Премини към съдържание

Препоръка за алуминиеви джанти


Pepper

Препоръчано мнение

Що спам?

Нали сме се събрали тук всички член-кооператори, работата ни е да разискваме автомобилният парк на ТКЗС-то....:icon_tongue:

Та казваш, ТЕЗИ джанти да вапцам бели?

Мислил съм за черни, но чак бели.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://valboss.snimka.bg/automobiles/karizma.237336.18712960

 

Това са джантите Вал!

На директно мнение от моя страна можеш да разчиташ винаги! :yes3:

А тези червени апарати зад джантите с какво ги връзваш?

Не ми казвай с лепенката на задния калник! :lol: :P

 

Ако трябва да говорим за дизайн и цветоусещане:

Колата бордо металик R51 в комбинация с джантите от горния линк и

спир. апарати в цвета на колата ... без лепенки.

 

:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лепенка има, щото ме нацелиха пред блока - и тя крие пораженията. Такава има и на другият калник, щото и там ме пернаха - даже има симетрия в ударите.:icon_doh:

....................

Може би някога, при свободен ресурс, ще боядисам Капризната изцяло. Сега нямам излишни 300-400 пари, само за калниците.

....................

Виж, онези джантета, шестнайските, ги биваше - но опираха на завойте/отзад/ и заминаха за Варна....

....................

Но за да е спокойно всичко, може да ми викаш - "ВАЛ-ТРАКТОРИСТА"..............:icon_tongue:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги решил съм да слагам 16ки, ще може ли да ви помоля да ми кажете с какви размерси да е джантата и гумата, такаче като ги сложа да не опира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да ми кажете с какви размерси да е джантата и гумата, такаче като ги сложа да не опира.

 

На предишната страница, отделно има цяла тема.

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=21179&view=findpost&p=212985

 

И като сложиш гледаш джантата с гумата да може да влезне в задния калник. Зависи от офсета и от широчината на гумата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Сега съм с оригинални 15-ки от Галант, с гуми 205/55/15 и няма ядове...

Тези гуми като идват малко по-високи имаш ли някакви проблеми - да опира отпред при пълно завъртане на волана, повишен разход или нещо такова?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е нека споделя и аз. лятото си взех джанти и гуми 215/45/17. на пробата....не можах да мръдна почти. отзаде опираше постоянно. веднага се взеха чуковете и за около час разпънахме калниците навънка. подвихме ръбовете (друг е въпросът че още нее съм си боядисал калниците че все време няма) и колата ми лятото ми даваше разход извънградско към 6 (нормално каране и с клима) зимата съм с 14" (оригиналните ). разходът ми пада с повече от литър ако не е снежно времето

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

в момента нямам снимки . има едни ръб, който е изправен. просто една чупка навътре и сме е изправили надолу. всъщност почти право с калника. тези дни ще направя снимки:

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/419356_2795083349597_1033845867_32246858_1724405704_n.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като сте загънали ръба, трябва да го натъпчете хубаво със силикон или някакъв друг уплътнител, цинков грунд и гумено покритие отгоре (не битумно), защото където сте ги блъскали тези тенекии ще е готово угнило за отрицателно време, а и по принцип по тоя ръб отвътре се събират достатъчно пясък и боклуци и сега като е загънат... Иначе и аз станах тракторист, взех гуми 205/55 R15 и на пробата никъде не опира, при джанти ЕТ46. Предпочетох да продължа да не се съобразявам с дупките. Иначе препоръчителния размер за 15" е 195/55 R15 или 205/50 R15. На практика идва само 5мм по-високо.

 

http://img832.imageshack.us/img832/7734/dsc05241e.th.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е така. калниците съм ги нагънал преди повече от половин година, до сега не са ръждясали. и да ръждясът... все ми е тая. няма да умирам с тая кола. не че не ми харесва колата, ама.... мерси за уроците все пак за силиконите и т.н. ама аз боядисвам коли и се занимавам с аерография(най-вече). можеш да разгледаш тук мои неща които съм правил: http://www.facebook.com/profile.php?id=1033845867&sk=photos . колата мога да е боядисвам всяка седмица... естествено ако имам толкова свободно време де. понякога намирам време частично да боядисам по некой детайл, но това се случва когато моята приателка чукне или надере нещо по колата а иначе..... не мога да намеря време за нея

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е така е най-добре сам да си боядисваш колата, но все пак има хора, които го пропускат този момент и после избива ръжда и надува новата боя.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Братле, може да е така. може да се натоварва окачването, но.................. немаш си на идея колко километра минавам и на какво каране. по голямата част е градско. колата е имам от година и половина, окачването съм го сменил цялото(тампоните). но е купих с разбити . до сега не съм усетил "натоварване". единственото натоварване което съм усетил е в горенето (6,5- 6-8 извънградско с клима) (при 14" е 5). градско не засичам. няма смисъл . всеки си решава

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...