Премини към съдържание

Съвместимост на спирачки и окачване


Препоръчано мнение

Става въпрос за галант 91-а , 2.0 109 коня . Започнах да си правя разпънки / между предните и задните бомбета / и ми влезе мухата за спортно окачване , но не мога да намеря информация с кои други модели е заменимо . Предполагам с еклипс 1Г , но без 4х4 моделите . Та ще съм благодарен , ако някой има повече информация или дори оферти :icon_angel: Освен това оригиналните спирачки си работят добре , но покрай на братовчедка ми приятеля като видях как спира кола с спирачни апарати и дискове по-големи от оригиналните/различна кола от нашите по-марка / и си мисля може ли да ми паснат дискове и апарати от някой по-нов галант или еклипс 1Г , които да са с по-голям капацитет от мойте , уловката е да могат да съвпадат без преправяне , че не ми се влиза в големи филми . Та моля по-запознатите да споделят имат ли почва тия работи дето си ги мисля или граничат с научната фантастика :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и си мисля може ли да ми паснат дискове и апарати от някой по-нов галант или еклипс 1Г , които да са с по-голям капацитет от мойте , уловката е да могат да съвпадат без преправяне , че не ми се влиза в големи филми .

Единственият вариант с по малко преправяне е да минеш към 265 мм. дискове, като вземеш шенкели, дискове и спирачни апарати от друг такъв Галант, или от Колт ГТИ ..

Моят е с 276 мм. :) но преправянето си е доста и иска и 15" джанти ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за галант 91-а , 2.0 109 коня . Започнах да си правя разпънки / между предните и задните бомбета / и ми влезе мухата за спортно окачване , но не мога да намеря информация с кои други модели е заменимо . Предполагам с еклипс 1Г , но без 4х4 моделите . Та ще съм благодарен , ако някой има повече информация или дори оферти :icon_angel: Освен това оригиналните спирачки си работят добре , но покрай на братовчедка ми приятеля като видях как спира кола с спирачни апарати и дискове по-големи от оригиналните/различна кола от нашите по-марка / и си мисля може ли да ми паснат дискове и апарати от някой по-нов галант или еклипс 1Г , които да са с по-голям капацитет от мойте , уловката е да могат да съвпадат без преправяне , че не ми се влиза в големи филми . Та моля по-запознатите да споделят имат ли почва тия работи дето си ги мисля или граничат с научната фантастика :rulez:

 

Здрасти...

Със сигурност мога да ти кажа че спортни пружини,и окачване от Галант след 93 година за нашите Галанти-/аз имам като твояЕ33,но GTI 16V/ НЕ СТАВАТ.....или специално за пружините трябвало да се преправят по някакъв начин за който не съм наясно как.Предполагам че същото се отнася и за дисковете,и спирачните апарати....трябва да са си точно за нашите модели Е30,Е33,Е34....

Спортно окачване чисто ново - /комплект 4 амортисьора с пружини-регулеруеми по височина и твърдост/ е към 700,800$ ...има и по скъпи.За по големи дискове не съм сигурен.....тря се провери.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина Галанта ти е 91 година ти си с 256 дискове. Моят е 88 набор и е с по-големи 266 мм, но повярвай ми не спира по-добре, въпреки че съм с нови дискове. На Еклипса спирачната система би трябвало да е като при тебе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти...

Със сигурност мога да ти кажа че спортни пружини,и окачване от Галант след 93 година за нашите Галанти-/аз имам като твояЕ33,но GTI 16V/ НЕ СТАВАТ.....или специално за пружините трябвало да се преправят по някакъв начин за който не съм наясно как.Предполагам че същото се отнася и за дисковете,и спирачните апарати....трябва да са си точно за нашите модели Е30,Е33,Е34....

Спортно окачване чисто ново - /комплект 4 амортисьора с пружини-регулеруеми по височина и твърдост/ е към 700,800$ ...има и по скъпи.За по големи дискове не съм сигурен.....тря се провери.

 

 

 

Ето и линк за дисковете -

http://cgi.ebay.com/EBC-RR-GROOVED-BRAKE-DISCS-MITSUBISHI-Galant-2-0-E33A-/270695519896?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f06b5d698#ht_586wt_1185

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единственият вариант с по малко преправяне е да минеш към 265 мм. дискове, като вземеш шенкели, дискове и спирачни апарати от друг такъв Галант, или от Колт ГТИ ..

Моят е с 276 мм. :) но преправянето си е доста и иска и 15" джанти ..

15" и в момента са си на лице , но часта с преправянето , така като гледам май по-добре внимателно подбрани дискове и накладки при следващата смяна :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти...

Със сигурност мога да ти кажа че спортни пружини,и окачване от Галант след 93 година за нашите Галанти-/аз имам като твояЕ33,но GTI 16V/ НЕ СТАВАТ.....или специално за пружините трябвало да се преправят по някакъв начин за който не съм наясно как.Предполагам че същото се отнася и за дисковете,и спирачните апарати....трябва да са си точно за нашите модели Е30,Е33,Е34....

Спортно окачване чисто ново - /комплект 4 амортисьора с пружини-регулеруеми по височина и твърдост/ е към 700,800$ ...има и по скъпи.За по големи дискове не съм сигурен.....тря се провери.

Колега , а окачването в ибей ли го гледаш това и за кой модел , че точно за нашият не виждам . Има за ВР4 , но доколкото разбрах за 4х4 моделите и нашите има разлика в задните амортисьори . От някъде могат ли да се намерят втора употреба на по-изгодни цени или трябва да се събират парички за нови :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , а окачването в ибей ли го гледаш това и за кой модел , че точно за нашият не виждам . Има за ВР4 , но доколкото разбрах за 4х4 моделите и нашите има разлика в задните амортисьори . От някъде могат ли да се намерят втора употреба на по-изгодни цени или трябва да се събират парички за нови :D

 

Да,от ИБЕЙ.Разлика няма никаква, независимо дали е VR4,GALANT AMG,GTI,GSX ,дали е 4х4 и т.н,и стига модела да е от 89-92 Е30,Е33,34...абе като нашите купета.От другите поколения Галант,забрави...няма да стане.

Ето линк....http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D2-RACING-RS-COILOVER-89-92-GALANT-VR4-SUSPENSION-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZMakeQ3aMitsubishiQ7cModelQ3aGalantQ7cSubmodelQ3aVRQ2d4QQhashZitem3cb8c16790QQitemZ260797720464QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1371wt_1163

За втора употреба и на идея си нямам...но дори и да има то едва ли ще е от БГ.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ако наистина Галанта ти е 91 година ти си с 256 дискове. Моят е 88 набор и е с по-големи 266 мм, но повярвай ми не спира по-добре, въпреки че съм с нови дискове. На Еклипса спирачната система би трябвало да е като при тебе.

Еклипса е с 5 болта , така че едва ли ще стане .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еклипса е с 5 болта , така че едва ли ще стане .

 

Аз ти говорех за спирачната система. Дисковете са отделно. По принцип Галантите до 05.90г са с дискове 266мм, а след 05.90 с 256. Аз бях с големите, но понеже ми се разтропаха апаратите ги смених с такива за по-малките дискове.

 

Ето виж тук до 05.90 Моят сайт

 

 

и тук след 05.90 Моят сайт

Редактирано от Веско
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...