kesten Публикувано 29 юли 2012 Сподели Публикувано 29 юли 2012 (редакция) От заглавието не става много ясно, но сега ще опитам да разясня. След смяна на зимни с летни гуми (тогава ми направи впечатление) усетих, че волана ми е леко на дясно. Примерно 5 градуса. Иначе колата си върви направо, до като не изправя волана. Дразнещо! След това открих и износване на всички гуми по левия ръб.Посетих БС за консултация. Оказа се променена геометрия на предница и задница. ОК, но волана упорито си е завъртян все още. Върнах се в БС. Правиха-струваха, размениха предните гуми и ”бегай да си играеш”. Волана леко се поизправи, но не достатъчно. Темата ми не е да ”плюя” по тях, а за съвет. Възможно ли е колата фабрично да е излязла така и сега никой да не иска да го приеме като факт!? Защото, ако геометрията е оправена, а волана си е на една страна, каква може да е причината!? Редактирано 29 юли 2012 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 29 юли 2012 Сподели Публикувано 29 юли 2012 (редакция) :mitsu-smiley: Това с волана се оправя за 10мин.На пущиняците от БС не им се е занимавало.Отиди при някой да ти го изправи ,например при дижея Тумби! :icon_thumbup: Редактирано 29 юли 2012 от lesko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 юли 2012 Сподели Публикувано 29 юли 2012 От заглавието не става много ясно, но сега ще опитам да разясня. След смяна на зимни с летни гуми (тогава ми направи впечатление) усетих, че волана ми е леко на дясно. Примерно 5 градуса. Иначе колата си върви направо, до като не изправя волана. Дразнещо! След това открих и износване на всички гуми по левия ръб.Посетих БС за консултация. Оказа се променена геометрия на предница и задница. ОК, но волана упорито си е завъртян все още. Върнах се в БС. Правиха-струваха, размениха предните гуми и "бегай да си играеш". Волана леко се поизправи, но не достатъчно. Темата ми не е да "плюя" по тях, а за съвет. Възможно ли е колата фабрично да е излязла така и сега никой да не иска да го приеме като факт!? Защото, ако геометрията е оправена, а волана си е на една страна, каква може да е причината!? Е, що не пипнат малко кормилните накрайници - така с гумите е само замажи очи.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 29 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2012 За мен големия въпрос е, защо крив волан се ”оправя” със завъртане на гуми, а не с накрайниците!? Какъв проблем се отстранява по този начин, всъщност? При положение, че консултанта я кара и видя проблема, а не по мое описание. За това търся мнение на независим специалист. Искам да я види колата без да я пипа, да каже, какво се прави, ако има проблем наистина. А да видите после, какво ще стане в БС! Ще ги събера от майстора до шефа им. Да ги питам аз, дали познават цифрите, знаят ли колко струва навън тази услуга (36 в Полмо) и че за 91,50 трябва да дойдат да ме поканят с бъклица и музика от вкъщи. И без това почти нямат клиенти, то имало защо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 юли 2012 Сподели Публикувано 29 юли 2012 От заглавието не става много ясно, но сега ще опитам да разясня. След смяна на зимни с летни гуми (тогава ми направи впечатление) усетих, че волана ми е леко на дясно. Примерно 5 градуса. Иначе колата си върви направо, до като не изправя волана. Дразнещо! След това открих и износване на всички гуми по левия ръб.Посетих БС за консултация. Оказа се променена геометрия на предница и задница. ОК, но волана упорито си е завъртян все още. Върнах се в БС. Правиха-струваха, размениха предните гуми и ”бегай да си играеш”. Волана леко се поизправи, но не достатъчно. Темата ми не е да ”плюя” по тях, а за съвет. Възможно ли е колата фабрично да е излязла така и сега никой да не иска да го приеме като факт!? Защото, ако геометрията е оправена, а волана си е на една страна, каква може да е причината!?Според мен просто не си забелязал преди смяната на гумите че ти е крив волана..........Доколкото разбирам ,са ти правили реглаж, и пак волана е на криво ??Ако е така,може би на са ти застопорили волана на "право" преди да правят реглажа или пък въобще не са го пипали реглажа......Волан при вашите коли се изправя по два начина: отгоре и от долу.......... :D Отгоре е да се свали геврека от корминлия прът и да се презацепи.........в този случай трябва да се свали еърбега и клаксона, и е по глупавия ,но понякога върши работа.........Отдолу е когато волана се нагласи преди това в равно положение и се застопори със спец скоба за седалката, така че да не мърда и той да си остане прав при реглажа.......след което на стенда се вижда с колко градуса(минути ) е мръднала съответната страна и се регулира като се навие вътрешния накрайник към външния.......Ако е малко ,тогава няма да влияе на завиването, но ако е повеше , тогава на едната страан ще завива повече от другата......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YoYoBulgaria Публикувано 30 юли 2012 Сподели Публикувано 30 юли 2012 Аз я бях ударил моята и след пълния ремонт от каското имах крив воан и в Балканстар видяха , че имам крив кормилен накрайник и шенкел. Върнах се при застрахователите смениха ми ги и се оправи проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 30 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2012 DJ Tymbi, нали ще подсигуриш съединител за четвъртък!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.