Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ПРОБЛЕМ!


Brigadiro

Препоръчано мнение

Случи се нещо с Галант-а ми :( Вечерта изгасих мотора,всичко беше наред,а на сутринта не можах да запаля...За нещастие бях в провинцията,препоръчаха ми уж свестен сервиз.Ама се оказаха пишман-майстори :icon_censored: Нищичко не отбират.Вече 3-ти ден не могат да разберат от какво не може да запали.Впръсквало много гориво,слаба била искрата от свещите...Приказки от 1001 нощ...Та питането ми е-от какво може да й има на колата...Има и гориво,и ток...Ма не ще да запали

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видях от предните ти постове че Галанта ти е Е52А вероятно като моя и имаш обикновена газова.

Опиши точно проблема - върти, но изобщо не опитва да припали? Или опитва да припали, но не запалва или запалва, но изгасва?

Бензин имаш ли - може да е кофти или боклуци да е засмукало?

Как е настроена газовата - пали първо на бензин и минава на газ? На газ директно да запалиш става ли?

Нещо ремонтирано ли е скоро по двигателя....разкажи максимално за да може някой да ти даде идея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видях от предните ти постове че Галанта ти е Е52А вероятно като моя и имаш обикновена газова.

Опиши точно проблема - върти, но изобщо не опитва да припали? Или опитва да припали, но не запалва или запалва, но изгасва?

Бензин имаш ли - може да е кофти или боклуци да е засмукало?

Как е настроена газовата - пали първо на бензин и минава на газ? На газ директно да запалиш става ли?

Нещо ремонтирано ли е скоро по двигателя....разкажи максимално за да може някой да ти даде идея.

 

Ами върти,но изобщо не дава признаци да запали.Имам газова-Lovato.Има и газ,и бензин.А газовата е настроена така,че палиш на бензин и при определена температура на двигателя автоматично минава на газ.На газ директно не мога да запаля.По двигателя нищо не е пипано,поне при мен.При предишният собственик-не знам.Тези "майстори" ми заявиха че могло да е ел.блок за запалването или нещо подобно,но не били сигурни.Ако можело отнякъде да намеря нов или 2-ра употреба,да им го занеса,но с уговорката,че не са 100 % сигурни дали е от това...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На газ директно не мога да запаля.

И моята е Lovato :good:

Какво имаш в предвид даваш контакт, превключваш на газ и ефекта е пак същия - не пали или не можеш да превключиш на газ за да запалиш директно?

 

ПП. С този ел блок на запалването... :icon_hmm: къде ги намери тези майстори бе :icon_confused: ЕЛКОН нямат ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моята е Lovato :good:

Какво имаш в предвид даваш контакт, превключваш на газ и ефекта е пак същия - не пали или не можеш да превключиш на газ за да запалиш директно?

 

Ами дори ключето да е на газ,тя си пали на бензин.Така е настроена.При "майсторите" щракахме копчето на газ и на бензин,но резултата си беше същият.Иначе давам на контакт,върти мотора,но не може да запали :icon_hmm:

 

За ел.блока...Преди малко ми го заявиха по телефона.Аз в момента съм в София.Иначе тези т.н. майстори били най-добрите там... :icon_doh:

 

P.S. Качиха колата на компютър,уж я слушаха...Ама явно не си разбират момчетата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля за вероятно просто да е кофти бензина или да е засмукало вода от резеровара...ако се пробва на газ ще се елиминират доста вероятности.

Ако копчето ти е като моето - има червена и зелена лампичка. На автоматичен режим мига зелената и над 2500 оборота минава на бензин, иначе ако го натиснеш свети червената и си работи само на бензин.

Има начин /правил съм го/ да включиш на газ предварително и да запалиш на газ, но не помня как точно....или го държиш натиснато и тогава даваш контакт или даваш контакт и задържаш натиснато докато светне зелено...нещо такова. В краен случай сигурно могат да направят един байпас на копчето и да пуснат на газ директно...

 

 

ПП Кажи къде е, някой може да има наблизо или да знае майстор наблизо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз живея в "Хаджи Димитър",а иначе сега колата е в Кюстендил.Няма как да я докарам до тук,не ще да запали :( :( :(

 

А относно газовата-не съм в час,ама никак...Като гледам и тези майстори не са...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами дано и други се включат с идеи...

Засега ги накарай да пробват да запалят на газ директно - трябва да могат и вече да се види резултата. Виж за газаджия там ако трябва.

 

"ел блок за запалване" е мноого общо понятие, не е ясно кое точно имат в предвид, но не сменя току така по подозрения само - скъпо е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цяло делко да сменяш е кофти... :icon_blush:

 

Капачка на делкото може да смениш - капачка и палец са около 50-60 лв - аз си взех от Автогарант.

Ама може и кабели да са...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом са ти казали, може пък да са видяли че проблема е от това. Ако не си сменял капачката и палеца на делкото - направи го.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ми остава друг вариант...

100% бобина............. :D Бобината ти е вградена в делкото, т.е. дистр. капачка няма 5-т и извод за кабел към бобината.............тъй като бобината е малка , то тя е нежна, направена е от тънък проводник със спец. Ро и т.н. и т.н. ..........В момента в който й сложиш газ на мотора, т.е. да върви на газ,или пък не си сменяш свещите ,кабели и капачка- палец често ( често като казвам ,значи на около 30-50 000 км ) и искрата почва да прехвърча по трудно ( например обикновенно или нормално е искра да има на 5-7 000 волта) примерно вече на 9-10, а внякои случаи и на 12-15 000 волта, по този начин почва да товари бобината и тъй като тя е нежна , в един момент се спеква........... :icon_blush:

В момента ти имаш някаква искра, но тя не е достатъчна да запали мотора , тъй като свещите са в специфична газова среда, в която по трудно прехвърча искрата, отколкото навън, в атмосферните условия...........т.е. когато свеща е вън, тя мож да има искра, но когато е вътре в цилиндъра ,искрата е слаба ,защото напежението е слабо и съответно тя се гаси............и не може да запали мотора........... :icon_blush: това се получава защото намотката на бобината ти се е прекъсналанякаде, но все пак има ток някакъв в нея , тъй като тя е намотка и се индукцира ЕДН с намотката и за това имаш напрежение някакво , но то е недостатъно високо за да може да прехвърчи искра на свеща, когато е вътре в цилиндъра.......... :D

Между другото това е основен проблем на тия делка ,много често гърмят или бубините или комутаторите им.............особено след "намесата" на газта.....така че това е според мен.............ако искаш закарай я колата при мен и ще го опправим.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И друга идея ми хрумна, но не знам дали е възможно и зависи колко по-слаб ток дава. Ако се свие разстоянието на свещите на 0.4-0.5 мм /като на лада/ дали няма да е достатъчно за да дават искра все пак и да може да се прибере колата, макар и с недобро горене. Стандартното за този Галант е 1.1 мм.

Мисля че си струва да се опита.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля за вероятно просто да е кофти бензина или да е засмукало вода от резеровара...ако се пробва на газ ще се елиминират доста вероятности.

Ако копчето ти е като моето - има червена и зелена лампичка. На автоматичен режим мига зелената и над 2500 оборота минава на бензин, иначе ако го натиснеш свети червената и си работи само на бензин.

Има начин /правил съм го/ да включиш на газ предварително и да запалиш на газ, но не помня как точно....или го държиш натиснато и тогава даваш контакт или даваш контакт и задържаш натиснато докато светне зелено...нещо такова. В краен случай сигурно могат да направят един байпас на копчето и да пуснат на газ директно...

ПП Кажи къде е, някой може да има наблизо или да знае майстор наблизо...

вижте колеги и мойта газова е същата и ще ви кажа как се пали принудително на газ.значи като дадеш контакт лампичката на газта трябва да мига след това цъкаш на бензин и връщаш пак на газ.и така лампичката на газта трябва да спре да мига и да пали на газ директно.поне при моита е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

100% бобина............. :D Бобината ти е вградена в делкото, т.е. дистр. капачка няма 5-т и извод за кабел към бобината.............тъй като бобината е малка , то тя е нежна, направена е от тънък проводник със спец. Ро и т.н. и т.н. ..........В момента в който й сложиш газ на мотора, т.е. да върви на газ,или пък не си сменяш свещите ,кабели и капачка- палец често ( често като казвам ,значи на около 30-50 000 км ) и искрата почва да прехвърча по трудно ( например обикновенно или нормално е искра да има на 5-7 000 волта) примерно вече на 9-10, а внякои случаи и на 12-15 000 волта, по този начин почва да товари бобината и тъй като тя е нежна , в един момент се спеква........... :icon_blush:

В момента ти имаш някаква искра, но тя не е достатъчна да запали мотора , тъй като свещите са в специфична газова среда, в която по трудно прехвърча искрата, отколкото навън, в атмосферните условия...........т.е. когато свеща е вън, тя мож да има искра, но когато е вътре в цилиндъра ,искрата е слаба ,защото напежението е слабо и съответно тя се гаси............и не може да запали мотора........... :icon_blush: това се получава защото намотката на бобината ти се е прекъсналанякаде, но все пак има ток някакъв в нея , тъй като тя е намотка и се индукцира ЕДН с намотката и за това имаш напрежение някакво , но то е недостатъно високо за да може да прехвърчи искра на свеща, когато е вътре в цилиндъра.......... :D

Между другото това е основен проблем на тия делка ,много често гърмят или бубините или комутаторите им.............особено след "намесата" на газта.....така че това е според мен.............ако искаш закарай я колата при мен и ще го опправим.......... :D

 

А какви ли пари струва тази бобина... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Около 100-120 лв.

 

Ясно...Сега ще я закарат при друг майстор,по-кадърен да се надяваме...Ако е това бързо ли се сменя?Малко съм бос в тази област...Да ме извиниш за тъпите въпроси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно...Сега ще я закарат при друг майстор,по-кадърен да се надяваме...Ако е това бързо ли се сменя?Малко съм бос в тази област...Да ме извиниш за тъпите въпроси

Не е много сложноо, само да не объркат нещо по жиците ( токовете) защото може да замине ЕКУ-то и тогава ще си усложниш живота...........

Делкото се разглобява, изважда се комутатора, оптроните и се вади бобината,на негово място се слага новата и така се сглобява по същия ред.............после се слага делкото и се прави центровка на запалването ...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е много сложноо, само да не объркат нещо по жиците ( токовете) защото може да замине ЕКУ-то и тогава ще си усложниш живота...........

Делкото се разглобява, изважда се комутатора, оптроните и се вади бобината,на негово място се слага новата и така се сглобява по същия ред.............после се слага делкото и се прави центровка на запалването ...... :D

 

Мерси...Значи ако утре им занеса бобината може да стане готова до вечерта

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай номера на рамата за да видя дали е точно като моето и да знаеш какво да търсиш.

 

Номера на рамата е JMBLNE52ASZ000410

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...