Премини към съдържание

Лансър 2004-2007 г


ipj

Препоръчано мнение

Загледал съм се в такъв Лансър 1,6 98 коня, ако има във форума колеги с такъв нека да споделят впечатленията си :) . Предварително благодаря !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Здрасти колега, Лансер 1.6 2004-2008 : Здрава, ниска цена, практична, удобна, лесна и евтина за подръжка и приятна за управление. Това е лансер от тези години, нищо специално като визия, даже грозновата от вън и съответно пуста или 'постна' от вътре, пластмасов интериор и липса на инфо дисплей, единственото мицубиши от тези години с такъв пропуск,... ,а и много грозен волан,но има решение за волана, слагаш от ево или спорт и става за каране както трябва. Погледнато от друга страна не е чак толкова лоша, а и си струва парите, дори малко недооценена. Клас голф, а вътре предлага повече място за пътниците на задните седалки дори и от ауди а4, предните седалки също са много удобни, шофъорската се регулира по височина и е удобна и мека даже и при продължително шофиране, липсва малко съппорт при завой, но и това се преживява пък и нали за 1.6 модела говорим, не е бърза кола.

Други негативни впечатления: шумно купе, решението тихи гуми, KUMHO например, много голяма разлика се усеща, ще стане тиха като самолет. Слабо лаково покритие, белези от камъчета по цялата кола, предем капак, и всичките врати до лайсните. Ръжда- много ръжда хващат по окачването, носачи, щанги, всичко що е черен метал е покрито обилно с ръжда и изпускателната система също, по купето ръжда нямат освен леки признаци по задните вежди, може да се срещне. Двигателя е много добър, стара концепция но здрав и тих, също и икномичен, с ръчна кутия 7.8/100 среден разход комбинирано а автоматик около 9.2/100.

Скоростите се включват добре и кутията е доста еластична, може да си караш на една предавка 3 та например от 20 км/ч до над 100км/ч.

Окачването, независимо на 4 те колела, отзад имат проблемни втулки, които скърцат и тропат и се сменят заедно с носачите и са много скъпи, но колега от форума каза че може да смени само втулките така че и това е решим проблем. Препоръчително е да се минава на стенд на преден и заден мост веднъж годишно или на 2 години и задължително при смяна на нови гуми. Задните лагери са лагер-главина също скъпи, да се ослушате при огледа на колата, слушайте и за виене от скоростната кутия. Бобините са един от скъпите детайли на този модел, те са 2 и струват по над 400лв едната. Друг комън проблем с тези лансери е и модула за управление на перките на охладителната система, разваля се и перките започват да се въртят постоянно, или по лошия варянт да не тръгнат и колата да прегрее.

Има доста писано за тези лансери, може да погледнете старите теми. Въпреки че май не са много популярни в България, този лансер е бил най-продаваната кола в Русия за 4 поредни години и са широко разпространени в Япония, Австралия, САЩ и страните от изтока, Дубай включително. Имат си всичко необходимо, климатик, музика, 4 ел стъкла, ел огледала, фарове за мъгла, всичко стандартно така че плащаш половината цена от голф и получаваш пасат хахха, ама леко грозноват за ЕУ разбирания за външен вид.

Успех с :mitsu-smiley:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега за подробното описание и за болежките разбира се, мисля,че ще ми е много полезно инфото ...Пъкк вече к'вото сабя покаже .На пен пък ми харесва визията , въпрос на вкус ..................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр.колега,аз карам точно такъв Лансер,само че едва от месец и половина.Много зависи какво си карал преди.И понеже това ми е първото :mitsu-smiley: ,то и първите ми впечатления бяха изненадващи-много пъргав двигател(сравнен с този на Опел екотек 90к.с.),леко и много директно управление,ковящи спирачки,сега в жегите оценям и качеството на климатика-безшумен и почти не натоварва двигателя.То колегата tonino_g3 и на мен ми беше основен консултант при покупката,за което му благодаря :icon_thumbup: .Всичко което ти е написал си е точно.Мога да допълня за първоначалното обслужване-смяна на ремъци,масло,филтри,ролка с труда около 450лв.Е,наложи се да сменя и нивомера(поплавъка)на резервоара-оригинален 325лв!Доста се колебах преди да го поръчам(10-на дни е доставката),но ме дразнеше след като с 1/4 ми намали бензина да ми светва резервата...Понеже модела не се среща често(но визията и на мен ми харесва-то и на която и кола да й сложиш емблемката с трите диаманта :mitsu-smiley: визията й се променя)резервните й части са от магазина и някои са си скъпички.Напр.моята е комби и е без щора на багажника.За оригинална щора ми дадоха цена от 500лв....та си я карам без щора.Единствената препоръка на колегата tonino_g3, която не съм изпълнил е да си сменя свещите,но до края на месеца смятам да го направя.

Изборът в нета в момента не е голям на този модел...В Бг са около 5-6 автомобила.Ръждивите са повече внос от Австрия и Германия."Италианките" са мн.запазени на външен вид(а и цените им са по-приемливи),но там бъди готов за скрити дефекти.Ако имаш възможност си я вземи директно от Германия.Мобиле де ще те ориентира за цените...Успех и от мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр.колега,аз карам точно такъв Лансер,само че едва от месец и половина.Много зависи какво си карал преди.И понеже това ми е първото :mitsu-smiley: ,то и първите ми впечатления бяха изненадващи-много пъргав двигател(сравнен с този на Опел екотек 90к.с.),леко и много директно управление,ковящи спирачки,сега в жегите оценям и качеството на климатика-безшумен и почти не натоварва двигателя.То колегата tonino_g3 и на мен ми беше основен консултант при покупката,за което му благодаря :icon_thumbup: .Всичко което ти е написал си е точно.Мога да допълня за първоначалното обслужване-смяна на ремъци,масло,филтри,ролка с труда около 450лв.Е,наложи се да сменя и нивомера(поплавъка)на резервоара-оригинален 325лв!Доста се колебах преди да го поръчам(10-на дни е доставката),но ме дразнеше след като с 1/4 ми намали бензина да ми светва резервата...Понеже модела не се среща често(но визията и на мен ми харесва-то и на която и кола да й сложиш емблемката с трите диаманта :mitsu-smiley: визията й се променя)резервните й части са от магазина и някои са си скъпички.Напр.моята е комби и е без щора на багажника.За оригинална щора ми дадоха цена от 500лв....та си я карам без щора.Единствената препоръка на колегата tonino_g3, която не съм изпълнил е да си сменя свещите,но до края на месеца смятам да го направя.

Изборът в нета в момента не е голям на този модел...В Бг са около 5-6 автомобила.Ръждивите са повече внос от Австрия и Германия."Италианките" са мн.запазени на външен вид(а и цените им са по-приемливи),но там бъди готов за скрити дефекти.Ако имаш възможност си я вземи директно от Германия.Мобиле де ще те ориентира за цените...Успех и от мен.

 

Сериозни цифри

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сериозни са наистина, но винаги има начин да се поръчат втора употреба на изгодна цена, винаги оригиналните части са скъпи, и на друга марка даже още по-скъпи могат да бъдат.

Това да не те плаши,...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сериозни са наистина, но винаги има начин да се поръчат втора употреба на изгодна цена, винаги оригиналните части са скъпи, и на друга марка даже още по-скъпи могат да бъдат.

Това да не те плаши,...

Ок , мерси за информацията !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Ок , мерси за информацията !

Доста добра кола. Карам я близо 5 години, никакви проблеми не съм имал с нея.

Единствено ме дразни шума от накладките, като се поизносят.

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...