cabrone Публикувано 4 февруари 2012 Сподели Публикувано 4 февруари 2012 (редакция) колеги ето ми проблема.... колата е колт 1.6-97г. при вкарване на т.н. нулева скорост колата просто гасне. при другите скорости няма никакъв проблем. непосредствено преди да се случи този проблем задната беше вкарана без да се натисне съединител, не знам дали има връзка... искам да ви питам така на пъво четене дали ви звучи сериозен проблема и дали има шанс да ми се размине евтино или да търся от сега скоростна кутия :icon_crying: Редактирано 4 февруари 2012 от cabrone Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 февруари 2012 Сподели Публикувано 4 февруари 2012 (редакция) Колега поясни малко. Искаш да кажеш, че когато ск. лост е на позиция "свободна" колата угасва? Я погледни тази тема и виж дали нямаш същия проблем. Редактирано 4 февруари 2012 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cabrone Публикувано 4 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2012 (редакция) да когато превключа скоростния лост на свободна колата угасва.... мерси за линка към темата, прочетох я но не е това проблема Редактирано 4 февруари 2012 от cabrone Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
COLT4o Публикувано 7 февруари 2012 Сподели Публикувано 7 февруари 2012 Ха, а при мен пък е обратното - когато дам на свободна и ми вдига оборотите (неоправдано) до около 1500-2000. Но това е само когато колата се движи, а когато е в покой не го прави. Някой да има идея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sahi_mitov Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Ха, а при мен пък е обратното - когато дам на свободна и ми вдига оборотите (неоправдано) до около 1500-2000. Но това е само когато колата се движи, а когато е в покой не го прави. Някой да има идея.Колега,и аз го имам същия проблем но от време на време.Правил съм какво ли не но това си остава.Предполагам,че е свързано с количеството въздух АМА,,, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Не съм сигурен, но мисля че смисъла, на поддържане на по-високи обороти на двигателя при движение на свободна, е по-високо налягане в хидравличните с-ми (спирачна и кормилна). Моя колт също държи малко над 1000 об/мин когато се движи на свободна и след спирането оборотите моментално падат на нормалните. Разбира се 2000 е много, това може да е в случай само ако запаля колата в студено време и потегля веднага, но ще е в рамките на няколко минутки докато мотора загрее Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
COLT4o Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Не съм сигурен, но мисля че смисъла, на поддържане на по-високи обороти на двигателя при движение на свободна, е по-високо налягане в хидравличните с-ми (спирачна и кормилна). Моя колт също държи малко над 1000 об/мин когато се движи на свободна и след спирането оборотите моментално падат на нормалните. Разбира се 2000 е много, това може да е в случай само ако запаля колата в студено време и потегля веднага, но ще е в рамките на няколко минутки докато мотора загрее Колега не знам дали е от това, но не е нормално и трябва да ги оправим колтовете Мойта до скоро си беше добре, но след един злополучен ремонт... (абе не е за разправяне). Аз все още търся майстор, но където и да им го покажа проблема само почват да се чешат там дето не ги сърби и да мънкат с предположения. Ако намериш някой да ти оправи твоята, свирни насам. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Аз пък ти казвам, че на моя колт нищо му няма. Карам го от 5 години и не съм имал грижи Въпросното държане на на малко по-високи обороти при свободна е коментирано и преди Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицо71 Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Колега не знам дали е от това, но не е нормално и трябва да ги оправим колтовете Мойта до скоро си беше добре, но след един злополучен ремонт... (абе не е за разправяне). Аз все още търся майстор, но където и да им го покажа проблема само почват да се чешат там дето не ги сърби и да мънкат с предположения. Ако намериш някой да ти оправи твоята, свирни насам. :DИмам някой предположения,но през компа не мога да я поправя!Преди време се справих с един колт със същия проблем,ама докато не го закача не ми се гадай :icon_hmm: .Най-вероятно въпросните"майстори" са го разбазикали и като му върнем настройките ши заработи,звънкай да го погледнем и ще ти обясня къде съм!0889231784 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.