ти настроят и компютъра да не показва грешки.....или това е като екстра?

 

Мерси за предложението, но колата я взех вече, утре ще я прехвърляме.

А ти защо искаш да се разделяш с МИЦОТО, да не ти омръзна вече? Гледам много добре изглежда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.

 

2. Вибрирането на волана при спиране, говори за криви спирачни дискове (най-вероятно).

 

Може и от яко ръждясали дискове като не е карана, но трябва да се проверят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и от яко ръждясали дискове като не е карана, но трябва да се проверят.

 

 

Дори и да са "яко" ръждясали, ръждата ще е равномерен слой..... на мен не ми се вярва да е от ръжда.... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина не е карана от една година сигурно доста ръжда се е събрала по дисковете. Ще трябва да се проверят все пак.

Като я разтъпча утре, ще се разбере....

Това не ме притеснява толкова. Проблемът ми е "Check Engine", който свети. Това доста ме притеснява. Дано да случа на майстор, щото знам какво е да обикаляш по майстори и всеки да ти казва различно.

Редактирано от qwe3ty
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не виждаш ли че има 3000GT !!

 

Аз като имам BMW 520 d, 163к.с., означава ли че трябва да я продам сега, като взех Еклипса?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_bye: Здравейте, аз сигурно съм поредния невеж, който се допитва до вас за покупка на тази красавица. Надявам се някой да ми подскаже за евентуалните ремонти, които ще са нужни......знам, че от разтояние и с писане във форума не може да се определи с точност, но от това което прочетох тук, забелязах, че има хора които разбират от тези машини и двигатели.

 

По темата: Харесах си един Еклипс 95г., 2.0, 150к.с. ( не зная буквите на двигателят ) с вдигащите се фарове, изхлежда доста запазен (не бил каран от 1 година :) ), няма ръжда или видими удари по купето. По двигателя не са правени никакви подобрения, всичко си е стоково, като изключим газовият инжекцион "LOVATO", поставен преди 2 години. Вози много стегнато, от никъде не се чува да тропа. Еластичността си е като на 150 коня :). Двигателят не беше измит, никъде не се виждат течове. Запали от първия път ( на бензин ), двигателя работи много добре, равномерно - не се чуват никакви шумове.......но:

1-ви пробелм: Оборотите на празен ход са около 1200 както на бензин, така и на газ. Преминаването от бензин на гас става без да се усети никаква промяна в работата на двигателя, дори и на място, без докосване педала на газта. Колко точно трябва да са оборотите при празен ход и това задължително ли е да е от стъпковия мотор?

 

2-ри: При натискане на спирачката се усеща леко вибриране във волана - дори и при ниска скорост. Дали това е от дисковете или може да е от зимните гуми, с които е все още колата?

 

3-ти: Индикацията за Engine Check свети - на собственикът му били казали, че понеже газта няма такива смазочни свойства, колкото бензина, компютърът показвал, че инжекторите не се смазвали правилно. :icon_blush: Ако я закача на компютър, дали ще покаже какъв е проблемът ?

 

За масла, филтри и ремъци не говорим изобщо, то е ясно - ще се сменят веднага.

Това е всичко, което забелязах при пробното каране.

 

Толкова се влюбих в колата, че днес си стиснахме ръцете и утре ще я прехвърляме. Смятам много да се грижа за нея ( а и може ли човек да не се грижи за такава красавица ), за това първо разпитвам и после по майстори.

 

Благодаря на всички отзовали се!!!

 

П.С.

От Бургас съм, ако може да ми препоръчате и някой добър майстор. :drinks:

Здравей. Дали е АГУ или ГИ,лам,лампата Check engine ще ти свети,не е от настройката.ЕКУто хваща че нещо не е наред и начислява грешка(инжектори).Дали лампата свети от газта лесно може да разбереш,като прехвърлиш на безнин тя трябва да изгасва.Ако оборотите на празен ход и на бензин са 1200,100% има някакъв проблем. Грешките прнципно и сам може да ги изчистиш,като откачиш плюсовата клема на акумолатора за 10на минути,но ако има проблем това няма да го реши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Дали е АГУ или ГИ,лам,лампата Check engine ще ти свети,не е от настройката.ЕКУто хваща че нещо не е наред и начислява грешка(инжектори).Дали лампата свети от газта лесно може да разбереш,като прехвърлиш на безнин тя трябва да изгасва.Ако оборотите на празен ход и на бензин са 1200,100% има някакъв проблем. Грешките прнципно и сам може да ги изчистиш,като откачиш плюсовата клема на акумолатора за 10на минути,но ако има проблем това няма да го реши.

 

Мерси за инфото, това за акумулатора не го знаех. Още утре ще пробвам.

 

А този стъпков мотор, може ли да се ремонтира или трябва да се сменя целия?

Имах еднa GTI-ка, имаше проблем с оборотите на празен ход и голяма мъка беше. Опитваха се нещо да го ремонтират, слагах и втора употреба, но в крайна сметка отидох и си купих нов от магазина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Дали е АГУ или ГИ,лам,лампата Check engine ще ти свети.....

 

Не е вярно, ако всичко е настроено както трябва НЕ СВЕТИ - както не свети и моята, когато карам на ГИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е вярно, ако всичко е настроено както трябва НЕ СВЕТИ - както не свети и моята, когато карам на ГИ.

Явно ти е друго ЕКУто.при мен всичко е Ок и свети,имах и Колт преди и пак светеше.И двете са с ЕПРОМ ЕКУ.Не мисля,че е от настройките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво да му е различното, колата ми е края на 94-та година.

При теб, освен ЕКУ, може да играят други фактори.

Истината за НЕ СВЕТЕНЕ, на лампичката 95% зависи от газадфжията как ще ти настрои газовата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво да му е различното, колата ми е края на 94-та година.

При теб, освен ЕКУ, може да играят други фактори.

Истината за НЕ СВЕТЕНЕ, на лампичката 95% зависи от газадфжията как ще ти настрои газовата.

Колата съм си е настроивал и аз,пробвал съм кво ли не Лампата свети,карал съм я и при газджий проблема със светенето не се решава.Ако знаеш как ства кажи или да дойда при теб да ми е настроиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата съм си е настроивал и аз,пробвал съм кво ли не Лампата свети,карал съм я и при газджий проблема със светенето не се решава.Ако знаеш как ства кажи или да дойда при теб да ми е настроиш.

 

Аз поне за сега не се занимавам с това, но мога да ти дам телефонен номер на човека който поставя моята, да се консултираш с него. Препоръчаха ми го няколко верни човека, и наистина нямам проблеми с поставената от него газова на моята кола. :)

ПОЗДРАВИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...