Премини към съдържание

Двигател за колело


Препоръчано мнение

Здравейте.Искам да ви питам какво ви е мнението за туй нещо. http://www.bezplatno.net/index.html?page=view_slideshow&id=244380&popup=yes&current=picture_244380_large_1286771364.jpg .Дали някои си е купил?. Ккви са му впечатленията,бив ли ги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си бях купил такова в Щатите защото ми писна да се разкарвам с колело и исках нещо моторизирано а това понеже беше към 50 кубика и не ме хващаже закона тоест, можех

да си го карам без проблеми. Значи като цяло двигателя е много добър, задължително внимаваш с наливането на гориво (бензин и масло) както и пропорциите. То си пише в

указанията. За 2 години употреба имах проблем единствено с ауспуха който в един момент задната му част просто падна и това чудо започна да звучи като Chopper, което за

мен не беше никакъв проблем :icon_thumbup: . Общо взето е огромно забавление, хаби ти нищожно количество бензин, закарва те от точка А до точка Б бързо защото хем е колело,

хем е с двигател. Можеш да си го караш в парка даже ако искаш и няма да ти кажат нищо защото примерно не си запалил двигателя.

 

Недостатъци:

За да я караш само на въртене на педали, трябва постоянно да си натиснал съединителя и да въртиш по-здраво, ако пуснеш съединителя, двигателя пали.

Някои части (визирам ауспуха) са кофти направени и може да имат нужда от преправка, което за нас не е проблем ;)

Цялата сглобка е мааалко сложна, поне за мен де, хубаво е да имаш колело с подходяща рамка, има бая разглабяне и напасване особено покрай зъбчатката

за задното колело. Не забравяй веригата трябва да е здраво опъната !!! СЪЩО ВАЖНИ СА ДОБРИ СПИРАЧКИ (без контра :) )

 

Положителни черти:

Голямо удоволствие и забавление.

Огромно пестене на бензин (пари)

Спестяваш данъци, прегледи, документации като цяло. Няма нужда от регистрация и номер.

Евтино като цяло за да си го направиш (правиш си го сам)

 

и още куп други неща в които ще се убедиш след като си го купиш ;)

 

Леле колко изписах, айде със здраве! И НЕ ЗАБРАВЯЙ - ВИНАГИ СЪС КАСКА И НЯКАКВИ ПРОТЕКЦИИ.

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам, трябва да имаш велосипед без задно окачване. Правят ги да се чупи в рамката, а това няма да е възможно след поставяне на двигателчето, ако изобщо има място на такъв модел. Не се сещам за задно окачване при велосипед до 300 лева, което да работи чрез задната вилка (като мотоциклет).

Може да е с контра. Когато натискаш съединителя при спиране, или намаляване на скоростта под минималната за така направения "мото-колоцикъл", трябва да натискаш двете спирачки (с всяка ръка по една) и няма кой да натисне съединителя.

Не би трябвало да може да се потегля с това, защото няма скорости. Не че не може, но все едно да тръгнеш с колата си на трета. И пак шансът е малък. Както и да е.

Хубаво е да се сложи на велосипед с мотоциклетен тип предна вилка (окачване) - с плочка отгоре и отдолу и с двойка телескопи (телескопична вилка). Един приятел се претрепа след счупване на предната вилка от тези на повечето велосипеди. Беше с двигателче "Пух" с 2 скорости и можеше да потегля. Потегляше като скутер и когато стиснеш лявата дръжка ставаше директно без да минава през центробежния съденител и вървеше до 40 някъде. Направо се ликвидира с това падане. Така че задължително телескопична вилка!

Хубаво е рамката на колелото да е здрава. По-възможност да се закупят по-дебели спици. Има такива за хора над 100 кг., продават се.

Забавлението е голямо, върши чудесна работа за къси разстояния и би трябвало да поддържа 25-30 км/ч.

Нямам поглед върху тези двигателчета, но като китайска (най-вероятно) изработка едва ли са много надеждни, но пък частите би трябвало да се евтини. Примерно 25 лева бутало, 30 биела, 10 зъбчатка, 15-ина за лагери на вала...... Цените може и да са надолу.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,колеги.Щом не ми се смяхте на идеята,вече е решено ще си взема един кит.Към 240лв са 50кубика 260 са 60 кубика.За толко пари може да се намери и мотопедче с педали,ама що да се разправям куките че няма номер,пък и данък ще искат.А иначе мисля да го слагам на велосипед с предни и задни амортисиори :icon_rock: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си бях купил такова в Щатите...

...и не ме хващаже закона тоест, можех

 

Тук не съм сигурен, че може така. Все пак е МПС и за под 50 кубика пак се искат документи и регистрация. Остава да те накарат да минаваш и технотест. Въпроса е служителите на реда как ще те възприемат да караш нерегистрирано МПС.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Признавам че не знам какво казва закона когато има педали, до 50 кубика и максималната конструктивна скорост е под 50 км/ч. При нас гонят хлапетата със скутерите и не закачат никой, ако моторизираното двуколесно има педали. Не им търсят нито номер, нито каска, нито документи, ГО, данък и пр. Аз имам А к-рия от 13 години и не съм се интересувал.

Едно време продаваха руски двигателчета за по 900-1000 лева около 92-93 г., само че не даваха ауспух, резервоар... само двигател с карбуратор и ръчките с жилата. Никого не са закачали полицаите, а аз тогава карах (незаконно) МЗ 150 кубика и много съученици бръмчаха по този начин. Просто малките кубатури не са ми присърце.

Иначе да, за 300 лева може да се вземе съвсем прилична скутерка 50 сс 2Т (две знам да се продават), но ГО е като на истински мотор, каската е задължителна и т.н. Тя и в случая трябва да фигурира, както и ръкавици и някакви протектори (поне) на колената. Е не шлем, каска да е.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Вариант на ток не те ли кефи?

 

По 1кВ във всяка капла не е шега работа ... яко фън е :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вариант на ток не те ли кефи?

 

По 1кВ във всяка капла не е шега работа ... яко фън е :icon_thumbup:

То на ток е по добре,ама са много съпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То на ток е по добре,ама са много съпи.

Е, по-скъпо е първоначално, но във времето става блага работата.

Батерията има между 3000 и 5000 цикъла на зареждане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...