asen1972 Публикувано 28 октомври 2011 Сподели Публикувано 28 октомври 2011 Honda признана маркой с наименьшим количеством обращений по гарантии http://www.japancar.ru/data/images/_news/news1308686579-06253.jpgВсю первую десятку рейтинга заняли японские марки, поделившись несколькими местами с корейскими. Данные из собственной базы публикует британская электронная система MB&G, специализирующаяся, в том числе на упрощении процедуры подачи заявки на гарантийный ремонт автомобилей, зарегистрированных на территории Великобритании и установке дополнительной гарантии. Согласно приводимым данным, реже всего необходимость гарантийного ремонта возникает у владельцев Honda. По крайней мере, они реже остальных обращаются к дилерам по этому поводу. Второе место досталось также японской марке – Lexus. Собственно Toyota в тройку не вошла, заняв четвертое место и пропустив вперед Mitsubishi, которая, кстати, реже других «японцев» появляется в подобных рейтингах. Примечательно, что все японские марки смогли войти в десятку, по крайней мере, по данным MB&G. Так на пятом месте расположилась Suzuki, на восьмом – Subaru, на девятом – Mazda, а замыкает десятку Nissan. Остальные места достались «корейцам» - Kia и Hyundai на шестом и седьмом местах соответственно. Анализируя полученные данные, MB&G полагает, что гарантийный период служит серьезным показателем надежности, но полностью отразить картину не может. По словам управляющего MB&G Кевина Пирса, большая часть современных авто начинает испытывать те или иные проблемы после трех-четырех лет эксплуатации при пробеге в 100 – 50 тыс. км. До этого периода, пока действует гарантия производителя, отследить реальную надежность довольно непросто, поскольку каждый автопроизводитель устанавливает гарантийный период и назначает условия, по которым действует гарантия, не только исходя из рыночных условий, но и собственных соображений: финансовых, маркетинговых и т.д. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 октомври 2011 Сподели Публикувано 28 октомври 2011 Колега, тук се пише на български. Ще е хубаво да я преведеш тази статия ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 28 октомври 2011 Сподели Публикувано 28 октомври 2011 Honda призната марка с най-малък брой на повиквания по гаранцията Цялата десетте най-големи класацията се японски марки, споделянето на няколко места с корейски. Данните от собствената си база данни публикува британски електронни MB & G, която е специализирана, включително опростяване на процедурата за кандидатстване за гаранционния ремонт на моторни превозни средства, регистрирани в Обединеното кралство и инсталирате една допълнителна гаранция. Според несводими данни са най-малко вероятно да се нуждае от гаранционен ремонт възниква от собствениците на Honda. Най-малко, те са по-малко вероятно да се обърнат към други търговци за това. Второ място отиде в Япония и марка - Lexus. Всъщност Тойота не е включена в челната тройка, завършвайки на четвърто място и дава път на Mitsubishi, което, между другото, по-рядко други "японски" се появява в тези класации. Трябва да се отбележи, че всички японски марки са в състояние да влезе в топ десет, най-малкото, според MB & G. Така че, на пето място е Suzuki, на осмия - Subaru, на деветия - Mazda, и затваря челната десятка Nissan. Останалите места отиде при "корейците» - Kia и Hyundai в шести и седми места съответно. Анализ на данни, MB & G вярва, че на гаранционния срок е сериозен показател за надеждност, но отразява напълно картината не може. Според MB & G мениджър Кевин Пиърс, най-модерната кола започва да се появят различни проблеми, след три или четири години на работа, с пробег от 100 - 50 000 километра. Преди този период, докато гаранцията на производителя, за проследяване на реалните надеждност е доста трудно, защото всеки автомобилен производител установява на гаранционния период и определя условията, при които гаранцията е не само въз основа на пазарните условия, но също така и свои собствени причини: финансови, маркетинг и т.н.Превод:google Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 28 октомври 2011 Сподели Публикувано 28 октомври 2011 Honda призната марка с най-малък брой на повиквания по гаранцията Цялата десетте най-големи класацията се японски марки, споделянето на няколко места с корейски. Данните от собствената си база данни публикува британски електронни MB & G, която е специализирана, включително опростяване на процедурата за кандидатстване за гаранционния ремонт на моторни превозни средства, регистрирани в Обединеното кралство и инсталирате една допълнителна гаранция. Според несводими данни са най-малко вероятно да се нуждае от гаранционен ремонт възниква от собствениците на Honda. Най-малко, те са по-малко вероятно да се обърнат към други търговци за това. Второ място отиде в Япония и марка - Lexus. Всъщност Тойота не е включена в челната тройка, завършвайки на четвърто място и дава път на Mitsubishi, което, между другото, по-рядко други "японски" се появява в тези класации. Трябва да се отбележи, че всички японски марки са в състояние да влезе в топ десет, най-малкото, според MB & G. Така че, на пето място е Suzuki, на осмия - Subaru, на деветия - Mazda, и затваря челната десятка Nissan. Останалите места отиде при "корейците» - Kia и Hyundai в шести и седми места съответно. Анализ на данни, MB & G вярва, че на гаранционния срок е сериозен показател за надеждност, но отразява напълно картината не може. Според MB & G мениджър Кевин Пиърс, най-модерната кола започва да се появят различни проблеми, след три или четири години на работа, с пробег от 100 - 50 000 километра. Преди този период, докато гаранцията на производителя, за проследяване на реалните надеждност е доста трудно, защото всеки автомобилен производител установява на гаранционния период и определя условията, при които гаранцията е не само въз основа на пазарните условия, но също така и свои собствени причини: финансови, маркетинг и т.н.Превод:googleХахахах тоя ..."Гугъл" превежда като мангал бе :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: май на руски беше по-добре да си стои . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.