sasho11 Публикувано 12 януари 2012 Сподели Публикувано 12 януари 2012 Здравейте, появи ми се проблем в скоростите. Скоростна кутия автоматик. 1.Спре да свети на таблото {D}, когато превключа. Тръгвам и скорости 1,2,3 и 4-ок, но при 75км-80км се започва промени м/у 4-3-4-3. Не върви нормално. Дайте някакъв съвет. Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 12 януари 2012 Сподели Публикувано 12 януари 2012 Разходи го до чичко доктор, щото с автомата шега не бива, ама гледай да е някой който наистина разбира от автоматици и да му направят диагностика, а не да извади щеката и да ти каже - мирище на изгоряло, кутията е за ремонт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 януари 2012 Сподели Публикувано 12 януари 2012 Здравейте, появи ми се проблем в скоростите. Скоростна кутия автоматик. 1.Спре да свети на таблото {D}, когато превключа. Тръгвам и скорости 1,2,3 и 4-ок, но при 75км-80км се започва промени м/у 4-3-4-3. Не върви нормално. Дайте някакъв съвет. БлагодаряКоя година е точно колата ви? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho11 Публикувано 12 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2012 Разходи го до чичко доктор, щото с автомата шега не бива, ама гледай да е някой който наистина разбира от автоматици и да му направят диагностика, а не да извади щеката и да ти каже - мирище на изгоряло, кутията е за ремонт.Ok,брат ама дай този доктор, не всеки става. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho11 Публикувано 12 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2012 Коя година е точно колата ви?1995г 2.8 къса база Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 януари 2012 Сподели Публикувано 12 януари 2012 1995г 2.8 къса базаАко протокола не е идиотския, може да се чете, следователно тестера може да диагностира проблема...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho11 Публикувано 12 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2012 Ако протокола не е идиотския, може да се чете, следователно тестера може да диагностира проблема......Сигорно съм тъпо парче, ама не ти хващам съвета. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 януари 2012 Сподели Публикувано 12 януари 2012 Сигорно съм тъпо парче, ама не ти хващам съвета. :icon_blush:Не си тъп,просто се изказах тъпо..........на някои модели като твоя , има диагностичен интерфейс, но не го хваща тестера (моя де) и не само моя ,а и доста други ......т.е. не може да се диагностира......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho11 Публикувано 13 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2012 Не си тъп,просто се изказах тъпо..........на някои модели като твоя , има диагностичен интерфейс, но не го хваща тестера (моя де) и не само моя ,а и доста други ......т.е. не може да се диагностира.........Благодаря :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Farel Публикувано 13 януари 2012 Сподели Публикувано 13 януари 2012 Сашо, не се чуди къде да ходиш, а карай джипката при диджея(Dj Tymbi) (има тел. номера в профила му), да ти реши проблема. Аз се доверява само на него за моето мицубиши и винаги съм оставал доволен. Успех! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho11 Публикувано 15 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2012 Сашо, не се чуди къде да ходиш, а карай джипката при диджея(Dj Tymbi) (има тел. номера в профила му), да ти реши проблема. Аз се доверява само на него за моето мицубиши и винаги съм оставал доволен. Успех! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifБлагодаря за съвета понеделник ще се пробвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho11 Публикувано 15 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2012 Ако протокола не е идиотския, може да се чете, следователно тестера може да диагностира проблема......Здравей колега, каде ти се намира сервиза? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 Ебава ти се овердрайва. Той се управлява от един соленоид(клапан), който е виновника за това връщане на скоростите. Абе за най-евтино провери всички датчици и клапани по скоростите преди да ги свалиш на земята(дано не ти се налага).пп Като написах датчици се сетих на мойто паджеро(2.5) има един датчик на главата до този, който измерва температурата на антифриза и управлява подгряването има още два. Като единия не позволява на кутията да включва последна предавка преди двигателя да вдигне около 60 градуса. Така че виж да не ти дава контакт буксата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho11 Публикувано 15 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2012 Ебава ти се овердрайва. Той се управлява от един соленоид(клапан), който е виновника за това връщане на скоростите. Абе за най-евтино провери всички датчици и клапани по скоростите преди да ги свалиш на земята(дано не ти се налага).пп Като написах датчици се сетих на мойто паджеро(2.5) има един датчик на главата до този, който измерва температурата на антифриза и управлява подгряването има още два. Като единия не позволява на кутията да включва последна предавка преди двигателя да вдигне около 60 градуса. Така че виж да не ти дава контакт буксата.Благодаря колега утре проверявам датчика на главата и ще се похваля или оплача. По скоростие не мога да проверя защото нямам подемник а и незнам какво и как да проверя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 Благодаря колега утре проверявам датчика на главата и ще се похваля или оплача. По скоростие не мога да проверя защото нямам подемник а и незнам какво и как да проверя.Смятам, че DJ Tymbi им знае работните параметри и ще може да ги провери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamie Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 Провери си и бутона на овърдрайв, на лоста се намира. Виждал съм такъв изпуснал, държи овърдрайва само докато го държиш натиснат (т.е. от ключе става на бутон).Инак кутията има ли режими - PWR, HOLD? Пробвай ако има - с тях дали пак така ще се колебае. При нормалния на равен път някъде при 70-тина си включва 4-та на ускорение така или иначе, но и това може да се регулира с едно жило. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho11 Публикувано 16 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2012 Провери си и бутона на овърдрайв, на лоста се намира. Виждал съм такъв изпуснал, държи овърдрайва само докато го държиш натиснат (т.е. от ключе става на бутон).Инак кутията има ли режими - PWR, HOLD? Пробвай ако има - с тях дали пак така ще се колебае. При нормалния на равен път някъде при 70-тина си включва 4-та на ускорение така или иначе, но и това може да се регулира с едно жило.Здравей колега овърдрайфа си работи. Кутията има PWR,HOLD.Ще пробвам и докладвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho11 Публикувано 16 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2012 Смятам, че DJ Tymbi им знае работните параметри и ще може да ги провери.Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.