ipj Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Загледал съм се в такъв Лансър 1,6 98 коня, ако има във форума колеги с такъв нека да споделят впечатленията си . Предварително благодаря ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 (редакция) :mitsu-smiley: Здрасти колега, Лансер 1.6 2004-2008 : Здрава, ниска цена, практична, удобна, лесна и евтина за подръжка и приятна за управление. Това е лансер от тези години, нищо специално като визия, даже грозновата от вън и съответно пуста или 'постна' от вътре, пластмасов интериор и липса на инфо дисплей, единственото мицубиши от тези години с такъв пропуск,... ,а и много грозен волан,но има решение за волана, слагаш от ево или спорт и става за каране както трябва. Погледнато от друга страна не е чак толкова лоша, а и си струва парите, дори малко недооценена. Клас голф, а вътре предлага повече място за пътниците на задните седалки дори и от ауди а4, предните седалки също са много удобни, шофъорската се регулира по височина и е удобна и мека даже и при продължително шофиране, липсва малко съппорт при завой, но и това се преживява пък и нали за 1.6 модела говорим, не е бърза кола.Други негативни впечатления: шумно купе, решението тихи гуми, KUMHO например, много голяма разлика се усеща, ще стане тиха като самолет. Слабо лаково покритие, белези от камъчета по цялата кола, предем капак, и всичките врати до лайсните. Ръжда- много ръжда хващат по окачването, носачи, щанги, всичко що е черен метал е покрито обилно с ръжда и изпускателната система също, по купето ръжда нямат освен леки признаци по задните вежди, може да се срещне. Двигателя е много добър, стара концепция но здрав и тих, също и икномичен, с ръчна кутия 7.8/100 среден разход комбинирано а автоматик около 9.2/100.Скоростите се включват добре и кутията е доста еластична, може да си караш на една предавка 3 та например от 20 км/ч до над 100км/ч.Окачването, независимо на 4 те колела, отзад имат проблемни втулки, които скърцат и тропат и се сменят заедно с носачите и са много скъпи, но колега от форума каза че може да смени само втулките така че и това е решим проблем. Препоръчително е да се минава на стенд на преден и заден мост веднъж годишно или на 2 години и задължително при смяна на нови гуми. Задните лагери са лагер-главина също скъпи, да се ослушате при огледа на колата, слушайте и за виене от скоростната кутия. Бобините са един от скъпите детайли на този модел, те са 2 и струват по над 400лв едната. Друг комън проблем с тези лансери е и модула за управление на перките на охладителната система, разваля се и перките започват да се въртят постоянно, или по лошия варянт да не тръгнат и колата да прегрее.Има доста писано за тези лансери, може да погледнете старите теми. Въпреки че май не са много популярни в България, този лансер е бил най-продаваната кола в Русия за 4 поредни години и са широко разпространени в Япония, Австралия, САЩ и страните от изтока, Дубай включително. Имат си всичко необходимо, климатик, музика, 4 ел стъкла, ел огледала, фарове за мъгла, всичко стандартно така че плащаш половината цена от голф и получаваш пасат хахха, ама леко грозноват за ЕУ разбирания за външен вид.Успех с :mitsu-smiley: Редактирано 14 юни 2012 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 14 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2012 Благодаря ти колега за подробното описание и за болежките разбира се, мисля,че ще ми е много полезно инфото ...Пъкк вече к'вото сабя покаже .На пен пък ми харесва визията , въпрос на вкус .................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shamy Публикувано 15 юни 2012 Сподели Публикувано 15 юни 2012 Здр.колега,аз карам точно такъв Лансер,само че едва от месец и половина.Много зависи какво си карал преди.И понеже това ми е първото :mitsu-smiley: ,то и първите ми впечатления бяха изненадващи-много пъргав двигател(сравнен с този на Опел екотек 90к.с.),леко и много директно управление,ковящи спирачки,сега в жегите оценям и качеството на климатика-безшумен и почти не натоварва двигателя.То колегата tonino_g3 и на мен ми беше основен консултант при покупката,за което му благодаря :icon_thumbup: .Всичко което ти е написал си е точно.Мога да допълня за първоначалното обслужване-смяна на ремъци,масло,филтри,ролка с труда около 450лв.Е,наложи се да сменя и нивомера(поплавъка)на резервоара-оригинален 325лв!Доста се колебах преди да го поръчам(10-на дни е доставката),но ме дразнеше след като с 1/4 ми намали бензина да ми светва резервата...Понеже модела не се среща често(но визията и на мен ми харесва-то и на която и кола да й сложиш емблемката с трите диаманта :mitsu-smiley: визията й се променя)резервните й части са от магазина и някои са си скъпички.Напр.моята е комби и е без щора на багажника.За оригинална щора ми дадоха цена от 500лв....та си я карам без щора.Единствената препоръка на колегата tonino_g3, която не съм изпълнил е да си сменя свещите,но до края на месеца смятам да го направя. Изборът в нета в момента не е голям на този модел...В Бг са около 5-6 автомобила.Ръждивите са повече внос от Австрия и Германия."Италианките" са мн.запазени на външен вид(а и цените им са по-приемливи),но там бъди готов за скрити дефекти.Ако имаш възможност си я вземи директно от Германия.Мобиле де ще те ориентира за цените...Успех и от мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 17 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2012 Здр.колега,аз карам точно такъв Лансер,само че едва от месец и половина.Много зависи какво си карал преди.И понеже това ми е първото :mitsu-smiley: ,то и първите ми впечатления бяха изненадващи-много пъргав двигател(сравнен с този на Опел екотек 90к.с.),леко и много директно управление,ковящи спирачки,сега в жегите оценям и качеството на климатика-безшумен и почти не натоварва двигателя.То колегата tonino_g3 и на мен ми беше основен консултант при покупката,за което му благодаря :icon_thumbup: .Всичко което ти е написал си е точно.Мога да допълня за първоначалното обслужване-смяна на ремъци,масло,филтри,ролка с труда около 450лв.Е,наложи се да сменя и нивомера(поплавъка)на резервоара-оригинален 325лв!Доста се колебах преди да го поръчам(10-на дни е доставката),но ме дразнеше след като с 1/4 ми намали бензина да ми светва резервата...Понеже модела не се среща често(но визията и на мен ми харесва-то и на която и кола да й сложиш емблемката с трите диаманта :mitsu-smiley: визията й се променя)резервните й части са от магазина и някои са си скъпички.Напр.моята е комби и е без щора на багажника.За оригинална щора ми дадоха цена от 500лв....та си я карам без щора.Единствената препоръка на колегата tonino_g3, която не съм изпълнил е да си сменя свещите,но до края на месеца смятам да го направя. Изборът в нета в момента не е голям на този модел...В Бг са около 5-6 автомобила.Ръждивите са повече внос от Австрия и Германия."Италианките" са мн.запазени на външен вид(а и цените им са по-приемливи),но там бъди готов за скрити дефекти.Ако имаш възможност си я вземи директно от Германия.Мобиле де ще те ориентира за цените...Успех и от мен. Сериозни цифри Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 17 юни 2012 Сподели Публикувано 17 юни 2012 Сериозни са наистина, но винаги има начин да се поръчат втора употреба на изгодна цена, винаги оригиналните части са скъпи, и на друга марка даже още по-скъпи могат да бъдат.Това да не те плаши,... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 21 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 21 юни 2012 Сериозни са наистина, но винаги има начин да се поръчат втора употреба на изгодна цена, винаги оригиналните части са скъпи, и на друга марка даже още по-скъпи могат да бъдат.Това да не те плаши,...Ок , мерси за информацията ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gtring Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 (редакция) Ок , мерси за информацията !Доста добра кола. Карам я близо 5 години, никакви проблеми не съм имал с нея. Единствено ме дразни шума от накладките, като се поизносят. Редактирано 7 февруари 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.