stefantraikov Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Момци..как ша кажете че еклипса не върви бе...не дейте такаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif ..... ква е тая кола "G2'' -GOLF 2 да не е....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifБратле...теб май не те кефи Еклипс....що не си купиш няква дето върви повече .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 7 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2011 (редакция) Момци..как ша кажете че еклипса не върви бе...не дейте такаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif ..... ква е тая кола "G2'' -GOLF 2 да не е....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifБратле...теб май не те кефи Еклипс....що не си купиш няква дето върви повече ....Напротив колега мноого ме кефи,толкова че искам да си сменя колата дето върви повече с един еклипс 2, смятам че това показва колко ме кефи, ама ме притеснява вървежа ( можеби очаквам прекалено много), затова сондирам мнения и опит от всички,а иначе с колко коли сте се пускали дето са по 150 коня и какъв е резултатаП.С. И Колта,дето е 1.8 16в тежи 1100кг ;) а еклипса тон триста и нещо... бе все тая Редактирано 7 ноември 2011 от don_pepone Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Здравей колега,незнам каква голяма бегачка караш, но щом е по добра и по бърза от еклипс 2 генерация невиждам защо искаш да си я сменяш. Аз карам 1 ген и не мисля да я сменям тези коли имат много голям потенциал, а и спортната кола не означава само коне П.П. Еклипса празен е 1380 кг близо 300 кила разлика които не са малко, а и скоростната кутия със сигурност е по къса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Аз съм на мнение, че трябва да направите дефиниция на : "Върви много". Какво според вас означава това "Върви много" или " Не върви много" ?!?!?!?!??!!? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 8 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2011 Върви много- базирано на други коли от този клас или така да го кажа спрямо коли по 150 коня Иначе искам някаква промяна спрямо автомобила ми, първо много ме кефи Еклипса и второ вече 3 години и малко карам моята и вече ми е еднообразна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 8 ноември 2011 Сподели Публикувано 8 ноември 2011 Върви много- базирано на други коли от този клас или така да го кажа спрямо коли по 150 коня Иначе искам някаква промяна спрямо автомобила ми, първо много ме кефи Еклипса и второ вече 3 години и малко карам моята и вече ми е еднообразна А каква кола караш все пак ??? :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 8 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2011 А каква кола караш все пак ??? :icon_box:Не исках да казвам отначало за да няма излишни коментари но-Alfa romeo 155 2.5 V6 165кс Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 9 ноември 2011 Сподели Публикувано 9 ноември 2011 Не исках да казвам отначало за да няма излишни коментари но-Alfa romeo 155 2.5 V6 165кс Е,че кво...тва е хубав автомобил..що да не кажеш....2.5 куб.6 цилиндара..супер.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 9 ноември 2011 Сподели Публикувано 9 ноември 2011 (редакция) Аз не мисля , че 2,5 V6 (особенно Алфа) гори по-малко от еклипса :icon_doh: .Имах Алфа 147 1,6 16v , на 2 години , която по сервизна книжка даваха градски разход 11 , а тя гореше около 13 . Един мои познат с 155 2.0 16v му гори повече от 15 , и не върви кои знае колко повече от еклипса . Така че Колега , ако обичаш спри да си чешеш езика с празни глупости , и ако наистина ти харесва модела , си го купи !!!Никои от този форум не иска да те убеждава да си купиш Еклипс , или пък че е супер Бегачка , това е една култова кола , много красива , и е само за фенове , какъвто ти маи НЕ СИ !!! :mitsu-smiley: Редактирано 9 ноември 2011 от georgyass Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 9 ноември 2011 Сподели Публикувано 9 ноември 2011 .............. , това е една култова кола , много красива , и е само за фенове , какъвто ти маи НЕ СИ !!! :mitsu-smiley: Това ми хареса :rulez: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 9 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 9 ноември 2011 Аз не мисля , че 2,5 V6 (особенно Алфа) гори по-малко от еклипса :icon_doh: .Имах Алфа 147 1,6 16v , на 2 години , която по сервизна книжка даваха градски разход 11 , а тя гореше около 13 . Един мои познат с 155 2.0 16v му гори повече от 15 , и не върви кои знае колко повече от еклипса . Така че Колега , ако обичаш спри да си чешеш езика с празни глупости , и ако наистина ти харесва модела , си го купи !!!Никои от този форум не иска да те убеждава да си купиш Еклипс , или пък че е супер Бегачка , това е една култова кола , много красива , и е само за фенове , какъвто ти маи НЕ СИ !!! :mitsu-smiley:Не си чеша езика и не съм каза че моята кола гори малко, просто си оправдава разхода и въпреки това съм и сложил газов инжекцион ( колкото и малко да гори една кола на бензин не се търпи много,а моята си лапа 14 бенз гхрадско при умерено каране ) А за фен или не незнам кой каквото иска да мисли , аз рано или късно ще си купя Еклипс, ама незнам защо се палите за такива неща и защо някой се обижда на тема коли, аз просто изказвам мнение и от наблюденията си. Точно затова не исках да казвам какво карам точно за да няма коментари,но както и да е това е друга темаП.С. Хайде наздраве на всички от мене и благодаря за мненията ви, а аз ще решавам какво да правя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 10 ноември 2011 Сподели Публикувано 10 ноември 2011 В крайна сметка вземи си кола която наистина харасваш, не е нужно да си фен на марката или модела нужно е просто колата да те радва и да се гордееш с нея, защото и аз си имам любим модел кола (освен Еклипса) която не митсубиши но не съм фен на марката, а не карам такава защото все още не съм "пораснал" :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 11 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2011 Съгласен съм с теб колега,насила хубост не става Мен колата много ме радва- това е факт само мее яд че нямам достатъчно средства за турбо версията,а не искам да " слизам" от 165 коня на 145,това ми е единственният проблем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 11 ноември 2011 Сподели Публикувано 11 ноември 2011 Съгласен съм с теб колега,насила хубост не става Мен колата много ме радва- това е факт само мее яд че нямам достатъчно средства за турбо версията,а не искам да " слизам" от 165 коня на 145,това ми е единственният проблем Купи си еклипсченценценце и ша му шибнем едно турбо http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 11 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2011 :D (y) подкрепям идеята Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 13 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2011 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319711517299428&f1=detailsВижте како си харесах,ама май има малък жокер, но ще разбера какъв е. Ама ако го зема на 4000хил и да му правя мотора пак си струва ( в същност колко излиза един ремонт на тоя мотор- за частите говоря) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 15 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2011 Sorry Обявате вече е изтрита, пфу да му се невиди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 16 декември 2011 Сподели Публикувано 16 декември 2011 Sorry Обявате вече е изтрита, пфу да му се невиди. Обявата е изтекла сигурно .... той пича одавна го мъчи да го продаде......Колата изглежда супер.....но,кой ти купува коли вече......А какъв е жокера на който се надяваш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 17 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2011 Ами той тоя еклипс сменя няколко собственика в Добрич и близката околност,и всеки го кара малко и го пуска за продан,което буди малко подозрения. А иначе един от предните собственици е казал " добре че се отървах" след като го е продал,но пък колата си е в движение и не виждам някви видими причини да е за отърване Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
car paint Публикувано 29 декември 2011 Сподели Публикувано 29 декември 2011 имаше онзи ден един еклипс за 2800 в cars.bg 97г с счупен фар добра оферта ми се стори иначе и аз съм съгласен че малко тежичък еклипса но ще поработим по проблема :icon_thumbup: идеята за ФТО-то е прилична и аз я мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evo_IX Публикувано 31 декември 2011 Сподели Публикувано 31 декември 2011 Без турбо нищо не става в тоя живот! Да сложат повече турбинки даже ако е възможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 17 декември 2013 Сподели Публикувано 17 декември 2013 Изпрочетох темата и имам следните внушения. Първо искам да подчертая, че още съм новобранец шофьор, и най-вероятно ще се кача на 97ма Eclipse GS с японския двигател (без турбо, 141 коня). Вярно пак си е доста като за първа кола, но мисля мноооого много години да я карам, затова по-добре от по-рано да свикна с мощтта и колата като цяло. А и 2рата генерация Еклипси са едни от най-красивите и елегантни спортни коли правени според мен (айде женчо ме наричайте, то така или иначе е бил модел, с който DSM са искали да привлечат повече жени на пазара!). Тъй де, колата си е кола, а на мен тази ми харесва :mitsu-smiley: . Сега, за бъдеще, също си мисля за слагане на една малка турбина (колкото да ускорява по-бързо на ниски обороти, не ми трябва много top speed...). От това, което прочетох, оставам с впечатлението, че е наистина много трудно (и доста кинти) се изискват, за турбинирането на GS Eclipse c 4G63 мотора. Пари да кажем ще могат да се съберат през годините, но дали наистина би си заслужавало? То като цяло в Европа няма GSX или GS-T Еклипси (2ра генерация!), всичките са ги дали на Американците, а за да си внаясям от там такъв ще излезе сигурно 3-4 пъти по-скъпо, отколкото да се занимава сам човек да си турбинира колата. Поне в Европа сме късметлий, че ни слагат японския мотор, който уж се води по-издръжлив и по-добре се модифицирал. Инач, това, което наистина бих искал да направя на Еклипса един ден, е суперчарджър вместо турбо. Само че май това не е възможно, или ако е, ще трябва да се правят специални капаци, че да побират чарджера, както и други промени около цялата таз ралта. Бих се радвал (а и сигурно колегата, който първо писа темата) да чуя още мнения и идеи от по-опитни хора тук (да си призная хал хабер си нямам от тази работа, още...!). :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.