Премини към съдържание

Реглаж на предница


Препоръчано мнение

От заглавието не става много ясно, но сега ще опитам да разясня. След смяна на зимни с летни гуми (тогава ми направи впечатление) усетих, че волана ми е леко на дясно. Примерно 5 градуса. Иначе колата си върви направо, до като не изправя волана. Дразнещо! След това открих и износване на всички гуми по левия ръб.Посетих БС за консултация. Оказа се променена геометрия на предница и задница. ОК, но волана упорито си е завъртян все още. Върнах се в БС. Правиха-струваха, размениха предните гуми и ”бегай да си играеш”. Волана леко се поизправи, но не достатъчно. Темата ми не е да ”плюя” по тях, а за съвет. Възможно ли е колата фабрично да е излязла така и сега никой да не иска да го приеме като факт!? Защото, ако геометрията е оправена, а волана си е на една страна, каква може да е причината!?

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Това с волана се оправя за 10мин.На пущиняците от БС не им се е занимавало.Отиди при някой да ти го изправи ,например при дижея Тумби! :icon_thumbup:

Редактирано от lesko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От заглавието не става много ясно, но сега ще опитам да разясня. След смяна на зимни с летни гуми (тогава ми направи впечатление) усетих, че волана ми е леко на дясно. Примерно 5 градуса. Иначе колата си върви направо, до като не изправя волана. Дразнещо! След това открих и износване на всички гуми по левия ръб.Посетих БС за консултация. Оказа се променена геометрия на предница и задница. ОК, но волана упорито си е завъртян все още. Върнах се в БС. Правиха-струваха, размениха предните гуми и "бегай да си играеш". Волана леко се поизправи, но не достатъчно. Темата ми не е да "плюя" по тях, а за съвет. Възможно ли е колата фабрично да е излязла така и сега никой да не иска да го приеме като факт!? Защото, ако геометрията е оправена, а волана си е на една страна, каква може да е причината!?

 

Е, що не пипнат малко кормилните накрайници - така с гумите е само замажи очи....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен големия въпрос е, защо крив волан се ”оправя” със завъртане на гуми, а не с накрайниците!? Какъв проблем се отстранява по този начин, всъщност? При положение, че консултанта я кара и видя проблема, а не по мое описание. За това търся мнение на независим специалист. Искам да я види колата без да я пипа, да каже, какво се прави, ако има проблем наистина. А да видите после, какво ще стане в БС! Ще ги събера от майстора до шефа им. Да ги питам аз, дали познават цифрите, знаят ли колко струва навън тази услуга (36 в Полмо) и че за 91,50 трябва да дойдат да ме поканят с бъклица и музика от вкъщи. И без това почти нямат клиенти, то имало защо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От заглавието не става много ясно, но сега ще опитам да разясня. След смяна на зимни с летни гуми (тогава ми направи впечатление) усетих, че волана ми е леко на дясно. Примерно 5 градуса. Иначе колата си върви направо, до като не изправя волана. Дразнещо! След това открих и износване на всички гуми по левия ръб.Посетих БС за консултация. Оказа се променена геометрия на предница и задница. ОК, но волана упорито си е завъртян все още. Върнах се в БС. Правиха-струваха, размениха предните гуми и ”бегай да си играеш”. Волана леко се поизправи, но не достатъчно. Темата ми не е да ”плюя” по тях, а за съвет. Възможно ли е колата фабрично да е излязла така и сега никой да не иска да го приеме като факт!? Защото, ако геометрията е оправена, а волана си е на една страна, каква може да е причината!?

Според мен просто не си забелязал преди смяната на гумите че ти е крив волана..........

Доколкото разбирам ,са ти правили реглаж, и пак волана е на криво ??Ако е така,може би на са ти застопорили волана на "право" преди да правят реглажа или пък въобще не са го пипали реглажа......

Волан при вашите коли се изправя по два начина: отгоре и от долу.......... :D Отгоре е да се свали геврека от корминлия прът и да се презацепи.........в този случай трябва да се свали еърбега и клаксона, и е по глупавия ,но понякога върши работа.........

Отдолу е когато волана се нагласи преди това в равно положение и се застопори със спец скоба за седалката, така че да не мърда и той да си остане прав при реглажа.......след което на стенда се вижда с колко градуса(минути ) е мръднала съответната страна и се регулира като се навие вътрешния накрайник към външния.......Ако е малко ,тогава няма да влияе на завиването, но ако е повеше , тогава на едната страан ще завива повече от другата.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз я бях ударил моята и след пълния ремонт от каското имах крив воан и в Балканстар видяха , че имам крив кормилен накрайник и шенкел. Върнах се при застрахователите смениха ми ги и се оправи проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...