Премини към съдържание

Какво означава ТОВА!


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

Карам Карисма 2002 дид 103 кон.Бях на елкон и ми показа,запушен интерколер и свръх ток на подгряващите свещи.

Та вапросът ми е, как да процедирам от тук на татък? До тука 1000 майстори 1000 мнения. Засега никой не я пипал за ремонт.

Какво да я правя и къде да е водя на доктор? ИНТЕРКОЛЕР! СВРЪХ ТОК! Звучи страшно. Много пари.

Спасете портфейлът ми моля! Свръх ТОК!? :icon_crying: Интерколер :icon_crying: Малеееее.... :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Карам Карисма 2002 дид 103 кон.Бях на елкон и ми показа,запушен интерколер и свръх ток на подгряващите свещи.

Та вапросът ми е, как да процедирам от тук на татък? До тука 1000 майстори 1000 мнения. Засега никой не я пипал за ремонт.

Какво да я правя и къде да е водя на доктор? ИНТЕРКОЛЕР! СВРЪХ ТОК! Звучи страшно. Много пари.

Спасете портфейлът ми моля! Свръх ТОК!? :icon_crying: Интерколер :icon_crying: Малеееее.... :help:

 

 

Не го казвам за първи път, сигурно няма и да е за последен. Когато ходите някъде на диагностика си записвайте номерата на грешките, по простата причина че единственото вярно нещо е номера. Тълкуванието вече си е кой как си го направи (имам предвид създателите на диагн. уред), в повечето случай излизат някакви пълни глупости като в случая......Та колега или бегай в същия сервиз да ти кажат номерата, но най-добре ще е направо другаде.......Този превод е пълна глупост, и електрониката при твоя автомобил няма умствената възможност да ги изкара тези грешки........Разбра ли ме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Карам Карисма 2002 дид 103 кон.Бях на елкон и ми показа,запушен интерколер и свръх ток на подгряващите свещи.

Та вапросът ми е, как да процедирам от тук на татък? До тука 1000 майстори 1000 мнения. Засега никой не я пипал за ремонт.

Какво да я правя и къде да е водя на доктор? ИНТЕРКОЛЕР! СВРЪХ ТОК! Звучи страшно. Много пари.

Спасете портфейлът ми моля! Свръх ТОК!? :icon_crying: Интерколер :icon_crying: Малеееее.... :help:

 

Като се върнеш при ония да си запишеш грешките най вероятно няма да ти обърнат внимание....за туй,Направо отивай при човека от 2рия пост......Милен....тва е човекаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/gore.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Аз когато купувах carisma-та исках да ми я закачат на компютър. Но човка който прави диагностиката каза, че никога не е правил на такава кола, и само гледахме грешките, та...

на мен ми даваше - грешка пренапрежение (може би подгревна свещ, така си го казахме). Обаче когато ходих на миналата "Зимна приказка", промоцията на БС, от там ми казаха, че няма никаква грешка.

А това може да се получи от неправилен кабел. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на автомобила има ли му нещо или това е с цел профилактика. Задължително си смени сервиза.

Е как да му няма, запушен е кулера и всеки момент може да гръмне някой маркуч или самия кулер, отделно и свещите вече отдавна са изгорели с тези 1000 волта дето ходят до тях ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Карам Карисма 2002 дид 103 кон.Бях на елкон и ми показа,запушен интерколер и свръх ток на подгряващите свещи.

Та вапросът ми е, как да процедирам от тук на татък? До тука 1000 майстори 1000 мнения. Засега никой не я пипал за ремонт.

Какво да я правя и къде да е водя на доктор? ИНТЕРКОЛЕР! СВРЪХ ТОК! Звучи страшно. Много пари.

Спасете портфейлът ми моля! Свръх ТОК!? :icon_crying: Интерколер :icon_crying: Малеееее.... :help:

Колега, твоята кола е от по новите, 1.9 мотора с означение F9Q и действително имаш такова понятие "свръх ток "............това означава ,че имаш проблем с релето, което се намира до сервото на спирачките ,закрепено с две винчета на диафрагмата ,която дели купето от моторния отсек...........или пък имаш една или повече изгорели свещи по мотора........

За запушения интеркулер трябв да се види, тъй като за да се получи тази грешка, то МАР сензора я регистрира, следователно имаш или ниско налягане във въздуховода,или турбината ти не надува както трябва, или пък ти е скъсан/спукан маркуча от турбината към интеркулера ( често става това.......)За да разбереш дали е така, трябва да свалиш филтърната кутия, и поне едната метална тръба ,след което с ръка напипваш маркуча от турбината в близост до нея ( почти на гънката ) ......ако е сцепен , то ще "издиша" от там и МАР сензора регистрира като слабо налягане спрямо натиска на педала на газта и от там го регва като грешка.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря колеги за експертните мнения който сте ми дали, но май ще се ходи на майстор. Особено последният!

:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...