earendil Публикувано 11 август 2011 Сподели Публикувано 11 август 2011 На 80 000 км и ...случайно или не - 20 дена след изтичането на гаранцията му - Аутлендъра влезе за 1ви път в сервиз за нещо различно от масло. Единия заден спирачен апарат е "запецнал" и вследствие отзад вляво накладката е на 0.. Дефакту усетих проблема като почна да стърже на метал. Казаха, че ще се пробват да го раздвижат, но не обещават "че ще го спасят". За нов спирачен апарат ми дадоха цена от 1060 лв. Ако може някъде да се намери по-тънко - очаквам предложения. Така или иначе утре ще ми кажат какво е станало със стария. Каква може да е причината за блокиране на спирачен апарат на сравнително нова кола? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 август 2011 Сподели Публикувано 11 август 2011 Чак пък нов спирачен апарат, предлагат се бутало, ремонтен комплект (всички гумени маншони и уплътнения), водачите на апарата, също така отделно се продава и супорта. Не виждам какво може да се е износило, за да се наложи смяна на целия апарат, все пак е на нов автомобил.И аз мисля така, освен това задния ти спир. апарат е като на Грандис , а той е доста по стар модел, цената му е доста по ниска от обявената.........Причината е или клеасали водачи в супорта на апарата,или клеасало бутало на самия апарат ......днес правих точно такъев като твоя, а автомобила е 2008 година :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 11 август 2011 Автор Сподели Публикувано 11 август 2011 Ясно, ще им кажа утре да ми сложат стария, а ако не се е раздвижил добре, сам ще си го разглобявам и ще му търся части. Странно ми е това клеясване, тъй като колата се използва почти всеки ден с максимална пауза от 2-3 дена между ползванията. Както и да е. утре ще го мисля, като разбера какво му е състоянието. Мерси за коментарите. (е.. и моя е 2008 .. :icon_crying: ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 30 август 2011 Автор Сподели Публикувано 30 август 2011 Малко помощ? Снощи като паркирах нещо ме жегна, че чувам много пукане отзад от горещина и като проверих, откъм колелото с проблемния апарат определено се излъчваще яко жега в сравнение с другите. Днес го отворих. Водачите изглеждат добре. Цилиндърчето 1вия път малко трудно влезе, после почна сравнително лесно да се движи. Самото цилиндърче подлежи ли на смяна..? Да махна маншона и да видя дали няма корозия по него? Нещо друго което мога да погледна? Днес ще потърся високо-температурна грес преди да сглобя да сложа на водачите, само че пропуснах да запомня кой от къде е? Някой може ли да каже.. единия водач накрая има нещо като пластмасова втулчица накрая, която се върти, а другия има по дълги надлъжни прорези. Кой е отгоре и кой долу? Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 30 август 2011 Сподели Публикувано 30 август 2011 Малко помощ? Днес ще потърся високо-температурна грес преди да сглобя да сложа на водачите, Колега, за тази цел има медна паста.Потърси в някой магазин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 август 2011 Сподели Публикувано 30 август 2011 (редакция) Без да се огледа подобен проблем едва ли може да се даде кои знае какво мнение.....но май ако смениш спирачния маркуч вместо спирачния апарат, нещата може би ще се оправят. Редактирано 30 август 2011 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 30 август 2011 Автор Сподели Публикувано 30 август 2011 Ок, разглобих, видях, раздвижих и събрах Странното е, че нямаше нещо видимо заради което да задържа, а според мен за маркучета е малко рано да се мисли.. все пак е нова кола. Поживьом - увидим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 август 2011 Сподели Публикувано 30 август 2011 Ами то и за затегнал спирачен апарат е рано да се мисли :icon_blush: Щом не си видял нищо при разглобяването, ако пак направи проблем смени го все пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 август 2011 Сподели Публикувано 30 август 2011 Малко помощ? Снощи като паркирах нещо ме жегна, че чувам много пукане отзад от горещина и като проверих, откъм колелото с проблемния апарат определено се излъчваще яко жега в сравнение с другите. Днес го отворих. Водачите изглеждат добре. Цилиндърчето 1вия път малко трудно влезе, после почна сравнително лесно да се движи. Самото цилиндърче подлежи ли на смяна..? Да махна маншона и да видя дали няма корозия по него? Нещо друго което мога да погледна? Днес ще потърся високо-температурна грес преди да сглобя да сложа на водачите, само че пропуснах да запомня кой от къде е? Някой може ли да каже.. единия водач накрая има нещо като пластмасова втулчица накрая, която се върти, а другия има по дълги надлъжни прорези. Кой е отгоре и кой долу? Благодаря предварително.Ако затегне пак, отпусни пробката на сп. апарат и виж тогава дали задържа, ако не задържа, значи проблема е в спир. маркучи, ако обаче пак задържа, значи проблема е в спир. апарат........водача на който има гумен пръстен е отгоре..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 31 август 2011 Автор Сподели Публикувано 31 август 2011 Еха. благодаря много за подробното описание. Тази неделя ще ходя към Софето и ще внимавам какво се случва и дали пак задържа, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 7 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2011 Мамка му.. пак затяга.... преди 2 дни пътувах от Несебър до София и като слязох на паркинга на летището това колело определено излъчваше повече жега от другите и джантата беше почерняла.. а май и диска е тръгнал.. :( :( Последно с 1 приятел си играхме и изобщо не личеше да задържа.. връщаше без особено усилие с отверка.. искаше ми се някой от вас, софианци, да я погледне като се прибера (в момента съм в Китай, а колата е на летището), но сега виждам, че се прибирам към 23.00 и май ще си пътувам директно.. освен да вида с отвита пробка как са движи.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 6 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2011 Здрасти, след неколкократно раздвижване и рецидив на проблема, снощи разглобих апарата изцяло. Имаше микроскопична дупчица на маншона на буталото. ДОри ми стана странно как такава буквално незабележима дупчица може да причини язвичките по буталото и гадостите вътре. Имам съмнения, че фабрично почти не е имало смазка.. Така или иначе в момента търся ремонтен комплект и буталце. Мога ли да търся и за грандис, след като казвате че спирачния апарат е същия? Като чуят 2008-ма и 2-3 магазина направо ми казаха, че нямало да намеря в магазинната мрежда, ами да търся в официалния представител.., а както знаете там искат да ми продадат цял апарат (е, в момента съм пуснал запитване конкретно за ремонтния к-т и чакам отговор). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 октомври 2011 Сподели Публикувано 6 октомври 2011 Здрасти, след неколкократно раздвижване и рецидив на проблема, снощи разглобих апарата изцяло. Имаше микроскопична дупчица на маншона на буталото. ДОри ми стана странно как такава буквално незабележима дупчица може да причини язвичките по буталото и гадостите вътре. Имам съмнения, че фабрично почти не е имало смазка.. Така или иначе в момента търся ремонтен комплект и буталце. Мога ли да търся и за грандис, след като казвате че спирачния апарат е същия? Като чуят 2008-ма и 2-3 магазина направо ми казаха, че нямало да намеря в магазинната мрежда, ами да търся в официалния представител.., а както знаете там искат да ми продадат цял апарат (е, в момента съм пуснал запитване конкретно за ремонтния к-т и чакам отговор).Дай си VIN номера, и после си дай направо адреса, на който можеш да получиш частите..........може и на лично съобщение...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 6 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2011 Благодаря за офертата за помощ. Утре сутрин трябва да си взема 2те неща от 2 различни места в БС. Ако има някакъв проблем ще ви пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 7 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2011 Възникна ми още едно въпросче. В ремонтния комплект има 2 вида паста. Едната е морковено оранжева, другата - с цвят на кетчуп.. предполагам има значение коя е за водачите и коя за буталото, но в Дарс ауто не знаеха.. Ако може да подскажете Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 7 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2011 EDIT: Оправих се. По тъмната гъста грес е за буталото, а оранжевата: по-рядка - за водачите. Засега всичко е наред. Благодаря за отзивчивостта на колегите от форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 октомври 2011 Сподели Публикувано 7 октомври 2011 Възникна ми още едно въпросче. В ремонтния комплект има 2 вида паста. Едната е морковено оранжева, другата - с цвят на кетчуп.. предполагам има значение коя е за водачите и коя за буталото, но в Дарс ауто не знаеха.. Ако може да подскажете Хех, е как да не знаят ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 8 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2011 Цитирам приемчика: "ми ние си ползваме една стандартна грес за тая цел"... кой съм аз, че да тръгна да се обяснявам на приемчика на мерцедес и митсубиши, че трябва да е високотемпературна.. и пр. добре, че е гуугъл Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.