Svilen` Публикувано 27 септември 2011 Сподели Публикувано 27 септември 2011 (редакция) Здравейте, колеги.За 2-ри път ще сменям предните тампони над амортисьорите. За.за 3-4 месеца се сплескаха и започнаха да лопат. Разбира се, не съм купил оригинални, защото ми се видя мн солено предния път - 140 лв за бройка и взех неоригинални за по 50 лв бройката, което се пак не е малка цена - пак според мен. Каризмата ми е 96-та година 1.6 бензин. Чудя се какво да правя - хем не ми се дават 300 лв за 2 тампона, хем 100 за 3-4 месеца........ Някакви съвети? Редактирано 28 септември 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 Няма кво да се чудиш - купуването и продаването на части втора употреба за автомобил Mitsubishi Carisma е престъпление! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 Той нови ги купил за тези пари. Защо да е престъпление? Какво пречи да се използват повторно елементи които не се износват? (не визирам тампони амортисьори и т.н) Ако сложи някакви качествени вероятно ще са на близка или сходна цена с ОЕМ-ските (ако съдя по цените на амортисьорите). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svilen` Публикувано 29 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2011 Той нови ги купил за тези пари. Защо да е престъпление? Какво пречи да се използват повторно елементи които не се износват? (не визирам тампони амортисьори и т.н) Ако сложи някакви качествени вероятно ще са на близка или сходна цена с ОЕМ-ските (ако съдя по цените на амортисьорите).2-ра рака съм купувал само цялата система от гарнета само, че моята тотално беше корозирала с дупки.и за 40 лв взех от морга супер здрава оригинална стана пушка.че.. идея за тампоните.аз се чудех дали да не ги изкарам и да слажа някаква подложка м/у тампона и пружината (гумена) белкем натиска на пружината се увеличи да натиска тампона здраво.нз да се опитвам ли да побългаря... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 То нали го натиска тежестта на колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 5 октомври 2011 Сподели Публикувано 5 октомври 2011 Аз бих казал че е много важен монтажа на въпросните тампони :icon_angel: Каквито ще да са те. ( то човек си преценява според възможностите си ) Смисъл при монтажаКато ги слагате ала бала вече знаеш как.Самите тампони се стягат най най накрая, чак когато колата лежи върху тях така те си прилягат перфектно и според мен издържат повече време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svilen` Публикувано 7 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2011 Аз бих казал че е много важен монтажа на въпросните тампони :icon_angel: Каквито ще да са те. ( то човек си преценява според възможностите си ) Смисъл при монтажаКато ги слагате ала бала вече знаеш как.Самите тампони се стягат най най накрая, чак когато колата лежи върху тях така те си прилягат перфектно и според мен издържат повече време. монтирам ги нормално както трябва.обирам ги докато съм извадил целия макферсън и после като пусна колата го достягам.нз има ли др начин мисля че нее кой знае колко сложно.на мен ми е чудно не се ли е случвало и на други колеги да трябва да сменят тампони.невярвам всички да купуват оригинални за по 150 180 лв бройката.ако сте купували по евтини и са издържали кажете каква марка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.