kofaka Публикувано 17 юни 2012 Сподели Публикувано 17 юни 2012 Здравейте, карам мицубиши шогун спорт 2001 г. и имам проблем, който за жалост не можаха дори и в самия сервиз на балкан стар да отстранят. Още от както го докарахме в България минах на диагностика в мицубиши, от където ми казаха, че скоро ще се наложи смяна на свещи и амортисьор. За друго не сигнализираха. Тъй като разхода на 6 цилиндров 3-литров двигател не е малък, сложих газов инжекцион. Въобще не пестях пари и общо взето мисля,че сложиха хубава уредба и колата дърпаше както се очаква от нейния двигател. След време, около няколко месеца колата почна да се мъчи когато галех педала(в буквалния смисъл). Тоест трябваше да цъкна кик-даун-а за да мине на долна предавка да набере обороти и на високи обороти беше окей. След време стана по-зле и следователно я дадох да и сменят свещи в оторизирания им сервиз на "Балкан стар". От там измънкаха, че нямат политика да взимат коли с инсталирани газови инсталации , но все пак я приеха след като им приех офертата за около 700 лева за едното сменяне на свещи(което за двигател на тези години не може да се каже,че едната свещ му е около 50 лева , защото мой близък приятел ми показа офертата му от БМВ за неговата 3ка 2006 година и сумата възлизаше на 38 лева на свещ. Както и да е казах си, че поне като ги дам работата ще е свършена като хората и няма да се занимавам с глупости.Чистиха дросел смениха всичко нали ми казаха което са направили, и уж всичко ок. НО качвам се покарах я на бензин в началото изглеждаше супер, да ама не след 40-тина км. почна същото самоче в доста по малка степен, по- малко се мъчеше, но все пак се мъчеше , а ми бяха казали че само това е проблема. На газ положението също беше малко по-добре, но пак сходно на преди. Дълга и широка, хвърчах между двата сервиза(мицубиши и газаджийте) от мицубиши ми казаха, че газаджиите като са сваляли там някакви системи не са направили оплътнението като хората, от отидох при газаджиите, смениха ми компютъра даже на инжекциона плюс че прегледаха всичко хората са ми познати, и ако ги беше страх, че няма да могат да го сложат като хората щяха дами кажат. Така и не се намери мистериозния проблем и сега си карам така...Моля ви помогнете ми ако някой има представа, каквито и да е идеи, ако ви идват кажете, защото имам чувството че е обречена тая кола. Благодаря предварително! Ако ви е от полза: Mitsubishi Shogun Sport V6 3.0 AutomaticRight steering wheel 97 000 km. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 19 юни 2012 Сподели Публикувано 19 юни 2012 Здравей колега . Според мен е трябвало да смениш свещите при газаджиите или поне да ги смениш с такива какви те препоръчат . Но щом казваш , че и на бензин също има проблем то тогава имам няколко въпроса . 1 . При работа на място двигателя държи ли постоянни обороти ? 2 . Усеща ли се разлика пи топъл / студен двигател ? 3 . Сменяни ли са въздушен , горивен филтри ? поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kofaka Публикувано 19 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2012 (редакция) Здравей колега . Според мен е трябвало да смениш свещите при газаджиите или поне да ги смениш с такива какви те препоръчат . Но щом казваш , че и на бензин също има проблем то тогава имам няколко въпроса . 1 . При работа на място двигателя държи ли постоянни обороти ? 2 . Усеща ли се разлика пи топъл / студен двигател ? 3 . Сменяни ли са въздушен , горивен филтри ? поздрави Значи, според мен не е оит свещите вече,защото на място двигателя е бетон(но държи не 900 оборота, а 1000, за което ни казаха че било от някакъв болт на незнам какво който бил затегнат на оптимално и това не могло да се промени с оборотите) с изключение на няма друга забележка при работа на място.2. не съм забелязъл да има разлика, освен че нали като е студен е на смукач и е доста по мощен. От друга стрна двигателя дори и през зимата на първия светофар вече беше загрял и от време на време се дигаше малко температурата, но това сигурно е точно щото двигателя се мъчи и работи за да осигури мощност а не може и се натоварва повече...3. Мисля, че не можеби ще отида да ги сменят за всеки случай и ако е от това супер, ако не те така или иначе трябва да се сменят по някое време . Благодаря! Ако имате други предложения колкото и налудничеви да са, моля ви пишете ги просто очевидно проблема не е нещо толкова обикновено хаха... Редактирано 19 юни 2012 от kofaka Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 юни 2012 Сподели Публикувано 19 юни 2012 Значи, според мен не е оит свещите вече,защото на място двигателя е бетон(но държи не 900 оборота, а 1000, за което ни казаха че било от някакъв болт на незнам какво който бил затегнат на оптимално и това не могло да се промени с оборотите) с изключение на няма друга забележка при работа на място.2. не съм забелязъл да има разлика, освен че нали като е студен е на смукач и е доста по мощен. От друга стрна двигателя дори и през зимата на първия светофар вече беше загрял и от време на време се дигаше малко температурата, но това сигурно е точно щото двигателя се мъчи и работи за да осигури мощност а не може и се натоварва повече...3. Мисля, че не можеби ще отида да ги сменят за всеки случай и ако е от това супер, ако не те така или иначе трябва да се сменят по някое време . Благодаря! Ако имате други предложения колкото и налудничеви да са, моля ви пишете ги просто очевидно проблема не е нещо толкова обикновено хаха...То ок че е от БИС болта, но има и МПХ ,както и термоскопична система за регулиране на пр. ход.........така че според мен не е проблема болта.......има доста неща да се оправят ,но като за начало погледни казанчето на водата дали е празно , ако да, тогава на истинал мотор ,отвори капачката на воддния радиатор и виж водата, ако няма, то долей.......този мотор работи на пр. ход и загрял на около 600-650 об./мин....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kofaka Публикувано 20 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2012 То ок че е от БИС болта, но има и МПХ ,както и термоскопична система за регулиране на пр. ход.........така че според мен не е проблема болта.......има доста неща да се оправят ,но като за начало погледни казанчето на водата дали е празно , ако да, тогава на истинал мотор ,отвори капачката на воддния радиатор и виж водата, ако няма, то долей.......този мотор работи на пр. ход и загрял на около 600-650 об./мин....... и аз мислех че е от водата, но отварях гледам пълно. даже ми изглеждаше прекалено пълно има ли вариант според вас, тъй като водата е почти до капачката като е сипвана ( ние не сме доливали) да се е образувал някакъв въздушен балон?? незнам, един приятел на майка ми и баща ми работил в мицубиши имаше някакви предположения, но каза,че в момента няма нужното оборудване да ми помогне.Ако можете, предложете ми някой наистина добър и изпробван сервиз (никога няма гаранция де , но все пак ) иии да го мъчим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 20 юни 2012 Сподели Публикувано 20 юни 2012 и аз мислех че е от водата, но отварях гледам пълно. даже ми изглеждаше прекалено пълно има ли вариант според вас, тъй като водата е почти до капачката като е сипвана ( ние не сме доливали) да се е образувал някакъв въздушен балон?? незнам, един приятел на майка ми и баща ми работил в мицубиши имаше някакви предположения, но каза,че в момента няма нужното оборудване да ми помогне.Ако можете, предложете ми някой наистина добър и изпробван сервиз (никога няма гаранция де , но все пак ) иии да го мъчим В случаи , че може да си позволите 60 - 70 лв. моя съвет е да я закарате на диагностика на друго място . Даже по добре да са две местата . Примерно в Ратола и при Пламен (диджей тумби) .Според мен проблемът е сериозен щом в балкан стар не могат да го решат и се оправдават с някакво болтче или може би толкова си разбират хората ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 юни 2012 Сподели Публикувано 20 юни 2012 Според мен проблемът е сериозен щом в балкан стар не могат да го решат и се оправдават с някакво болтче или може би толкова си разбират хората ! Толкова могат....Ама нали са лепнали 700лв за смяна на свещи, че то на повечето коли от заобикалящия ни автопарк толкова е един основен ремонт.Сега по темата, колега оборотите са доста високи, добре ще е основно да се прегледа дроселовата клапа. А тя сама неможе да се разцентрова, значи е човъркал някой некомпетентен. Въпреки всичко това си е съвсем отделен проблем от загубата на мощност. След като при смяната на свещите има промяна в по-добра посока, търсете проблема някъде в запалителната система, там освен свещи има и доста други елементи......Сигурен съм че дефекта ще излезне там . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kofaka Публикувано 22 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2012 Добре, мерси за съветите, явно ще я вкарам за още поне 1 диагностика може и 2 иии дано излезне нещо, което да е проблема .Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.