jolly_roger Публикувано 18 октомври 2006 Сподели Публикувано 18 октомври 2006 :mitsu-smiley: Най вероятно имам проблем с радиатора на парното, този който е в купето. А ако имам късмет, което е почти невъзможно може и някое от маркучетата да се окаже проблема. Не знам как се сменя, но знам че трябва да се разглоби цялото табло отпред? Нали е така? Ако някой знае как става без да се разглабя всичко отпред нека да каже :help: ? Не ми се ще да дам 80 лева само за работата по разглобяването и сглобяването и затова съм решил сам да си го сменя през съботата и неделята (на мен най-вероятно ще ми отнеме поне 2 дни като за първи път). Може ли някой да ми каже какви инструменти ще ми трябват, имам предвид да не го разглобя до някъде и да се окаже че ми трябва някоя по-специална отвертка или ключ? Приготвил съм си обикновени отвертки (прави и кръстати) шестограми и гаечни ключове до номер 17. И има ли някаква последователност при разглобяването? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 18 октомври 2006 Сподели Публикувано 18 октомври 2006 Ако знаех и го бях правил щях да ти помогна, но такова до сега не съм правил и не ми се иска да експериментирам на твоята кола! :D Вещ съм в други разглобявания! :D Но пък бих могъл да давам акъл, стига да съм в София ще мина! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 18 октомври 2006 Автор Сподели Публикувано 18 октомври 2006 :mitsu-smiley: Бих се радвал на компанията на всеки член клуба, така че ако имаш време заповядай на гости . Така и работата ще върви по-приятно . :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 22 октомври 2006 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2006 :mitsu-smiley: Помагайте момчета и момичета :please: ! Стигнах до Рим, а не можаха да видя Папата. А е наложително! Разглобих цялото табло, стигнах до радиатора и сега не мога да го махна :icon_hmm: . Дърпах доста силно напред-назад, нагоре-надолу и настрани, но той не се вади? Мога и по-силно но ме е страх да не счупя хещо. Ето снимки. Кажете как се маха този радиатор, защото искам да си карам Галанта, а не да го гледам в такова състояние! :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 октомври 2006 Сподели Публикувано 22 октомври 2006 Отзад го държат маркучите ,които идват от мотора, те са два на брой и са Ф16 като размери...........виж някаде отпреде откъм мотора в близост до диафрагмата трябва да има скоби от които се свалят маркучите от питата........... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 22 октомври 2006 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2006 :mitsu-smiley: Ами гледах, защото и аз си мислех така, но когато стигнах момента за махането на радиатора вече беше тъмничко и не можах да разбера кои са маркучетата. Днес ще правя 2-ри опит. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 22 октомври 2006 Admin Сподели Публикувано 22 октомври 2006 Леле, разглобил си цялата кола :icon_doh: Бояне, нали вчера ти казах вчера по телефона точно това, което ти написа DJ-я.Ако свърша работа днес малко по-рано ще мина през вас да го оправиме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 22 октомври 2006 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2006 :mitsu-smiley: Ами разголбих я :icon_blush: . Да я опозная малко и да си станеме по-близки . Всеки който мине и я види смята, че това е невъзможно да се сглоби, ама мисля за 1-2 дни да успея. Трябва днес да сваля и седалките и да изпера килима и да я почистя основно (в буквалния смисъл :D ). Вече съм почнал да мия въздуховодите и цялото табло. Ти ми каза същото, но аз търсех тези скоби от вътрешната част на диафрагмата и затова явно не съм успял. Днес до обяд смятам че ще успея. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 22 октомври 2006 Сподели Публикувано 22 октомври 2006 :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: Стискам ти палци да не ти останат много части! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 6 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2006 :mitsu-smiley: Успях да я слобя тази събота и неделя. Още не мога да се стопля, оня отгоре не се смили и в събота буквално ми се смръзна и костния мозък. Не останаха излишни части, което е добре. Обаче не знам какво точно съм сторил, но в колата няма никакъв ток. Все едно не съществува акумулатор. Дайте някой жичкаджия, който може да я погледне на място. Иначе единственият, който знам е в Орландовци и не ми се иска да я дърпам чак дотам. Плюс това с дърпане няма как да стане... :( . :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 7 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2006 :mitsu-smiley: Добрата новина е, че проблема е в акумулатора. Беше тотално разреден. Тази сутрин имах възможност с друг акумулатор да пробвам. Слязох и още докато отключвах дойде първата радостна новина - централното работеше. Като отворих и видях да светят разните му крушки съвсем ми се оправи настроението. Явно акумулатора ми се беше повъзстановил, но като пуснах и фаровете започна отново да пада. Взех ток от другата кола и всичко живна както си трябва. Дано не се е прецакал акумулатора, защото повече от 2 седмици не е работил. Много ми е интересно как съм успял да го разредя така? В неделя сутрин, когато продължих да я сглобявам си беше в ред. По обяд когато свърших нямаше никой вече!!! Дали не съм дял някъде на късо? Или пък някакъв сериозен товар да съм включил? Не знам как иначе може да се получи. Сгреших, че не разкачих акумулатора преди да почна да закачам разните му куплунзи. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 7 ноември 2006 Сподели Публикувано 7 ноември 2006 Започнах да ти пиша къде да занесеш акумулатора, но в търсачката се натъкнах на тема, в която виждам, че знаеш работилницата на Навестина скала и България. Хем ти е близо до работата .Ако имаш нужда от съдействие, свиркай. Аз живея в Борово, т.е. съвсем набизо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 7 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2006 :mitsu-smiley: Ами утре ще напълня охладителната система с антифриз и като я подкарам ще мина да ми замерят и акумулатора и антифриза. Дано всичко е ОК и да не ми се налага да те притеснявам . Иначе веднага си метнах едни кабели за всеки случай в багажника . :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 7 ноември 2006 Сподели Публикувано 7 ноември 2006 Започнах да ти пиша къде да занесеш акумулатора, но в търсачката се натъкнах на тема, в която виждам, че знаеш работилницата на Навестина скала и България. Хем ти е близо до работата .Ако имаш нужда от съдействие, свиркай. Аз живея в Борово, т.е. съвсем набизо A в тази работилница какво точно правят? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 7 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2006 A в тази работилница какво точно правят? :icon_hmm: :mitsu-smiley: Това е сервиз за акумулатори. Също така и продават акумулатори. Марката, която лансират е GigaWatt (чешки са) - продукт на Bosch, като дават и гаранция 2 години :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 7 ноември 2006 Сподели Публикувано 7 ноември 2006 Бояне, ако имаш нужда имам зараядно за акумулатор! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 7 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2006 Бояне, ако имаш нужда имам зараядно за акумулатор! :mitsu-smiley: Благодаря Дани, но засега не се налага. Утре паля (дори и с друг акумулатор) и карам докато се позареди. Ако не стане - сменям веднагически с нов . :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 7 ноември 2006 Сподели Публикувано 7 ноември 2006 :mitsu-smiley: Това е сервиз за акумулатори. Също така и продават акумулатори. Марката, която лансират е GigaWatt (чешки са) - продукт на Bosch, като дават и гаранция 2 години :mitsu-smiley:Е добре де как се ремонтират? Понеже освен да се зареждат, друго не съм чул да им св прави...направо се купува нов. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 7 ноември 2006 Сподели Публикувано 7 ноември 2006 Е добре де как се ремонтират? Понеже освен да се зареждат, друго не съм чул да им св прави...направо се купува нов. :icon_hmm: Проверяват гъстота, корегират, ако се налага, измерват капацитета на акумулатора, т.е. има ли още деян в него, проверяват дали алтернатора зарежда добре, както и измерват дали има утечки. Естествено и зареждат. Както бях писал в друга подобна тема, два пъти досега съм ходил с идеята (и с парите) да купувам нов акумулатор, но са ми казвали, че този ще изкара още поне година. Зареждат го за 24-36 часа, като за това време предоставят оборотен срещу 30 лв. депозит, който после връщат. Зареждането май беше 3 лв. Аз днес или утре планувам да правя такава профилактика преди зимата и се сетих, че може да попитам за отстъпка за клуба на акумулатори...Той собственикът е малко дъртичък и не е чувал за Интернет, ама ще пробвам и ще докладвам. Иначе в Радиал продават и там имаме 10% отстъпка. Аз вчера си купих 4 зимни гуми (срам, ама не Toyo) и ми направиха 10% отстъпка без да поискат картата даже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 7 ноември 2006 Сподели Публикувано 7 ноември 2006 Аз имам ли такъв вътрешен радиатор? И той за какво служи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 8 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2006 Аз имам ли такъв вътрешен радиатор? И той за какво служи? :mitsu-smiley: Имаш и ти. Всички автомобили би трябвало да имат радиатор за парно. Все пак зимата е нужна топлина в купето. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 8 ноември 2006 Сподели Публикувано 8 ноември 2006 :icon_dance: :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jores Публикувано 20 декември 2006 Сподели Публикувано 20 декември 2006 Здравей колега имам същия проблем та да питам последно може ли да се свали радиатора /парното/ без да се изкоробва цялото табло? мнооого ще сам благодарен за инфо не разбрах какъв е твоя ГАЛАНТ моя е 93г, 1,8 бензин а и ако ми кажеш от каде мога да си намеря нов ще си супер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.