mitaka_1 Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 Как се сваля генератора на Спейс Стар 1.9DID. Като го гледам от единия край минава тръбата за климатика напред за да излезе пречи радиатора на климатика, май е доста голям панаира за свалянето му. Ако някой е се е занимавал с тава нека да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 В ръководство е описано, че се откача компресора на климатика да виси надолу. И през неговото място се вади генератора, пак надолу. Аз лично на такава кола май не съм свалял.....или поне непомня :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_1 Публикувано 26 април 2011 Автор Сподели Публикувано 26 април 2011 Свалих само пластмасовата капачка и от там изкарах реле регулатора с четките. На самия колектор където контактуват четките на едната четка леглото е доста по ,,изядено" от другата така ли трябва да е или имам проблем там. Генератора не искаше да зарежда повече от 12.8V лампата не светеше в купето и смятам да сменям реле регулатора. Питах в един магазин за цената и ми казаха някаква луда цена. По номера не намирам нищо в интернет само, че е реле регулатор за Рено. 9RC7108 2542362 D1G22 това са номерата изписани на него ако някой може да ми даде ориентировъчна цена ще добре да не давам излишни пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 26 април 2011 Сподели Публикувано 26 април 2011 Свалих само пластмасовата капачка и от там изкарах реле регулатора с четките. На самия колектор където контактуват четките на едната четка леглото е доста по ,,изядено" от другата така ли трябва да е или имам проблем там. Генератора не искаше да зарежда повече от 12.8V лампата не светеше в купето и смятам да сменям реле регулатора. Питах в един магазин за цената и ми казаха някаква луда цена. По номера не намирам нищо в интернет само, че е реле регулатор за Рено. 9RC7108 2542362 D1G22 това са номерата изписани на него ако някой може да ми даде ориентировъчна цена ще добре да не давам излишни пари.Колега напиши точния номер на алтернатора(на корпуса му е) и ще ти кажа точна цена на регулатора. Така като разбирам е Valeo и там 90% от случаите се износват четки и колектор, няма нужда от смяна на цялото реле. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_1 Публикувано 27 април 2011 Автор Сподели Публикувано 27 април 2011 Да и аз точно това направих смених четките и работата стана. Иначе колектора е видимо износен но колкото изкара. Генератора е SG12B017 реле регулатора го намерих най- евтино за 80лв. Номера му е VR-PR2299H този който е написан върху релето излиза по каталозите съвсем друг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 27 април 2011 Сподели Публикувано 27 април 2011 Да и аз точно това направих смених четките и работата стана. Иначе колектора е видимо износен но колкото изкара. Генератора е SG12B017 реле регулатора го намерих най- евтино за 80лв. Номера му е VR-PR2299H този който е написан върху релето излиза по каталозите съвсем друг.Да, това е номера на релето, има го и за 67,50лв. Иначе ако е много зле колектора е трябвало да го смениш, за да не го сваляш пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_1 Публикувано 2 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2011 (редакция) А само колектор за този модел генератор продава ли се, че гледах колектори на Valeo но точно този модел го нямаше? Аз не свалях целия генератор а само капачката отзад и от там свалих реле регулатора с четките. Редактирано 2 Май 2011 от mitaka_1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.