toty88 Публикувано 6 Май 2012 Сподели Публикувано 6 Май 2012 Здравейте.Някои може ли да ми обясни как се сменя бензиновия филтър на кКаризма 1.6 98 год. Благодаря предварителн. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 6 Май 2012 Сподели Публикувано 6 Май 2012 Купуваш си филтър; отваряш предният капак и гледаш в дясно на калника филтъра; развиваш отгоре и отдолу, като внимаваш с долната тръбичка защото е стоманена и се усуква, 100% ще е ръждясало и ще се развие трудно,след това го развиваш от планката и слагаш новият,обезвъздушаваш го и завиваш отгоре.Хубаво е да има някой с теб да върти а ти да гледаш филтъра да не протече после от някъде.Трябва да махниш и таблото с бушоните.Другият вариант е на майстор.Късмет и поздрави. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
No_FeaR Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 Здравейте! До преди малко се борех с горивния филтър. Стигнах до развиването само на горните тръби. Долната въобще не искаше и да помръдне(а е и на едно толкова "удобно" място ), затова я напръсках с ВД и утре пак . TKolev можели да обясниш каква е процедурата по обезвъздушаването ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 След като свалиш стария, завиваш само от долната част , намираш някой да стои вътре в колата и да върти ключа за запалването (но не само на контакт , защото помпата се включва когато завъртиш да запали), а ти гледаш филтъра, когато излезе бензин спирате и завиваш отгоре.След това палиш и наблюдаваш известно време да не тече от някъде. При мен се скъса долната тръбичка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 17 юли 2012 Сподели Публикувано 17 юли 2012 (редакция) Ако може да ползвам темата на колегата , Проблем ли е, ако не се обезвъздуши филтъра ?Аз съм с GDI с мисля, че започна да прекъсва след смяната на филтъра. Редактирано 17 юли 2012 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 юли 2012 Сподели Публикувано 17 юли 2012 (редакция) Има помпа в резервоара и не мисля, че е някакъв проблем. Ако има някакъв въздух трябва да може да го прекара (не знам дали може всичкия от веднъж). В ръководството мисля, че пишеше да се задържи известно време на 2000 оборота. По-скоро ако е барано нещо по свещите заедно с филтъра или ако са разкачвани кабели при смяната. Редактирано 17 юли 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
No_FeaR Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 След смяната нищо не съм обезвъздушавал, врътнах ключа и запали. При мен имаше проблем със затягането на долната тръбичка понеже докато се напъвах да я развия се позаглади гайката , но след доста мъки успях да го затегна и сега всичко си е 6+ А междувременно смених и свещите, защото на старите почти не им беше останал електрод . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.