alt6c Публикувано 30 юни 2012 Сподели Публикувано 30 юни 2012 Здравейте.Имам въпрос към по опитните във форума-скоро ми предстои смяна на генерацията,та въпросът ми е заслужава ли си евентуално портване на изспускатели ,увеличаване на диаметъра на оригиналните тръби или нещо друго с цел да се поотпуши повечко.Изобщо заслужава ли си и дали ще има евентуален резултат.Колата по принцип е с бутната до долу глава и доста добре се изпъва ве4е 20 000 хл. км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 юли 2012 Сподели Публикувано 4 юли 2012 Здравейте.Имам въпрос към по опитните във форума-скоро ми предстои смяна на генерацията,та въпросът ми е заслужава ли си евентуално портване на изспускатели ,увеличаване на диаметъра на оригиналните тръби или нещо друго с цел да се поотпуши повечко.Изобщо заслужава ли си и дали ще има евентуален резултат.Колата по принцип е с бутната до долу глава и доста добре се изпъва ве4е 20 000 хл. км.Според мене изобщо не си заслужава да се занимаваш. Този лансер по рождение си е умрял, става за возене, не за каране Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alt6c Публикувано 5 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2012 За 1.3 мотор е почти без аналог като вървене.Въпросът ми е към някои които са пробвали наистина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 5 юли 2012 Сподели Публикувано 5 юли 2012 Винаги има смисал и ще имаш малък резултат но не чакай да литне колата малко от малко ще се отпуше и ще понавървява по добре. Но не слагай по големи траби от Ф63 който мисля че ще са ти големи и то доста. Затова виж нещо от родъ на Ф50 Ф55 нещо то родъ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 юли 2012 Сподели Публикувано 5 юли 2012 Въпроса е че вложените средства не оправдават резултата. Обикновено по-евтино излиза един 4G92 или 4G93 двигател, ако има мерак може да прави доработките върху него. (коментирано е вече и има няколко теми) Има и 4G92 MIVEC 175 коня. Има 4G13 с 16 клапана, който се слага се след 9.2000г. и на спейс стар - 82 коня, може би някъде колкото е неговия в момента (или повече), ако се държи да се "портва" 4G13 трябва да се провери и този вариант - дали има някаква възможност за потрване на 16V главата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 юли 2012 Сподели Публикувано 5 юли 2012 Въпроса е че вложените средства не оправдават резултата. Обикновено по-евтино излиза един 4G92 или 4G93 двигател, ако има мерак може да прави доработките върху него. (коментирано е вече и има няколко теми) Има и 4G92 MIVEC 175 коня. Има 4G13 с 16 клапана, който се слага се след 9.2000г. и на спейс стар - 82 коня, може би някъде колкото е неговия в момента (или повече), ако се държи да се "портва" 4G13 трябва да се провери и този вариант - дали има някаква възможност за потрване на 16V главата.Туй е друго нещо :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 15 юли 2012 Сподели Публикувано 15 юли 2012 (редакция) Въпроса е че вложените средства не оправдават резултата. Обикновено по-евтино излиза един 4G92 или 4G93 двигател, ако има мерак може да прави доработките върху него. (коментирано е вече и има няколко теми) Има и 4G92 MIVEC 175 коня. Има 4G13 с 16 клапана, който се слага се след 9.2000г. и на спейс стар - 82 коня, може би някъде колкото е неговия в момента (или повече), ако се държи да се "портва" 4G13 трябва да се провери и този вариант - дали има някаква възможност за потрване на 16V главата. Ще иззема функциите на някой колега и аз ще :icon_box: vladimirov :D :D :DКъде видя колегата да пита за смяна на двигател????Има и 4G92 MIVEC 175 коня, но не и в БГ и цена, колкото ево. С тая генерация само шума може да повишиш :icon_clap: Ако искаш ,искаш мощност си купи друга кола! Редактирано 15 юли 2012 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 юли 2012 Сподели Публикувано 15 юли 2012 Ами описал съм възможностите, граничещи до някъде с разума. По-неразумните вече са с трансплантация от FTO или EVO :icon_doh: . Зависи какво се цели. Най-разумното разбира се е с инсталация от 1.6 и двигател 1.8 като минимални вложени средства/постигнат резултат, но да се тръгне да се правят скъпи модификации на 75 коньов двигател с неясна възвращаемост, при положение че ако се сложи който и да е друг лесно достъпен двигател ще се получи по-добре и вероятно по-евтино. P.S. Най-евтиното EVO в БГ обявено за продажба е 29 999лв.Ако си говорим вече за коли и двигатели от чужбина ето от FTO:http://www.ebay.co.uk/itm/MITSUBISHI-FTO-GPX-MIVEC-ENGINE-MANUAL-OR-AUTO-CAN-BE-SHOWN-RUNNING-PERFECT-/170867687170?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27c881ff02http://www.ebay.co.uk/itm/mitsubishi-fto-gpx-2-0-v6-mivec-complete-petrol-manual-engine-24v-94-99-/230819542479?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35bdeab5cf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.