Brigadiro Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Случи се нещо с Галант-а ми :( Вечерта изгасих мотора,всичко беше наред,а на сутринта не можах да запаля...За нещастие бях в провинцията,препоръчаха ми уж свестен сервиз.Ама се оказаха пишман-майстори :icon_censored: Нищичко не отбират.Вече 3-ти ден не могат да разберат от какво не може да запали.Впръсквало много гориво,слаба била искрата от свещите...Приказки от 1001 нощ...Та питането ми е-от какво може да й има на колата...Има и гориво,и ток...Ма не ще да запали Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Видях от предните ти постове че Галанта ти е Е52А вероятно като моя и имаш обикновена газова.Опиши точно проблема - върти, но изобщо не опитва да припали? Или опитва да припали, но не запалва или запалва, но изгасва?Бензин имаш ли - може да е кофти или боклуци да е засмукало? Как е настроена газовата - пали първо на бензин и минава на газ? На газ директно да запалиш става ли?Нещо ремонтирано ли е скоро по двигателя....разкажи максимално за да може някой да ти даде идея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 4 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2006 Видях от предните ти постове че Галанта ти е Е52А вероятно като моя и имаш обикновена газова.Опиши точно проблема - върти, но изобщо не опитва да припали? Или опитва да припали, но не запалва или запалва, но изгасва?Бензин имаш ли - може да е кофти или боклуци да е засмукало? Как е настроена газовата - пали първо на бензин и минава на газ? На газ директно да запалиш става ли?Нещо ремонтирано ли е скоро по двигателя....разкажи максимално за да може някой да ти даде идея. Ами върти,но изобщо не дава признаци да запали.Имам газова-Lovato.Има и газ,и бензин.А газовата е настроена така,че палиш на бензин и при определена температура на двигателя автоматично минава на газ.На газ директно не мога да запаля.По двигателя нищо не е пипано,поне при мен.При предишният собственик-не знам.Тези "майстори" ми заявиха че могло да е ел.блок за запалването или нещо подобно,но не били сигурни.Ако можело отнякъде да намеря нов или 2-ра употреба,да им го занеса,но с уговорката,че не са 100 % сигурни дали е от това... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 На газ директно не мога да запаля.И моята е Lovato :good: Какво имаш в предвид даваш контакт, превключваш на газ и ефекта е пак същия - не пали или не можеш да превключиш на газ за да запалиш директно? ПП. С този ел блок на запалването... :icon_hmm: къде ги намери тези майстори бе :icon_confused: ЕЛКОН нямат ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 4 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2006 И моята е Lovato :good: Какво имаш в предвид даваш контакт, превключваш на газ и ефекта е пак същия - не пали или не можеш да превключиш на газ за да запалиш директно? Ами дори ключето да е на газ,тя си пали на бензин.Така е настроена.При "майсторите" щракахме копчето на газ и на бензин,но резултата си беше същият.Иначе давам на контакт,върти мотора,но не може да запали :icon_hmm: За ел.блока...Преди малко ми го заявиха по телефона.Аз в момента съм в София.Иначе тези т.н. майстори били най-добрите там... :icon_doh: P.S. Качиха колата на компютър,уж я слушаха...Ама явно не си разбират момчетата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Аз си мисля за вероятно просто да е кофти бензина или да е засмукало вода от резеровара...ако се пробва на газ ще се елиминират доста вероятности.Ако копчето ти е като моето - има червена и зелена лампичка. На автоматичен режим мига зелената и над 2500 оборота минава на бензин, иначе ако го натиснеш свети червената и си работи само на бензин.Има начин /правил съм го/ да включиш на газ предварително и да запалиш на газ, но не помня как точно....или го държиш натиснато и тогава даваш контакт или даваш контакт и задържаш натиснато докато светне зелено...нещо такова. В краен случай сигурно могат да направят един байпас на копчето и да пуснат на газ директно... ПП Кажи къде е, някой може да има наблизо или да знае майстор наблизо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 4 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2006 Аз живея в "Хаджи Димитър",а иначе сега колата е в Кюстендил.Няма как да я докарам до тук,не ще да запали :( :( :( А относно газовата-не съм в час,ама никак...Като гледам и тези майстори не са... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Ами дано и други се включат с идеи...Засега ги накарай да пробват да запалят на газ директно - трябва да могат и вече да се види резултата. Виж за газаджия там ако трябва. "ел блок за запалване" е мноого общо понятие, не е ясно кое точно имат в предвид, но не сменя току така по подозрения само - скъпо е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 4 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2006 Цитирам ти какво ми казаха: Най-вероятно е от делкото.Дава прекалено слаб ток към свещите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Цяло делко да сменяш е кофти... :icon_blush: Капачка на делкото може да смениш - капачка и палец са около 50-60 лв - аз си взех от Автогарант. Ама може и кабели да са... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 4 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2006 Може да е всичко.Ама знае ли човек...И тези майстори там :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Щом са ти казали, може пък да са видяли че проблема е от това. Ако не си сменял капачката и палеца на делкото - направи го. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 4 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2006 Ами не ми остава друг вариант... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Ами не ми остава друг вариант...100% бобина............. :D Бобината ти е вградена в делкото, т.е. дистр. капачка няма 5-т и извод за кабел към бобината.............тъй като бобината е малка , то тя е нежна, направена е от тънък проводник със спец. Ро и т.н. и т.н. ..........В момента в който й сложиш газ на мотора, т.е. да върви на газ,или пък не си сменяш свещите ,кабели и капачка- палец често ( често като казвам ,значи на около 30-50 000 км ) и искрата почва да прехвърча по трудно ( например обикновенно или нормално е искра да има на 5-7 000 волта) примерно вече на 9-10, а внякои случаи и на 12-15 000 волта, по този начин почва да товари бобината и тъй като тя е нежна , в един момент се спеква........... :icon_blush: В момента ти имаш някаква искра, но тя не е достатъчна да запали мотора , тъй като свещите са в специфична газова среда, в която по трудно прехвърча искрата, отколкото навън, в атмосферните условия...........т.е. когато свеща е вън, тя мож да има искра, но когато е вътре в цилиндъра ,искрата е слаба ,защото напежението е слабо и съответно тя се гаси............и не може да запали мотора........... :icon_blush: това се получава защото намотката на бобината ти се е прекъсналанякаде, но все пак има ток някакъв в нея , тъй като тя е намотка и се индукцира ЕДН с намотката и за това имаш напрежение някакво , но то е недостатъно високо за да може да прехвърчи искра на свеща, когато е вътре в цилиндъра.......... :D Между другото това е основен проблем на тия делка ,много често гърмят или бубините или комутаторите им.............особено след "намесата" на газта.....така че това е според мен.............ако искаш закарай я колата при мен и ще го опправим.......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Дай номера на рамата за да видя дали е точно като моето и да знаеш какво да търсиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 И друга идея ми хрумна, но не знам дали е възможно и зависи колко по-слаб ток дава. Ако се свие разстоянието на свещите на 0.4-0.5 мм /като на лада/ дали няма да е достатъчно за да дават искра все пак и да може да се прибере колата, макар и с недобро горене. Стандартното за този Галант е 1.1 мм.Мисля че си струва да се опита. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carismatic_men Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 Аз си мисля за вероятно просто да е кофти бензина или да е засмукало вода от резеровара...ако се пробва на газ ще се елиминират доста вероятности.Ако копчето ти е като моето - има червена и зелена лампичка. На автоматичен режим мига зелената и над 2500 оборота минава на бензин, иначе ако го натиснеш свети червената и си работи само на бензин.Има начин /правил съм го/ да включиш на газ предварително и да запалиш на газ, но не помня как точно....или го държиш натиснато и тогава даваш контакт или даваш контакт и задържаш натиснато докато светне зелено...нещо такова. В краен случай сигурно могат да направят един байпас на копчето и да пуснат на газ директно...ПП Кажи къде е, някой може да има наблизо или да знае майстор наблизо...вижте колеги и мойта газова е същата и ще ви кажа как се пали принудително на газ.значи като дадеш контакт лампичката на газта трябва да мига след това цъкаш на бензин и връщаш пак на газ.и така лампичката на газта трябва да спре да мига и да пали на газ директно.поне при моита е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 5 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2006 100% бобина............. :D Бобината ти е вградена в делкото, т.е. дистр. капачка няма 5-т и извод за кабел към бобината.............тъй като бобината е малка , то тя е нежна, направена е от тънък проводник със спец. Ро и т.н. и т.н. ..........В момента в който й сложиш газ на мотора, т.е. да върви на газ,или пък не си сменяш свещите ,кабели и капачка- палец често ( често като казвам ,значи на около 30-50 000 км ) и искрата почва да прехвърча по трудно ( например обикновенно или нормално е искра да има на 5-7 000 волта) примерно вече на 9-10, а внякои случаи и на 12-15 000 волта, по този начин почва да товари бобината и тъй като тя е нежна , в един момент се спеква........... :icon_blush: В момента ти имаш някаква искра, но тя не е достатъчна да запали мотора , тъй като свещите са в специфична газова среда, в която по трудно прехвърча искрата, отколкото навън, в атмосферните условия...........т.е. когато свеща е вън, тя мож да има искра, но когато е вътре в цилиндъра ,искрата е слаба ,защото напежението е слабо и съответно тя се гаси............и не може да запали мотора........... :icon_blush: това се получава защото намотката на бобината ти се е прекъсналанякаде, но все пак има ток някакъв в нея , тъй като тя е намотка и се индукцира ЕДН с намотката и за това имаш напрежение някакво , но то е недостатъно високо за да може да прехвърчи искра на свеща, когато е вътре в цилиндъра.......... :D Между другото това е основен проблем на тия делка ,много често гърмят или бубините или комутаторите им.............особено след "намесата" на газта.....така че това е според мен.............ако искаш закарай я колата при мен и ще го опправим.......... :D А какви ли пари струва тази бобина... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 А какви ли пари струва тази бобина... :icon_hmm:Около 100-120 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 5 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2006 Аз хубаво да ти я докарам,но тя е в Кюстендил :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 Аз хубаво да ти я докарам,но тя е в Кюстендил :(Е това е лошо......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 5 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2006 Около 100-120 лв. Ясно...Сега ще я закарат при друг майстор,по-кадърен да се надяваме...Ако е това бързо ли се сменя?Малко съм бос в тази област...Да ме извиниш за тъпите въпроси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 Ясно...Сега ще я закарат при друг майстор,по-кадърен да се надяваме...Ако е това бързо ли се сменя?Малко съм бос в тази област...Да ме извиниш за тъпите въпросиНе е много сложноо, само да не объркат нещо по жиците ( токовете) защото може да замине ЕКУ-то и тогава ще си усложниш живота...........Делкото се разглобява, изважда се комутатора, оптроните и се вади бобината,на негово място се слага новата и така се сглобява по същия ред.............после се слага делкото и се прави центровка на запалването ...... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 5 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2006 Не е много сложноо, само да не объркат нещо по жиците ( токовете) защото може да замине ЕКУ-то и тогава ще си усложниш живота...........Делкото се разглобява, изважда се комутатора, оптроните и се вади бобината,на негово място се слага новата и така се сглобява по същия ред.............после се слага делкото и се прави центровка на запалването ...... :D Мерси...Значи ако утре им занеса бобината може да стане готова до вечерта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 5 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2006 Дай номера на рамата за да видя дали е точно като моето и да знаеш какво да търсиш. Номера на рамата е JMBLNE52ASZ000410 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.