Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!Карам Колт 3,който скоро навърши 23 годинки.Преди месец се наложи да му сменям гарнитура на главата,защото леко сълзеше масло.Използвах,че главата е свалена и шлайфах клапани,седла и смених вложките,въпреки че компресията й беше в нормата и НЕ харчеше масло.След като я сглобих и заработи,абсолютно никакви ядове,но с изминатите километри ауспуха почна да става черен и все по-черен и така разбрах че почна да гори масло!!! Карам колата с минерално масло "МОБИЛ 15В40",но не мисля то е проблема.Според мен съм си взел калпави вложки....та въпроса ми е ?

 

Могат ли гумичките на клапаните да се сменят без да се маха главата?Някой майстор ако сподели своята техника ще съм му много благодарен !

 

Мерси предварително !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега

 

Аз бях пуснал подобна тема преди, и колегите ми бяха отговорили, че е възможно, стига да се направи от читав майстор. Аз така или иначе не съм сменял още вложките на клапаните, ама като реша-ще ида в Пловдив, че ми е по-близо и имам вече личен контакт. :mitsu-smiley:

Редактирано от milflover
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може , на моя Колт 1,5 /86г. за по-малко от час му ги смениха.Сега не пипва маслото , а преди пушеше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...