Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Еклипс 2.0 16V- към еклипс турбо


Препоръчано мнение

Момци..как ша кажете че еклипса не върви бе...не дейте такаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif ..... ква е тая кола "G2'' -GOLF 2 да не е....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Братле...теб май не те кефи Еклипс....що не си купиш няква дето върви повече ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момци..как ша кажете че еклипса не върви бе...не дейте такаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif ..... ква е тая кола "G2'' -GOLF 2 да не е....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Братле...теб май не те кефи Еклипс....що не си купиш няква дето върви повече ....

Напротив колега мноого ме кефи,толкова че искам да си сменя колата дето върви повече с един еклипс 2, смятам че това показва колко ме кефи, ама ме притеснява вървежа ( можеби очаквам прекалено много), затова сондирам мнения и опит от всички,а иначе с колко коли сте се пускали дето са по 150 коня и какъв е резултата

П.С. И Колта,дето е 1.8 16в тежи 1100кг ;) а еклипса тон триста и нещо... бе все тая

Редактирано от don_pepone
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

незнам каква голяма бегачка караш, но щом е по добра и по бърза от еклипс 2 генерация невиждам защо искаш да си я сменяш. Аз карам 1 ген и не мисля да я сменям тези коли имат много голям потенциал, а и спортната кола не означава само коне :yes3:

 

П.П. Еклипса празен е 1380 кг близо 300 кила разлика които не са малко, а и скоростната кутия със сигурност е по къса

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на мнение, че трябва да направите дефиниция на : "Върви много". Какво според вас означава това "Върви много" или " Не върви много" ?!?!?!?!??!!? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Върви много- базирано на други коли от този клас или така да го кажа спрямо коли по 150 коня :)

Иначе искам някаква промяна спрямо автомобила ми, първо много ме кефи Еклипса и второ вече 3 години и малко карам моята и вече ми е еднообразна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Върви много- базирано на други коли от този клас или така да го кажа спрямо коли по 150 коня :)

Иначе искам някаква промяна спрямо автомобила ми, първо много ме кефи Еклипса и второ вече 3 години и малко карам моята и вече ми е еднообразна

 

 

А каква кола караш все пак ??? :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А каква кола караш все пак ??? :icon_box:

Не исках да казвам отначало за да няма излишни коментари но-Alfa romeo 155 2.5 V6 165кс

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не исках да казвам отначало за да няма излишни коментари но-Alfa romeo 155 2.5 V6 165кс

 

Е,че кво...тва е хубав автомобил..що да не кажеш....2.5 куб.6 цилиндара..супер.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля , че 2,5 V6 (особенно Алфа) гори по-малко от еклипса :icon_doh: .Имах Алфа 147 1,6 16v , на 2 години , която по сервизна книжка даваха градски разход 11 , а тя гореше около 13 . Един мои познат с 155 2.0 16v му гори повече от 15 , и не върви кои знае колко повече от еклипса .

Така че Колега , ако обичаш спри да си чешеш езика с празни глупости , и ако наистина ти харесва модела , си го купи !!!Никои от този форум не иска да те убеждава да си купиш Еклипс , или пък че е супер Бегачка , това е една култова кола , много красива , и е само за фенове , какъвто ти маи НЕ СИ !!! :mitsu-smiley:

Редактирано от georgyass
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.............. , това е една култова кола , много красива , и е само за фенове , какъвто ти маи НЕ СИ !!! :mitsu-smiley:

 

 

Това ми хареса :rulez: :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля , че 2,5 V6 (особенно Алфа) гори по-малко от еклипса :icon_doh: .Имах Алфа 147 1,6 16v , на 2 години , която по сервизна книжка даваха градски разход 11 , а тя гореше около 13 . Един мои познат с 155 2.0 16v му гори повече от 15 , и не върви кои знае колко повече от еклипса .

Така че Колега , ако обичаш спри да си чешеш езика с празни глупости , и ако наистина ти харесва модела , си го купи !!!Никои от този форум не иска да те убеждава да си купиш Еклипс , или пък че е супер Бегачка , това е една култова кола , много красива , и е само за фенове , какъвто ти маи НЕ СИ !!! :mitsu-smiley:

Не си чеша езика и не съм каза че моята кола гори малко, просто си оправдава разхода и въпреки това съм и сложил газов инжекцион ( колкото и малко да гори една кола на бензин не се търпи много,а моята си лапа 14 бенз гхрадско при умерено каране :) ) А за фен или не незнам кой каквото иска да мисли , аз рано или късно ще си купя Еклипс, ама незнам защо се палите за такива неща и защо някой се обижда на тема коли, аз просто изказвам мнение и от наблюденията си. Точно затова не исках да казвам какво карам точно за да няма коментари,но както и да е това е друга тема

П.С. Хайде наздраве на всички от мене и благодаря за мненията ви, а аз ще решавам какво да правя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка вземи си кола която наистина харасваш, не е нужно да си фен на марката или модела нужно е просто колата да те радва и да се гордееш с нея, защото и аз си имам любим модел кола (освен Еклипса) която не митсубиши но не съм фен на марката, а не карам такава защото все още не съм "пораснал" :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб колега,насила хубост не става :)

Мен колата много ме радва- това е факт само мее яд че нямам достатъчно средства за турбо версията,а не искам да " слизам" от 165 коня на 145,това ми е единственният проблем :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб колега,насила хубост не става :)

Мен колата много ме радва- това е факт само мее яд че нямам достатъчно средства за турбо версията,а не искам да " слизам" от 165 коня на 145,това ми е единственният проблем :)

 

Купи си еклипсченценценце и ша му шибнем едно турбо http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319711517299428&f1=details

Вижте како си харесах,ама май има малък жокер, но ще разбера какъв е. Ама ако го зема на 4000хил и да му правя мотора пак си струва ( в същност колко излиза един ремонт на тоя мотор- за частите говоря)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Sorry Обявате вече е изтрита, пфу да му се невиди.

 

Обявата е изтекла сигурно .... той пича одавна го мъчи да го продаде......Колата изглежда супер.....но,кой ти купува коли вече......

А какъв е жокера на който се надяваш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами той тоя еклипс сменя няколко собственика в Добрич и близката околност,и всеки го кара малко и го пуска за продан,което буди малко подозрения. А иначе един от предните собственици е казал " добре че се отървах" след като го е продал,но пък колата си е в движение и не виждам някви видими причини да е за отърване :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

имаше онзи ден един еклипс за 2800 в cars.bg 97г с счупен фар добра оферта ми се стори иначе и аз съм съгласен че малко тежичък еклипса но ще поработим по проблема :icon_thumbup: идеята за ФТО-то е прилична и аз я мисля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Изпрочетох темата и имам следните внушения. Първо искам да подчертая, че още съм новобранец шофьор, и най-вероятно ще се кача на 97ма Eclipse GS с японския двигател (без турбо, 141 коня). Вярно пак си е доста като за първа кола, но мисля мноооого много години да я карам, затова по-добре от по-рано да свикна с мощтта и колата като цяло. А и 2рата генерация Еклипси са едни от най-красивите и елегантни спортни коли правени според мен (айде женчо ме наричайте, то така или иначе е бил модел, с който DSM са искали да привлечат повече жени на пазара!). Тъй де, колата си е кола, а на мен тази ми харесва :mitsu-smiley: .

 

Сега, за бъдеще, също си мисля за слагане на една малка турбина (колкото да ускорява по-бързо на ниски обороти, не ми трябва много top speed...). От това, което прочетох, оставам с впечатлението, че е наистина много трудно (и доста кинти) се изискват, за турбинирането на GS Eclipse c 4G63 мотора. Пари да кажем ще могат да се съберат през годините, но дали наистина би си заслужавало? То като цяло в Европа няма GSX или GS-T Еклипси (2ра генерация!), всичките са ги дали на Американците, а за да си внаясям от там такъв ще излезе сигурно 3-4 пъти по-скъпо, отколкото да се занимава сам човек да си турбинира колата. Поне в Европа сме късметлий, че ни слагат японския мотор, който уж се води по-издръжлив и по-добре се модифицирал. Инач, това, което наистина бих искал да направя на Еклипса един ден, е суперчарджър вместо турбо. Само че май това не е възможно, или ако е, ще трябва да се правят специални капаци, че да побират чарджера, както и други промени около цялата таз ралта.

 

Бих се радвал (а и сигурно колегата, който първо писа темата) да чуя още мнения и идеи от по-опитни хора тук (да си призная хал хабер си нямам от тази работа, още...!). :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...