s_mitko Публикувано 14 юли 2011 Сподели Публикувано 14 юли 2011 Става въпрос за галант 91-а , 2.0 109 коня . Започнах да си правя разпънки / между предните и задните бомбета / и ми влезе мухата за спортно окачване , но не мога да намеря информация с кои други модели е заменимо . Предполагам с еклипс 1Г , но без 4х4 моделите . Та ще съм благодарен , ако някой има повече информация или дори оферти :icon_angel: Освен това оригиналните спирачки си работят добре , но покрай на братовчедка ми приятеля като видях как спира кола с спирачни апарати и дискове по-големи от оригиналните/различна кола от нашите по-марка / и си мисля може ли да ми паснат дискове и апарати от някой по-нов галант или еклипс 1Г , които да са с по-голям капацитет от мойте , уловката е да могат да съвпадат без преправяне , че не ми се влиза в големи филми . Та моля по-запознатите да споделят имат ли почва тия работи дето си ги мисля или граничат с научната фантастика :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 юли 2011 Сподели Публикувано 14 юли 2011 и си мисля може ли да ми паснат дискове и апарати от някой по-нов галант или еклипс 1Г , които да са с по-голям капацитет от мойте , уловката е да могат да съвпадат без преправяне , че не ми се влиза в големи филми . Единственият вариант с по малко преправяне е да минеш към 265 мм. дискове, като вземеш шенкели, дискове и спирачни апарати от друг такъв Галант, или от Колт ГТИ ..Моят е с 276 мм. но преправянето си е доста и иска и 15" джанти .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 14 юли 2011 Сподели Публикувано 14 юли 2011 Става въпрос за галант 91-а , 2.0 109 коня . Започнах да си правя разпънки / между предните и задните бомбета / и ми влезе мухата за спортно окачване , но не мога да намеря информация с кои други модели е заменимо . Предполагам с еклипс 1Г , но без 4х4 моделите . Та ще съм благодарен , ако някой има повече информация или дори оферти :icon_angel: Освен това оригиналните спирачки си работят добре , но покрай на братовчедка ми приятеля като видях как спира кола с спирачни апарати и дискове по-големи от оригиналните/различна кола от нашите по-марка / и си мисля може ли да ми паснат дискове и апарати от някой по-нов галант или еклипс 1Г , които да са с по-голям капацитет от мойте , уловката е да могат да съвпадат без преправяне , че не ми се влиза в големи филми . Та моля по-запознатите да споделят имат ли почва тия работи дето си ги мисля или граничат с научната фантастика :rulez: Здрасти...Със сигурност мога да ти кажа че спортни пружини,и окачване от Галант след 93 година за нашите Галанти-/аз имам като твояЕ33,но GTI 16V/ НЕ СТАВАТ.....или специално за пружините трябвало да се преправят по някакъв начин за който не съм наясно как.Предполагам че същото се отнася и за дисковете,и спирачните апарати....трябва да са си точно за нашите модели Е30,Е33,Е34....Спортно окачване чисто ново - /комплект 4 амортисьора с пружини-регулеруеми по височина и твърдост/ е към 700,800$ ...има и по скъпи.За по големи дискове не съм сигурен.....тря се провери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 14 юли 2011 Сподели Публикувано 14 юли 2011 Ако наистина Галанта ти е 91 година ти си с 256 дискове. Моят е 88 набор и е с по-големи 266 мм, но повярвай ми не спира по-добре, въпреки че съм с нови дискове. На Еклипса спирачната система би трябвало да е като при тебе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 14 юли 2011 Сподели Публикувано 14 юли 2011 Здрасти...Със сигурност мога да ти кажа че спортни пружини,и окачване от Галант след 93 година за нашите Галанти-/аз имам като твояЕ33,но GTI 16V/ НЕ СТАВАТ.....или специално за пружините трябвало да се преправят по някакъв начин за който не съм наясно как.Предполагам че същото се отнася и за дисковете,и спирачните апарати....трябва да са си точно за нашите модели Е30,Е33,Е34....Спортно окачване чисто ново - /комплект 4 амортисьора с пружини-регулеруеми по височина и твърдост/ е към 700,800$ ...има и по скъпи.За по големи дискове не съм сигурен.....тря се провери. Ето и линк за дисковете -http://cgi.ebay.com/EBC-RR-GROOVED-BRAKE-DISCS-MITSUBISHI-Galant-2-0-E33A-/270695519896?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f06b5d698#ht_586wt_1185 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 14 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2011 Единственият вариант с по малко преправяне е да минеш към 265 мм. дискове, като вземеш шенкели, дискове и спирачни апарати от друг такъв Галант, или от Колт ГТИ ..Моят е с 276 мм. но преправянето си е доста и иска и 15" джанти ..15" и в момента са си на лице , но часта с преправянето , така като гледам май по-добре внимателно подбрани дискове и накладки при следващата смяна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 14 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2011 Здрасти...Със сигурност мога да ти кажа че спортни пружини,и окачване от Галант след 93 година за нашите Галанти-/аз имам като твояЕ33,но GTI 16V/ НЕ СТАВАТ.....или специално за пружините трябвало да се преправят по някакъв начин за който не съм наясно как.Предполагам че същото се отнася и за дисковете,и спирачните апарати....трябва да са си точно за нашите модели Е30,Е33,Е34....Спортно окачване чисто ново - /комплект 4 амортисьора с пружини-регулеруеми по височина и твърдост/ е към 700,800$ ...има и по скъпи.За по големи дискове не съм сигурен.....тря се провери.Колега , а окачването в ибей ли го гледаш това и за кой модел , че точно за нашият не виждам . Има за ВР4 , но доколкото разбрах за 4х4 моделите и нашите има разлика в задните амортисьори . От някъде могат ли да се намерят втора употреба на по-изгодни цени или трябва да се събират парички за нови :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 14 юли 2011 Сподели Публикувано 14 юли 2011 Колега , а окачването в ибей ли го гледаш това и за кой модел , че точно за нашият не виждам . Има за ВР4 , но доколкото разбрах за 4х4 моделите и нашите има разлика в задните амортисьори . От някъде могат ли да се намерят втора употреба на по-изгодни цени или трябва да се събират парички за нови :D Да,от ИБЕЙ.Разлика няма никаква, независимо дали е VR4,GALANT AMG,GTI,GSX ,дали е 4х4 и т.н,и стига модела да е от 89-92 Е30,Е33,34...абе като нашите купета.От другите поколения Галант,забрави...няма да стане.Ето линк....http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D2-RACING-RS-COILOVER-89-92-GALANT-VR4-SUSPENSION-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZMakeQ3aMitsubishiQ7cModelQ3aGalantQ7cSubmodelQ3aVRQ2d4QQhashZitem3cb8c16790QQitemZ260797720464QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1371wt_1163За втора употреба и на идея си нямам...но дори и да има то едва ли ще е от БГ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 24 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2011 Ако наистина Галанта ти е 91 година ти си с 256 дискове. Моят е 88 набор и е с по-големи 266 мм, но повярвай ми не спира по-добре, въпреки че съм с нови дискове. На Еклипса спирачната система би трябвало да е като при тебе.Еклипса е с 5 болта , така че едва ли ще стане . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 24 юли 2011 Сподели Публикувано 24 юли 2011 (редакция) Еклипса е с 5 болта , така че едва ли ще стане . Аз ти говорех за спирачната система. Дисковете са отделно. По принцип Галантите до 05.90г са с дискове 266мм, а след 05.90 с 256. Аз бях с големите, но понеже ми се разтропаха апаратите ги смених с такива за по-малките дискове. Ето виж тук до 05.90 Моят сайт и тук след 05.90 Моят сайт Редактирано 24 юли 2011 от Веско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.