Премини към съдържание

Сваляне на генератор Спйс стар 1.9DID


Препоръчано мнение

Как се сваля генератора на Спейс Стар 1.9DID. Като го гледам от единия край минава тръбата за климатика напред за да излезе пречи радиатора на климатика, май е доста голям панаира за свалянето му. Ако някой е се е занимавал с тава нека да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В ръководство е описано, че се откача компресора на климатика да виси надолу. И през неговото място се вади генератора, пак надолу. Аз лично на такава кола май не съм свалял.....или поне непомня :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свалих само пластмасовата капачка и от там изкарах реле регулатора с четките. На самия колектор където контактуват четките на едната четка леглото е доста по ,,изядено" от другата така ли трябва да е или имам проблем там. Генератора не искаше да зарежда повече от 12.8V лампата не светеше в купето и смятам да сменям реле регулатора. Питах в един магазин за цената и ми казаха някаква луда цена. По номера не намирам нищо в интернет само, че е реле регулатор за Рено. 9RC7108 2542362 D1G22 това са номерата изписани на него ако някой може да ми даде ориентировъчна цена ще добре да не давам излишни пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свалих само пластмасовата капачка и от там изкарах реле регулатора с четките. На самия колектор където контактуват четките на едната четка леглото е доста по ,,изядено" от другата така ли трябва да е или имам проблем там. Генератора не искаше да зарежда повече от 12.8V лампата не светеше в купето и смятам да сменям реле регулатора. Питах в един магазин за цената и ми казаха някаква луда цена. По номера не намирам нищо в интернет само, че е реле регулатор за Рено. 9RC7108 2542362 D1G22 това са номерата изписани на него ако някой може да ми даде ориентировъчна цена ще добре да не давам излишни пари.

Колега напиши точния номер на алтернатора(на корпуса му е) и ще ти кажа точна цена на регулатора. Така като разбирам е Valeo и там 90% от случаите се износват четки и колектор, няма нужда от смяна на цялото реле.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз точно това направих смених четките и работата стана. Иначе колектора е видимо износен но колкото изкара. Генератора е SG12B017 реле регулатора го намерих най- евтино за 80лв. Номера му е VR-PR2299H този който е написан върху релето излиза по каталозите съвсем друг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз точно това направих смених четките и работата стана. Иначе колектора е видимо износен но колкото изкара. Генератора е SG12B017 реле регулатора го намерих най- евтино за 80лв. Номера му е VR-PR2299H този който е написан върху релето излиза по каталозите съвсем друг.

Да, това е номера на релето, има го и за 67,50лв. Иначе ако е много зле колектора е трябвало да го смениш, за да не го сваляш пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А само колектор за този модел генератор продава ли се, че гледах колектори на Valeo но точно този модел го нямаше? Аз не свалях целия генератор а само капачката отзад и от там свалих реле регулатора с четките.

Редактирано от mitaka_1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...