ttodorov77 Публикувано 1 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Това ако сте го изпълнили така както си го разбрал и е останал поне един болт здрав, значи сте царе ..:D Третата стъпка е разхлабване на всички болтове с един оборот .. Не сме го направили така,той каза че го направил както на Голфа че затова аз се разтърсих,ама как е на голфа хабер нямамтоест всичко е правилно само че се стяга с един оборот по малко/тоест 360 градуса/така ли да го разбирам....Клапаните 0,2мм и 0,3мм ли са хлабините им.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 (редакция) Двигателя 4G93 ли е? http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua/Manuals/Engine/pwee9502/11A.pdf - на английски;http://dox.bg/files/dw?a=69c22c190f - на руски; Още сервизни ръководства: http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua/info.php?id=20 Редактирано 1 февруари 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Не сме го направили така,той каза че го направил както на Голфа че затова аз се разтърсих,ама как е на голфа хабер нямамтоест всичко е правилно само че се стяга с един оборот по малко/тоест 360 градуса/така ли да го разбирам....Клапаните 0,2мм и 0,3мм ли са хлабините им....Стягат се по описания начин на стъпка 1 и 2 (за да се слегне гарнитурата)После се разхлабва един оборотПосле има специално приспособление, което се слага на динамометричния ключ и стягаш не "силово", ами ъглово....Хич му нямам доверие вътре в себе си на това стягане, но така стегнахме моята глава. Щом Бай Джапан така казва - изпълняваме..... 3 1/2 години кара така А щом майстора кара голф - може да е по-акъллия от нас Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 (редакция) http://img819.imageshack.us/img819/5071/50823312.png Хлабините на клапаните са 0,20 и 0,30 на загрял двигател. Редактирано 1 февруари 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.