MB200ce Публикувано 13 март 2012 Сподели Публикувано 13 март 2012 Имам въпрос за инжекторите на въпросният автомобил.Знае ли някой колко кубика са?По разни каталози ги дават еднакви с модела ,който е с турбо.Вярно ли е това?Инжекторите са зелени на цвят.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 13 март 2012 Сподели Публикувано 13 март 2012 Привет,оригиналните на вр4 3000 битурбо мисля,че бяха 255цц а на атмосверките 225цц.Дано да съм бил полезен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 13 март 2012 Автор Сподели Публикувано 13 март 2012 Чудно как са изкарали толкова коне с 255цц.Благодаря за бързият отговор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 16 март 2012 Автор Сподели Публикувано 16 март 2012 http://www.stealth316.com/2-inj360.htm360 кубика са явно.А модела без турбо е 200 и няколко.Почвам с търсенето :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
-Bo- Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 На турбо-то са 360cc. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 ... аз се замислям за 500-600 кубикови Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 20 март 2012 Автор Сподели Публикувано 20 март 2012 ... аз се замислям за 500-600 кубикови Ами хайде помисли по сериозно,ще се разберем за твоите :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
-Bo- Публикувано 23 март 2012 Сподели Публикувано 23 март 2012 ... аз се замислям за 500-600 кубикови ... и каква полза ще имаш? доколкото разбирам колата е атмосверния вариант!Трябва да се замислиш и за дебита на горивото и въздуха в последствие ;)Ако е за турбината версия, за да имаш ефект е хубаво да поставиш горивна помпа с по-голям дебит (пр. Denso 1020 от Supra), от което следва смяна на регулатора за гориво, регулация и напасване на напрежението спрямо новата помпа( турбо моделите имат един резистор които регулира напрежението и въртенето на помпата в зависимост от оборотите), след което трябва да надуеш турбините до 1-1,1 bar-а(толкова държат фабричните) или да сложиш нови по-големи, и съответно да подобриш въздухопотока за да може да се захранват ...... и си готов ... , а да хубаво е като го направиш да погледнеш и подобриш изпусквателната система.Помисли пак;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 23 март 2012 Сподели Публикувано 23 март 2012 ... и каква полза ще имаш? доколкото разбирам колата е атмосверния вариант!Трябва да се замислиш и за дебита на горивото и въздуха в последствие ;)Ако е за турбината версия, за да имаш ефект е хубаво да поставиш горивна помпа с по-голям дебит (пр. Denso 1020 от Supra), от което следва смяна на регулатора за гориво, регулация и напасване на напрежението спрямо новата помпа( турбо моделите имат един резистор които регулира напрежението и въртенето на помпата в зависимост от оборотите), след което трябва да надуеш турбините до 1-1,1 bar-а(толкова държат фабричните) или да сложиш нови по-големи, и съответно да подобриш въздухопотока за да може да се захранват ...... и си готов ... , а да хубаво е като го направиш да погледнеш и подобриш изпусквателната система.Помисли пак;) Аз съм с версията с вятър-а... В момента може да влезе повечко вятър, ама горивото недостига Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 23 март 2012 Автор Сподели Публикувано 23 март 2012 Няма бе пичове,аз си карам колтче 1.6 ,ама си правя едно проектче с един ветеран 91-ви набор.Просто попаднах на 6бр инжектори от модела без турбо на цена много под 100лв.И пича в обявата е написал,че са свалени от мотора с турбина,пък по номер като ги гледах излизат от модела без турбина.За това първоначално питах дали са еднакви.Ще ми се да имам такава кола :rolleyes: Мерси много за отговорите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.