Ivailogm Публикувано 25 юли 2012 Сподели Публикувано 25 юли 2012 Здравейте,имам проблем с работата на бензин.От известно време колата спря да работи на бензин.Реших че е помпа,но след проверка установих че тя си работи а не стига ток до нея.Прегледах бушоните вътре и под капака,но всичко ми се струва ОК.Моля кажете какво пропускам.Колата е Галант 96г 4G93 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 юли 2012 Сподели Публикувано 25 юли 2012 Запушени дюзи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivailogm Публикувано 25 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2012 Запушени дюзи.Мерси за светкавичния отговор.При запушени дюзи не се ли подава ток към помпата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 юли 2012 Сподели Публикувано 25 юли 2012 А, недочел. помпата работи при подаване на 12 v от друг източник, но на фабричната инсталация няма ток, така ли? Ако да по схемата за е. захранване от бушонника до отзад, има предпазител и под предния капак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivailogm Публикувано 25 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2012 А, недочел. помпата работи при подаване на 12 v от друг източник, но на фабричната инсталация няма ток, така ли? Ако да по схемата за е. захранване от бушонника до отзад, има предпазител и под предния капак.Да на инсталацията няма ток и не мога да се ориентирам кой бушон е/всичките ги прегледах и са здрави/ а под капака нямам идея кой е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 юли 2012 Сподели Публикувано 25 юли 2012 Запушени дюзи.Е как ще са запушени дюзите..........аман от професори :lol: ( в рамките на шегата.... :haha: )Ако няма ток до помпата, то проверете: 1. главното реле, или main relay.....то е двойно и малко сложно управлява.........когато подадете на контакт, то рдното реле захр. компа, дюзи,датчици и т.н........когато завъртите на стартер, тогава другото реле през ЕКУ-то захр. помпата.......т.е. помпата се управлява от ЕКУ-то при положение на конт. ключ на старт.........ако запали мотора, то всичко е ок, но ако не запали, то ЕКУ-то държи релето за помпата още няколко секунди ,и помпата продължава да работи........след което спира до следващо подаване на старт.......2.проверете си ел. инсталацията, и най вече масите........за окисляване, прекъсване и т.н......3. проверете самата помпа дали работи и ако върти, то премерете абсолютното му налягане , което трябва да е около 6 атм........4. Проверете главното реле от нагар...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 25 юли 2012 Сподели Публикувано 25 юли 2012 И освен бушона ще има и реленце, което подава напрежение на помпата (че ток малко трудно става да се подаде) само при въртене на стартер и/или запален двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 юли 2012 Сподели Публикувано 25 юли 2012 Здравейте,имам проблем с работата на бензин.От известно време колата спря да работи на бензин Може би пропуска някое реле сложено от газаджиите, като чета написаното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivailogm Публикувано 25 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2012 Мерси за отговорите.Нямам идея газаджий ли са или какво,само знам че докато палеше от четвърт оборот и всичко си беше наред изведнъж умря.Утре ще прегледам пак релета,бушони и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.