Премини към съдържание

Lancer vs. Impreza


H1pNoTiC

Коя е по добрата кола?  

15 гласа

  1. 1. ??? ? ?? ??????? ?????

    • Mitsubishi Lancer Evo 8 2.0i RS
      24
    • Subaru Impeza WRX STI 2.5i
      4


Препоръчано мнение

Въпреки че съм фен на Мицубиши , гласувах за Субару( да ме извиняват феновете :D ) просто защото съм реалист ........ Всеки,който познава и има достъп до техн.. характеристики и на двете коли, ще разбере че Лансера не може да се сравнява с Импресата, най малкото защото е много по мощна от него............ освен това Субару си е печелила и си печели както световния шампионат така и отделни състезания,докато мМицубиши от две години нещо куца им работата......... Аз лино съм ги виждал и двете коли, състезателните версии, бях на един от етапите на рали БГ, край Ихтиман, имам и снимки някаде качени по сървърите, но не мога да ви опиша като ги видите тези коли на живо..... просто са :first: Какви ти там някакви Пежа и Цитроени........ те са смешни пред тях....... Единствено Мицубишито бие и то с лека преднина Субаруто по външен вид, по екстериор........по готин дизайн има особено отпред,но само до тук..........иначе си е слабо въпреки че е 315 коня............за сравнение Субаруто беше 375 коня, и с незнам си колко Нм. повече от него.......... това естестено оказва влияние на динамиката, а колко още нововъведения имаат и двете, то това вече и господ не знае.......Но съвсем скоро гледах обобщение на изминалия WRC шамп. и там Субарутата бяха на второ място по констроктори, докато Мицубиши са на 5 ммясто(един от най последните). Освен това Субару си печелиха отделни състеезания, и дишаха във врата на конкуренцията, докато мицубиши на спечелиха нито едно състезание, завършваха много пъти на 2 или 3 място........ Това също е показател , тъй като говорим за истински бегачки , нали........ Но не така седят нещата при "цивилните версии". Субаруто не ме кефи външно както си е заводско изпълнение...........виж ако го тунинговат както е при ВРЦ версията става вече нещо друго....... но Мицубиши си излиза почти тунингована, особено отпред малееее...... :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Естествено че Мицубиши ще избера. Много харесвам Субару :icon_angel: но няма какво да си говорим Ево си е Ево-кола за шампиони. Колкото до WRC това не е показател, защото в група N почти всяка победа е на Мицубиши за този сезон. Освен това Мицубиши не участваха във всички етапи. Догодина ще сме много по-напред и във марките. Друг е въпроса, че отново Мицубиши нямат един качествен пилот. Ровенпера е на 38 години а Паници никога не е бил на ниво :icon_blush: Как ми се иска да привлечеме Марко Мартин.....ехееее мечти. Тия Форд не го пускат .....

Освен това сравнете цените на двете коли. Не ви ли се струва, че Лансера е много по-евтин :icon_box:

Dj, ти защо предаваш фронта бре :slap2: разузнаването донася, че препоръчваш на братовчед си Хонда :icon_puke: ето сега си гласувал и за Субару (това е шегичка) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не,нееее, не го предавам бре.......... :D просто съм реалист, това е..........друго няма....... :D Братчеда го навивах на Мицу Галант, обаче той иска дизел, а Мицу няма читав дизел....... смисъл съвременен де, там комън рейл, турбо с променлива геометрия и т.н. и т.н. .......иначе си ми кара с удоволствие моето "мицукоши" и ми пробутва неговата Бора..........няма да коментирам за Бората....... :mad: Знаеш ли кво разправя за моя Галант??? Че това е първата му кола на която се качвал и която му е било най удобно и с най голям комфорт от всички каде ги е карал и имал.........а той е имал доста коли......но само японски не е имал........... когато пътува на дълго вика да съм му дал моята щото то верно в тая Бора не се побира, висок 2м и кюсюр, и на ширина го докарва бая......та не знам........... :D пък и бората нещоиздиша на високи обороти...няма мощност достатъчно, а моята си пърка кат за световно бре....... :D та за тва го спрях на Хонда Акордеона 2.2 дизела...................все пак не забравяй че е Хонда и пак е японско( този път и дизеловия мотор е изцяло Хонда, не е Роъвър....) Ето ви един линк и ще се убедите за какво става въпрос...... :D

http://www.jkchonda.com/Cars/accord2003.htm

Обърнете внимание на дизела и неговите характеристики.......... :D Не случайно питах защо Мицубиши като нямат съвременен дизел, не ползват моторите на Хонда...........те това ще бъде истинската печеливша комбинация, и предвид скоростните им кутии на мицутата( разчетени са перфектно.... ) ще бъде направо убиец кола........а те ползват изтърбушените мотори на Рено.........това си е гавра с марката бре.........дори и с Исузов мотор пак е далеч по добре от на ренде мотора...........явно за толкова пари толкова........ което не ми харесва ич...

Иначе за мен дали ще карам Хонда Акорд или Мицубиши Галант ми е все тая, и двете са просто :first: Имал съм Акорд и знам как е..........

 

ама ти сега да не ми се разсърдиш бре..... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ехехехехе как ще ти се расърдя :D И аз много харесвам Акордеона. Той направи 19 световни рекорда с новия мотор I-CTDI

 

http://www.automag.be/IMG/jpg/Honda_Accord_iCTDI_engine_01-2004-02.jpg

 

Но аз не съм фен на Хонда. Имал съм чисто нов Сивик и не бях много очарован от него :icon_blush: Преди Хонда има Мицубиши и Тойота. Добре, за Мицубиши съм съгласен горе долу, въпреки че имат DI-D мотор. Но Тойота имат много хубав дизел D-4D и е много по-евтин от Акорда. Помислил ли си за това? Незнам аз лично бих избрал нормалният дизел на Мицубиши. Мисля че мотора е проверен с годините и не е капризен. А лично моето мнение е, че съм карал почти всичките марки, но като Галанта няма толкова хубава кола. Дизела им може да не е модерен но е безупречен :first: не е за пренебрегване и факта, че данъците с този мотор са много по-малки. От друга страна дизел се купува за икономия а не за състезания. Немога да отрека обаче страхотният мотор на Хонда, но времето ще покаже дали е сполучлив.

Помисли ли за Kаризма с DI-D? Колата е прекрасна и ще си спести сумати пари :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да гледахме и Каризма, и Галант ( тия дни ще ходим в балкан стар.......... :D )и Тойота е ходил да гледа, Авенсиса му харесва, но не може да се срави и на малкия пръст на Акорда....... :D по всяко отношение го бие, и то с бая....... пък и тази Тойота е турска........а друго си е японска сглобка............ :D Каризмата му е малка, а Галанта много му харесва ,но .......иска по добър дизел.......... :D а за това че си имал чисто нов Сивик, ми знам защо не ти харесва, защото турските Сивици са много неспоучливи, както и Сити........и те са същата работа........освен това обърни внимание на рзхода.............той е най малък в сравнение с всички дизели, не само японските , ами въобще като цяло дизелов мотор........ това да ти дава 4.5л./100км. и смесен разход от 5.4/100км. при положение че имаш под предния капак чудовище с 140 коня и 340 Нм/2000 об/мин.( обърнете внимание на въртящия момент -при какви обороти се развъртя..... :icon_thumbup: ) това си е направо повече от отлично....... :first: Не случайно е спечелила толкова много награди....... :D Но пак повтарям - аз също искам да намажа покрай него с едно ново зверче Галант..............но ........ :D решението е негово...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не се разкарвайте до Балканстар. Там няма Галант отдавна. Има само в Ратола. Срува ми се, че Хонда много са се оляли с цената 44,700 лв без ддс + 20% ддс=53640 лв знаеш ли за какви пари става въпрос :icon_doh: +задължително каско :icon_doh: Може да им е много хубав мотора и колата но е прекалено скъпа. Авенсиса не е турски. Само за сравнение ще ти кажа , че модела TERRA на Avensis струва 38 596 лв с ддс, а най-скъпата модификация SOL 42 434 лв с ддс.

Аз лично за тези пари ще си купя 2 прекрасни двулитрови дизелови автомобила една Каризма и една Корола. Вътрешното пространство и багажника на Каризма по нищо не отстъпва на Галант. Нали знаеш, че те са правени на една и съща платформа. Освен това го знам от собствен опит :icon_thumbup: Запомни от мене - ще вземете Акорда и ще видиш с времето, че мицуто е по-хубаво :plane: както и да е успех в избора .И после да черпите :icon_cheers:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз това гледам, че тойотата е по евтина, а и Мицуто и то ще е някаде там........ама нека той си реши.... :D А защо в Балкан стар няма Галант бре..... Тия кви са тогава??? Официален вносител или.........??? Ми ще одиме тогава в Ратола...... :D Естествено че ще черпи...... дори и да не е мицу, пак ще черпи.......... :D Ще го накарам да се регистрира в форума ни........ :D А ако е Мицу.... :D давам безплатно кръгче за най върлите фенове на марката така че........ :good: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi нещо си в грешка приятельо. Ето разгледай блитца (макар че аз съм го правил) :icon_blush:

 

http://yes-race.hit.bg/blitz01.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi нещо си в грешка приятельо. Ето разгледай блитца (макар че аз съм го правил)  :-8:  

http://yes-race.hit.bg/blitz01.html

 

В Блица ти Суби-то е 2.0, а в темата тук си дал 2.5 за сравнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D .....хааа, бе аз гледам много внимателно, то аз няма кво да гледам,щото всичките ги знам.....кой колко коня и каква кубатура е........ма Джамейко ме изпревари...... :D Ей тук в нас имам един специален календар от 1999 година е, още го пазя, той е WRC календар, и има Лансери, Импреси и т.н. :icon_doh: :D :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да погледнете това:

 

http://www.mitsubishibg.com/viewtopic.php?t=241

 

Вярно няма Субару, но мисля че останалите участници са достатъчно сериозни!!! B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Импрезата 2.5 трябва да се сравнява с ЕВО FQ-300 защото иначе не са изравнени по мощност! А DJ Tymbi да казваш категорично коя е по-добра без да си имал допир с или поне да си прочел малко повече за тях не си прав! По скоро можеш да си изразиш мнението че Импрезата ти харесва повече и за теб е по-добра кола btw. в всички сравнения изкарват ЕВО-то по бързо. :icon_box: Но както каза един водещ на предаването Top Gear след сравнението на двете коли:

Евото е по бързата кола ама незнам защо аз бих си купил винаги Импрезата...........

На мен лично ми харесват много и двете и не бих могъл да преценя коя е по-добра!!! Единствената причина поради която гласувах за ЕВО-то е защото имам такова (по стечение на обстоятелствата). Иначе незнам за коя от двете щях да гласувам може би за Импрезата ама може би :icon_blush:

А за победите в WRC - Tommi Makinen с Митсубши е единствения пилот с четири последователни титли в WRC !!!!!

 

П.С. Потърси в bol.bg Top Gear там има доста филмчета за Импрезата и за Евото и са доста интересни :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...