Премини към съдържание

Аутлендър 2.4 -2008г. на газ?


Препоръчано мнение

Някой скоро /втората половина на 2011г./ слагал ли е газ на Аутлендър 2.4 -2008г. и ако да, къде в София човек може да се довери на сервиз??? Има пространно описание в сайта за предимствата на газта, което не съм убеден че всички "специалисти газаджии" биха разбрали по отношение на специфичните изисквания за монтаж описани във втората половина на текста! Имаше само един отговор преди време във форума и нищо след това. Някой има ли друга идея за поставяне на бутилка, освен на мястото на резервната гума отвън, без да се "прецакват" третия ред седалки????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой скоро /втората половина на 2011г./ слагал ли е газ на Аутлендър 2.4 -2008г. и ако да, къде в София човек може да се довери на сервиз??? Има пространно описание в сайта за предимствата на газта, което не съм убеден че всички "специалисти газаджии" биха разбрали по отношение на специфичните изисквания за монтаж описани във втората половина на текста! Имаше само един отговор преди време във форума и нищо след това. Някой има ли друга идея за поставяне на бутилка, освен на мястото на резервната гума отвън, без да се "прецакват" третия ред седалки????

Здравей колега, при мен идват 3-4 такива + още около 5-6 Грандиса с АГУ-та,така че ще споделя моя скромен опит .......По принцип този мотор е лесен за газифициране,но най важното е да изберете правилната АГУ.........т.е. точната електроника, точните дюзи, точната сонда в бутилката( имах на скоро един случай - бяха сложили сонда, която не отговаря на сечението за този мотор и съответно не може да вдигне повече от 100 км./ч. ......т.е. дебита на газта не стигаше).По отношение на бутилката, и аз се сблъсках с този проблем ,и установих че освен на мястото на резервната гума, на друго място не може да се сложи бутилката без да се "прецака " багажника и третия ред седалки.......При теб все пак е по високо мястото на рез. гума и все пак можеш да сложиш по голяма бутилка от типа на 40-45 литра газ..........което е прилично количество........

Другото което ще те посъветвам е да обслужиш мотора преди да слагаш АГУ,т.е. смяна на свещи, агр. ремък, и не на последно място - реглаж на клапани.....след това можеш спокойно да сложиш АГУ..........това е така, тъй като всички настройки се правят след монтажа на АГУ-то и при една промяна на мотора , настройките идват леко "криви"..........

За добър специалист към избор и монтаж на АГУ бих посочил един колега тук - Иво Ленков, той е имал такъв джип и е доста в час по АГУ-тата на тези коли.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с такъв атулендър и съм на газ.

 

Бутилката е на мястото на резервната, като последната е хвърлена в багажника, тъй като нямам вяра на комплектите за ремонт.. дори и да се наложи вдигане на задните седалки, рез. гума пак се събира спокойно отзад изправена. Бутилката е 40 л, събира 31.5 газ с нея минавам към 270 км. с нормално каране (100-120 извънгр., + норм. градско). Нивото на бутилката е към 2 см под нивоко на което беше резервната.

Газовото е Ланди Ренцо с изпарител Tomasseto. От време на време светва чека на колата обаче..

 

И аз си мислех да правя реглаж на клапаните, само ми е чудно как, тъй като до колкото съм запознат това става с подмяна на пул-четата... вероятно ще трябва и разпределителните валове да се вадят.. Моля колегата DJ Thumbi, да коментира дали е мн сложна операцията и колко горе-долу би ми струвала.. различните размери има ли ги налични и пр.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с такъв атулендър и съм на газ.

 

Бутилката е на мястото на резервната, като последната е хвърлена в багажника, тъй като нямам вяра на комплектите за ремонт.. дори и да се наложи вдигане на задните седалки, рез. гума пак се събира спокойно отзад изправена. Бутилката е 40 л, събира 31.5 газ с нея минавам към 270 км. с нормално каране (100-120 извънгр., + норм. градско). Нивото на бутилката е към 2 см под нивоко на което беше резервната.

Газовото е Ланди Ренцо с изпарител Tomasseto. От време на време светва чека на колата обаче..

 

И аз си мислех да правя реглаж на клапаните, само ми е чудно как, тъй като до колкото съм запознат това става с подмяна на пул-четата... вероятно ще трябва и разпределителните валове да се вадят.. Моля колегата DJ Thumbi, да коментира дали е мн сложна операцията и колко горе-долу би ми струвала.. различните размери има ли ги налични и пр.

 

Поздрави

На по старите МИВЕК-ци ,които са с агр. ремък са си нормални - с регл. винтове и контрагайки,на тези по новите, дето са с агр. верига са с пулове или пак като старите,пулове има ,но аз не подържам всички размери ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Въпрос към DJ Tymbi и към всички, които биха имали интерес? Благодаря за отговора. Очевидно работите газови уредби, но все пак бих желал още едно мнение.

Оказа се, че познавам Иво, но не се бях сетил да го питам. Предложи ми ROMANO, газови уредби на които е вносител. Мнението му е че няма нужда на автомобил, който е на 35 хил.км. да се подменят свещи, ремъци и т.н. Обясни ми и за т.нар. Lpi уредби, които са двойно по-скъпи. Цената им не ме притеснява особено много, но не мога да реша дали си заслужава да дам 3500 вместо 1500 за този автомобил, който вече струва не повече от 35 хил. Не съм наясно и последващи разходи по подръжка, профилактика, "центровки" и т.н., за които имам бегла представа от два стари автомобила, които съм карал на газ преди 12-тина години. В дългосрочен план нямам идея, каква ще ползата от този разход за слагане на газ. В следващите няколко години, а вероятно никога вече не се очертава възможност да платя 70 хил. лв за автомобил, а и бензина никога няма да стане 1.70 лв. Вероятно и цената на газа ще се вдига бавно.

Прочетох статията за газа в сайта на Мицубиши, където пише че през зимата пестенето на гориво е около 25%, а през лятото до 50%. По груба сметка двата вида газови уредби ще се изплатят след около 2 или 5 години. Като отчитам факта, че ще трябва да се зарежда и бензин от време на време, започнах да се чудя още повече.

Не ми се мисли за вариант при който нещо по инсталирането не се направи както трябва и се наложат някакви ремонти. От сервиза на Мицубиши бяха меко казано скептични по отношение на правените в България уредби. Също така чух различни мнения за смазването на клапаните/ не знам дали го пиша правилно/. Иво каза, че не е необходимо. Въобще доста се обърках. Въобще не мисля за екологичния ефект от газа и нямам намерение да влизам в центъра на Лондон с тази кола :-))))

Все пак някакво мнение по въпроса ще ми полезно.

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...