Премини към съдържание

Смяна на бензинов филтър


Препоръчано мнение

Купуваш си филтър; отваряш предният капак и гледаш в дясно на калника филтъра; развиваш отгоре и отдолу, като внимаваш с долната тръбичка защото е стоманена и се усуква, 100% ще е ръждясало и ще се развие трудно,след това го развиваш от планката и слагаш новият,обезвъздушаваш го и завиваш отгоре.Хубаво е да има някой с теб да върти а ти да гледаш филтъра да не протече после от някъде.Трябва да махниш и таблото с бушоните.Другият вариант е на майстор.Късмет и поздрави. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте! До преди малко се борех с горивния филтър. Стигнах до развиването само на горните тръби. Долната въобще не искаше и да помръдне(а е и на едно толкова "удобно" място :) ), затова я напръсках с ВД и утре пак :). TKolev можели да обясниш каква е процедурата по обезвъздушаването ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като свалиш стария, завиваш само от долната част , намираш някой да стои вътре в колата и да върти ключа за запалването (но не само на контакт , защото помпата се включва когато завъртиш да запали), а ти гледаш филтъра, когато излезе бензин спирате и завиваш отгоре.След това палиш и наблюдаваш известно време да не тече от някъде. При мен се скъса долната тръбичка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да ползвам темата на колегата ,

Проблем ли е, ако не се обезвъздуши филтъра ?

Аз съм с GDI с мисля, че започна да прекъсва след смяната на филтъра.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има помпа в резервоара и не мисля, че е някакъв проблем. Ако има някакъв въздух трябва да може да го прекара (не знам дали може всичкия от веднъж). В ръководството мисля, че пишеше да се задържи известно време на 2000 оборота. По-скоро ако е барано нещо по свещите заедно с филтъра или ако са разкачвани кабели при смяната.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След смяната нищо не съм обезвъздушавал, врътнах ключа и запали. При мен имаше проблем със затягането на долната тръбичка понеже докато се напъвах да я развия се позаглади гайката :), но след доста мъки успях да го затегна и сега всичко си е 6+ :) А междувременно смених и свещите, защото на старите почти не им беше останал електрод :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...