Премини към съдържание

Помощ!


Saby Saby

Препоръчано мнение

Моля, препоръчайте ми наистина добър сервиз за Mitsubishi. Някой, който наистина познава тези коли, в частност модел Colt. Вече половин година ходя от монтъор на друг, направих почти основен ремонт, убеждават ме, че колата е о'к, но не е. Те просто не знаят каква е била преди. Тя просто не може да остарее непоправимо за седмица. Подозирам, че още при парвият и ремонт е пипана злоумишлено.

Много ще се радвам, ако някой ми помогне със съвет или контакт с такива хора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля, препоръчайте ми наистина добър сервиз за Mitsubishi. Някой, който наистина познава тези коли, в частност модел Colt. Вече половин година ходя от монтъор на друг, направих почти основен ремонт, убеждават ме, че колата е о'к, но не е. Те просто не знаят каква е била преди. Тя просто не може да остарее непоправимо за седмица. Подозирам, че още при парвият и ремонт е пипана злоумишлено.

Много ще се радвам, ако някой ми помогне със съвет или контакт с такива хора.

Звучиш отчаян, какво ти се е случило! Може някой да ти помогне, или аз, незнам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля, препоръчайте ми наистина добър сервиз за Mitsubishi. Някой, който наистина познава тези коли, в частност модел Colt. Вече половин година ходя от монтъор на друг, направих почти основен ремонт, убеждават ме, че колата е о'к, но не е. Те просто не знаят каква е била преди. Тя просто не може да остарее непоправимо за седмица. Подозирам, че още при парвият и ремонт е пипана злоумишлено.

Много ще се радвам, ако някой ми помогне със съвет или контакт с такива хора.

Ами трябва да се види, да споделиш какво що е , и тогава бих ти помогнал ,както и на други съм помагал............ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възползвай се, това е златна възможност. По-добро предложение няма да получиш.

С радост бих се възползвала, но не разбрах от кое предложение???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С радост бих се възползвала, но не разбрах от кое предложение???

Ами от което си пожелаеш........ :D може и при мен да дойдеш , може и при колегата............. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами като начало разкажи си историята. DJ Tumbi има дарбата да помага понякога и от разстояние. :first: Ако не искаш пиши им лично съобщение. Хората ти предложиха помощ от добро сърце, няма да останеш разочарована.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля, препоръчайте ми наистина добър сервиз за Mitsubishi. Някой, който наистина познава тези коли, в частност модел Colt. Вече половин година ходя от монтъор на друг, направих почти основен ремонт, убеждават ме, че колата е о'к, но не е. Те просто не знаят каква е била преди. Тя просто не може да остарее непоправимо за седмица. Подозирам, че още при парвият и ремонт е пипана злоумишлено.

Много ще се радвам, ако някой ми помогне със съвет или контакт с такива хора.

Съжалявам, не знаех че си дама! А не между другото колите на жените се ремонтират по по-специален начин. Всичко трябва да работи от момента, в който тя пожелае това, защото цялото и внимание се насочва натам и ако не заработи, то обикновено автомобила губи траекторията си, а това е опасно. Затова, с оглед на запазване на здравето на дамите шофьори, и на всички нас, нека с общи усилия да помогнем с каквото можем! Весела Коледа! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита Коледа на теб и на всички във форума! От мнението, което си изразил съдя, че не приличам на дамите, които познаваш. На колата всичко си и работи, но не както преди. Аз съм много привързана към нея и не мога да се примиря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита Коледа на теб и на всички във форума! От мнението, което си изразил съдя, че не приличам на дамите, които познаваш. На колата всичко си и работи, но не както преди. Аз съм много привързана към нея и не мога да се примиря.

В ниkаkъв случай не съм искал да те засегна, и съм сигурен , че за да търсиш помощ, значи наистина има нещо. Затова ще се помъчим да върнем усмивката на лицето ти, когато си караш колата! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече половин година ходя от монтъор на друг, направих почти основен ремонт, убеждават ме, че колата е о'к, но не е. Те просто не знаят каква е била преди. Тя просто не може да остарее непоправимо за седмица. Подозирам, че още при парвият и ремонт е пипана злоумишлено.

Много ще се радвам, ако някой ми помогне със съвет или контакт с такива хора.

 

Напиши какво й е имало на колата, преди да тръгнеш по сервизи, какво са ти казали като диагноза и какви ремонти са правили (или твърдвт, че са правили) в сервизите. Както и как се държи в момента.

Сигурен съм, че ако дадеш малко повече техническа информация ще получиш смислени идеи и предположения, както и съвети. Дай също повече инфо за модела, годината и двигателя.

Весели празници ти желая!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Започвам сагата отначало. Колата е Colt 1,3 GLXI, 1994г. и е купена от мен през 2002г., втора ръка от Белгийски магазин на марката. До тази година е имало само две изпуснали заварки на ауспуха и никакви проблеми. Обслужвана е най-редовно. В началото на лятото стана време да сменя ремък и ролка. На място установиха, че е изтекла рейката. Рециклираха я, смениха задни амортисъори, предни накладки, свещи. Катализаторът бил "свършил", махнаха го и настроиха ламбда сондата на авариен режим. Изпратиха ме да търся регулатор за налягане. Трудно намерих 2-ра употреба. Колата стана много шумна и загуби мощност. Сложиха резонатор, смениха въздушен и горивен филтри. Продължи да е безмощна и зацапа ауспуха. Отидох при препоръчан майстор. Смени кабели, дистрибуторна капачка, гумички на клапани. Продължи да харчи масло. Отидох на диагностика, компресията била добра. Реших да правя основен ремонт, за да спре теча и да се оправи най-сетне. Сменихме сегменти, буталата бяха добре, изчистиха главата, смениха всички гарнитури и гумияките на клапаните отново, феродо и притискателен дискове. Смениха филтър, масло, антифриз. Замериха я пак. Имало малко запушване на дюзи на инжекциона. Пак започна да прекъсва. Акумолатора не е за смяна, оказаха се кабели "менте". Сменихме ги пак. Смених и маслото и филтъра 700км. след ремонта. Бензинът бил лош и затова цапала ауспуха, но аз от години зареждам на Темпо само и преди не беше така. Усещам, че колата се мъчи по необяснима причина, а от скоро започнаха да излизат и някакви боклуци от ауспуха. Дори не мога да предполагам какво става вече. Ако някой има предположения... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

много трудно вече може да се отговори на този въпрос, мисля че трябва да се види и тогава да се вадят изводи, както се бяхме разбрали , това ще стане след празниците, а до тогава ви пожелавам весели празници и не се тормози толкова, ще се види и ще ви кажа всичко ....... :good: :drinks: :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Започвам сагата отначало. Колата е Colt 1,3 GLXI, 1994г. и е купена от мен през 2002г., втора ръка от Белгийски магазин на марката. До тази година е имало само две изпуснали заварки на ауспуха и никакви проблеми. Обслужвана е най-редовно. В началото на лятото стана време да сменя ремък и ролка. На място установиха, че е изтекла рейката. Рециклираха я, смениха задни амортисъори, предни накладки, свещи. Катализаторът бил "свършил", махнаха го и настроиха ламбда сондата на авариен режим. Изпратиха ме да търся регулатор за налягане. Трудно намерих 2-ра употреба. Колата стана много шумна и загуби мощност. Сложиха резонатор, смениха въздушен и горивен филтри. Продължи да е безмощна и зацапа ауспуха. Отидох при препоръчан майстор. Смени кабели, дистрибуторна капачка, гумички на клапани. Продължи да харчи масло. Отидох на диагностика, компресията била добра. Реших да правя основен ремонт, за да спре теча и да се оправи най-сетне. Сменихме сегменти, буталата бяха добре, изчистиха главата, смениха всички гарнитури и гумияките на клапаните отново, феродо и притискателен дискове. Смениха филтър, масло, антифриз. Замериха я пак. Имало малко запушване на дюзи на инжекциона. Пак започна да прекъсва. Акумолатора не е за смяна, оказаха се кабели "менте". Сменихме ги пак. Смених и маслото и филтъра 700км. след ремонта. Бензинът бил лош и затова цапала ауспуха, но аз от години зареждам на Темпо само и преди не беше така. Усещам, че колата се мъчи по необяснима причина, а от скоро започнаха да излизат и някакви боклуци от ауспуха. Дори не мога да предполагам какво става вече. Ако някой има предположения... :icon_hmm:

Първо, Ламбда-сондата е сензор за кислород, който не се настройва! Това се съдържа в предназначението му. Блока за управление се настройва в реално време спрямо показанията на Л- сондата. Второ, не разбирам от какво си се оплаквала, че някой да заключи, че катализатора е свършил?!?Някак си повсеместно са се намесвали, все едно това е единствената кола тази година за ремонт, след което нещата отиват по наклонената плоскост. Даже се чудя кое е първо- Проблема или решението! Трябва да се излезе по някакъв начин от затворения кръг, надявам се да ти бъда полезен, затова колата тр да бъде близо до мен известно време, за да ми се изяснят причините, поради които са ти опозорили колата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За аварийния режим на ламбда сондата и други хора се смяха. Когато закарах колата на диагностика, казаха че е тръгнала, но по начин, който дори подпомагал горенето. За катализатора не съм се оплаквала аз, но когато я качиха на подемника за рейката, така заключиха. Всички тези заключения са именно на първия майстор, който подозирам в недобросъвестност. Двигателя го свали друг човек. Той, според мен не е такъв, но много не обича японски коли. :icon_crying:

 

Весело и безаварийно изкарване на останалите празници!!! :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За аварийния режим на ламбда сондата и други хора се смяха. Когато закарах колата на диагностика, казаха че е тръгнала, но по начин, който дори подпомагал горенето. За катализатора не съм се оплаквала аз, но когато я качиха на подемника за рейката, така заключиха. Всички тези заключения са именно на първия майстор, който подозирам в недобросъвестност. Двигателя го свали друг човек. Той, според мен не е такъв, но много не обича японски коли. :icon_crying:

 

Весело и безаварийно изкарване на останалите празници!!! :drinks:

Добре де, какво общо има рейката с катализатора, след това двигателя свалян за ремонт! Предполагам , че не е така, но оставам с впечатление , че колата е била една развалина, такава, че където ида погледнеш, има какво да ремонтираш, да не би да си я занемарила откъм поддръжка? Защо сваляха мотора, масло ли консумираше или какво, нещо не става ясно какво е било, какво е правено и от какво си недоволна! Извини ме, ако те засягам, но това мисля :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рейката няма общо с катализатора и според мен. Погледнаха колата отдолу и така казаха. Аз не разбирам дотам и се доверих.

Почти непосредствено след това започна да цапа ауспуха и маслото в картера значително намаля. Отделно се забелязваше и извастен теч на масло от двигателя. Първо сменихме гумички на клапани. Продължи да харчи и тогава реших да го свалят, да сменят сегментите, бутала, ако трябва, гарнитури и каквото друго се налага. Все пак двигател не се сваля често. Старала съм се винаги да се обслужва навреме, но както казах не съм дотам веща, за да го гарантирам. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рейката няма общо с катализатора и според мен. Погледнаха колата отдолу и така казаха. Аз не разбирам дотам и се доверих.

Почти непосредствено след това започна да цапа ауспуха и маслото в картера значително намаля. Отделно се забелязваше и извастен теч на масло от двигателя. Първо сменихме гумички на клапани. Продължи да харчи и тогава реших да го свалят, да сменят сегментите, бутала, ако трябва, гарнитури и каквото друго се налага. Все пак двигател не се сваля често. Старала съм се винаги да се обслужва навреме, но както казах не съм дотам веща, за да го гарантирам. :icon_blush:

Благодаря за изчерпателния отговор :) . Сега ако може сподели от какво се оплакваш в момента, след всички намеси :) Може ако имаш време да минеш в гаража поне да видя колата и да се запознаем. 0888222523. Йонко

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рейката няма общо с катализатора и според мен. Погледнаха колата отдолу и така казаха. Аз не разбирам дотам и се доверих.

Почти непосредствено след това започна да цапа ауспуха и маслото в картера значително намаля. Отделно се забелязваше и извастен теч на масло от двигателя. Първо сменихме гумички на клапани. Продължи да харчи и тогава реших да го свалят, да сменят сегментите, бутала, ако трябва, гарнитури и каквото друго се налага. Все пак двигател не се сваля често. Старала съм се винаги да се обслужва навреме, но както казах не съм дотам веща, за да го гарантирам. :icon_blush:

Сега колата харчи ли масло ли не???

2. катализатора махнат ли е или не?

3. колата минала ли е на компютърен стенд за диагностика или не?

Общо взето трябва да се види и след това да се правят генерални изводи....... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам да я чувствам безмощна, ауспуха има значителен нагар (преди ремонтите никога не е имала), излизат и някакви боклучета оттам и е доста шумна. Звучи, че колата се мъчи. Преди с 160-170км/ч. :first: изобщо не се усещаше. Чак с 190-200км/ч. :plane: можеше да се усети малък напън. Сега ме оставя с впечатление, че ако вдигна 140, ще се разпадне. :icon_n_oops:

Къде е този сервиз? Кога работи, ти кога си там?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз нямам сервиз,, но не значи че не мога да я оправя, имам къде, но ми се ще преди да почна все пак да я видя........ :) Разбира се това трябва да стане по светло, а аз съм на работа тогава и единственото време ще е през уикенда, но той пък е празник и не знам как ще бъда с времето, може в събота нещо да се види.... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

P. S. Катализатор няма, има резонатор. Според мерителната пръчка не харчи масло, или поне в норма. Диагностиците в Bosch казаха, че компресията е добра. Три от дюзите на инжекциона работят на 80%, а четвъртата на 60%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

P. S. Катализатор няма, има резонатор. Според мерителната пръчка не харчи масло, или поне в норма. Диагностиците в Bosch казаха, че компресията е добра. Три от дюзите на инжекциона работят на 80%, а четвъртата на 60%.

А такааа, аз като говорихме по тел-а ти казах че ще е нещо такова............ще я оправиме, споко........... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кога??? Къса ми сърцето! :mitsu-smiley: Опасявам се, че съм влюбена в кола :icon_blush:

 

Ти си влюбена а колата ти изневерява :icon_blush: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...