Премини към съдържание

Outlander 2007 проблем с контактен ключ


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

от както започнаха жегите имам следния проблем. Когато колата поседи а слънце и се напече, контактния ключ отказва да се превърти ( все едно има напрежение от заключен волан ). Въртя - връщам и така след 5 - 10 - 15 напъна се оправяше. Но вчера отказа тотално. Колата е с безключово палене, но дори и с ключа проблема си е същия. Имал ли е някой подобен проблем и как го е решил ?

 

 

Със здраве

Габи !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, Габи!

Имах абсолютно същия проблем мин. седмица в петък на една автомивка! Волана ми беше като заварен и ключа не превърташе. При сервизната ти книжка имаш едно картонче "МАР" - безплатен сервиз на :mitsu-smiley: Изпратиха ми репатрак и право в сервиза. Казаха, че няма видима или невидима причина за случилото се и че "може би някъде около колата да е имало някакъв силен сигнал, който да е заглушил сигнала на ключа" :icon_hmm:

 

Не знам какво да те посъветвам, но ако си в София тичай в сервиза на "Резбарска" при инженерите - Янков и Начев.

Успех!!!

:good:

Редактирано от BULFOX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, Габи!

Имах абсолютно същия проблем мин. седмица в петък на една автомивка! Волана ми беше като заварен и ключа не превърташе. При сервизната ти книжка имаш едно картонче "МАР" - безплатен сервиз на :mitsu-smiley: Изпратиха ми репатрак и право в сервиза. Казаха, че няма видима или невидима причина за случилото се и че "може би някъде около колата да е имало някакъв силен сигнал, който да е заглушил сигнала на ключа" :icon_hmm:

 

Не знам какво да те посъветвам, но ако си в София тичай в сервиза на "Резбарска" при инженерите - Янков и Начев.

Успех!!!

:good:

...но дори и с ключа проблема си е същия... + това когато ключа не бъде намерен, не се чува едно щракане на електромагнит. Колата не е в гаранция за това търся начин да се оправям сам...

 

 

Със здраве Габи !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,проблемът действително може и да е от силен сигнал около колата!Миналото лято докато си бях http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/beach.gif на морето http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/sunrise2.gif изведнъж дистанционното ми отказа да функционира http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/moil.gif!След многократни опити се наложи да отключвам http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/ulock.gif и заключвам колата само чрез бутона,който е на дръжката на вратата(безключево палене и отключване на автомобила).За щастие бях взел и резервното дистанционно,но след два дена и то ми направи същият номер!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Учудването ми беше,след като се замислих,че проблемът се появи повторно на същото място на което бях паркирал първият път http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/wacko2.gif!Когато се прибрах в София веднага я закарах при авто-ключар и му обясних подробно проблема.Човекът закачи на някакъв тестер дистанционните и ми обяви,че срещу 30 лева ще ги обучи на ново и с това ще ми се реши проблемът!Според него е имало някакво въздействие на силен сигнал http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/moil.gif около колата и дистанционните са се "разконцентрирали". http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/shock.gif Съветът му обаче, беше да оставя нещата така както са си,защото имало някаква мода сред авто-крадците http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hammering.gif да прихващат сигналите от уаерлесите и да могат по този начин да отварят колите!Много популярно било да речем в паркинг на някой мол да ти прихванат сигнала и да ти отворят и обикновенно ,само да ти оберът нещата вътре от колата!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif Послушах го и отдавна свикнах да си я отключвам и заключвам по този начин!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

 

п.п. на мен колата,обаче не ми е првила проблем при паленето http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

И аз преди 2 дни имах проблем с паленето. Бях оставил колата в синята зона на Патриарха в София. Като отидох едвам я отключих и влезнах за да запаля, но не искаше да се върти ключа. Звъннах в Митсубиши на дилъра и той отиде при приемчила. Той ме посъветва да завъртя волана в някоя от посоките и където поддаде и тогава да въртя ключа. В една от посоките като натиснах по-силно наистина поддаде и след това всичко беше наред. Запалих и така нататък.

 

 

Проблемът със смущенията от други излъчватели го има. Виждал съм го на друга кола да не мога да влезна в нея или да не мога да я заключа, но това мисля че го правят с идеята да не си заключиш колат и да съберат каквото могат от нея. В конкретният случай според приемчика ако някое от предните колела е под напрежение може да дава този страничен ефект. И наистина едната ми гума беше върху бордюра и е възможно от това да е, но ще го наблюдавам какво се случва.

 

 

 

Аз самият винаги заключвам от бутона на колата а ключа стои някъде в мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз преди 2 дни имах проблем с паленето. Бях оставил колата в синята зона на Патриарха в София. Като отидох едвам я отключих и влезнах за да запаля, но не искаше да се върти ключа. Звъннах в Митсубиши на дилъра и той отиде при приемчила. Той ме посъветва да завъртя волана в някоя от посоките и където поддаде и тогава да въртя ключа. В една от посоките като натиснах по-силно наистина поддаде и след това всичко беше наред. Запалих и така нататък.

 

 

Проблемът със смущенията от други излъчватели го има. Виждал съм го на друга кола да не мога да влезна в нея или да не мога да я заключа, но това мисля че го правят с идеята да не си заключиш колат и да съберат каквото могат от нея. В конкретният случай според приемчика ако някое от предните колела е под напрежение може да дава този страничен ефект. И наистина едната ми гума беше върху бордюра и е възможно от това да е, но ще го наблюдавам какво се случва.

 

 

 

Аз самият винаги заключвам от бутона на колата а ключа стои някъде в мен.

 

Проблема ми е същия, само че на където и да въртиш волана ключа не превърта. Оправя се като се остави колата и на хладо ( към полунощ ) се пробва пак и с 300 зора става. След това много се вимава да се оставя волаа винаги направо за да не се заключва. За интерференциите е съвсем друг въпроса...

 

Поздрави

Габи !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е същия, само че на където и да въртиш волана ключа не превърта. Оправя се като се остави колата и на хладо ( към полунощ ) се пробва пак и с 300 зора става. След това много се вимава да се оставя волаа винаги направо за да не се заключва. За интерференциите е съвсем друг въпроса...

 

Поздрави

Габи !

Вътре в ключалката има един пластмасов щифт, той се размеква като е прекалено горещо и пластмасата става "мека"( не седи като твърда и плъзгаща се-няма как да го обясня по друг насчин.... )..........и задира в стените му......т.е. заяжда......оправя се ,но временно ,ако го напръскаме с тефлонова смазка, и така кара 2-3 месеца до следващото заяждане ( т.е. до следващата година кажи речи......)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...