eclipse87 Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 (редакция) Здравейте, колеги. Обмислям закупуването на Каризма дизел - тия по-новите мотори. Интресува ме разход на гориво, слаби места,, обслужване и т.н. Какво да гледам при оглед? Редактирано 6 декември 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 По отношение на разхода на гориво,няма много голяма разлика с по-старата каризма-5,5...6,5 зависи как я караш,но определено е доста по пъргава/все пак е с новият дизелов комареал мотор/.... цени на части неса скъпи,само да не ти изреве някой съединител,че там цифрите ориентировъчно са над 1000лв :icon_blush:.Обслужването имаш 2-ремъка и 2-ролки/ едната върви с водната помпа/...За оглед съвет немога да дам,всеки накрая преценя сам за себе си.....Затова гледаш,караш и ако ти хареса....това е твоята кола :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 декември 2011 Сподели Публикувано 6 декември 2011 Здравейте колеги обмислям закупуването на Каризма дизел тия по новите мотори интресуваме разход на гориво слаби места обслужване и т.н.Какво да гледам при оглед.Слаби места : на първо място огледй турбината, ако е омаслена много ( чак да тече и капе масло от нея,) значи е аут, като я покараш ,обърни внимание на това как и кога набира, трябва след 2000 об. да почне да набира и до към 2500 вече да върви много ( най често се усеща на 2 и 3 предавка)Не е лошо да се свали въздуховода който свързва филтърната кутия с студения охлюв на турбото, и да се провери оста й на ръка, ако има луфтове нагоре и настрани, значи турбината си е заминала, тя трябва да има съвсем лек луфт назад-напред..........На второ място се прецаква ЕГР-а,лошото е че е хваща само с тестер ...има и друг начин като това да не върви колата от време на време (симптомите са като на прецакано турбо) това е така, тъй като ЕГР клапата понякога оставя отворена и турбо-надува отива в изпускателните колектори,т.е. въздуха се разрежда през тях......На трето място са свещите проблем, тези горят сравнително често свещи, така че ако не може да запали студена,не се очудвай.........На 4-5 Каризми досега ,съм срещал един коварен проблем ,който все още не знам от къде е, той е че както си пали, и изведнъж греда, не иска да пали, и така с дни наред докато нещо промениш по колата( я датчик на рейката, я ел. инсталация, я компютър ) и когато тя запшали и ти решиш че всичко е ок, тя пак не иска да пали......Като цяло мотора е здрав ,но с тия проблеми направо ти идва да я запратиш в някоя стена........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eclipse87 Публикувано 6 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2011 Много благодаря за изчерпателните отговори така като гледам по добре ли е да забия един дизелов галант . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 6 декември 2011 Сподели Публикувано 6 декември 2011 Ако дизелът ти е на сърце и можеш да избираш между Каризма и Галант - то Галанта е твоят автомобил. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 декември 2011 Сподели Публикувано 6 декември 2011 Ако дизелът ти е на сърце и можеш да избираш между Каризма и Галант - то Галанта е твоят автомобил. :icon_thumbup:АбсЕлютно верен отговор ..:icon_thumbup: Направо за 3-та сигурна сума .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.