Премини към съдържание

Препоръчано мнение

След дълго чакане по доставката днес благополучно се появи и моят хард топ. Поръчах си го от UK, след доста време ровене из сайтове и майлове с фирмите.

 

Топ-а е перфектен,фабрично боядисан много "мазен" и в перфектна опаковка.Самото разопаковане трае поне час,хехе. И накрая разбираш,че има интересен момент. Трябва да се досети човек,че ключовете за задната врата са на дръжката от вътрешната страна.Достигат се само през тесен процеп и са закачени със свинска опашка. Хе хе .. готово.

Вътре всичко е опаковано, с описание, кабели...оказва се доста сложно ама ще го борим.

 

Доста е тежък. Облицован с осветление. В сравнение с цените на които се предлага в БГ мисля ,че е сделка.Единствено транспорта оскъпява нещата.

 

Подготвям снимков материал.. :mitsu-smiley:

 

Очаквайте още.. и не само за него.. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимки направени набързо с GSM ,като го изкъпя ще има high res. :mitsu-smiley:

 

 

http://symptom.snimka.bg/tuning/mitsubishi.582390.22927468

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дефакто транспорта оскъпява нещата. Аз предпочетох техния транспорт,беше с по-ниска цена.

 

3300 лв. Тотал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от този факт изходих ,че поне като се дават пари нека да е за едно от 3 -те наи-добри.

 

Инак цената е най-изгодна от тези 3. Тук в БС споделят за цени 4 000 + боядисване за последното искат 800 лв.

 

:rolleyes: Как да не кажеш мерси.

 

Сега отзад ми е затворено. Досега бях със софт-покривало. Един багаж не можех да оставя,все наглеждам. Малко в страни от темата впечатления..

 

Разход извънградско 7.3 2 души. Без хард топа. На отсечка с 80 10 ина км 6.8

Разход извънградско 7.3 3 души с хард топ-а.. празен.

Разход извънградско 7.3 3 души и 250 кг багаж 7.3 като с климатик е 7.4

 

Въпреки 80 -те си кг, хард топа не оказва влияние на шофирането.Не съм го гонил 90-100 и 1,2 изпреварвания по хард на 4 та.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка ,определено е по добре с хард-топ ,а щом е ис осветление си е ОК,а за разхода не трябва да дава отражение защото колата става по обтекаема в сравнение с гол товарен отсек :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Дефакто транспорта оскъпява нещата. Аз предпочетох техния транспорт,беше с по-ниска цена.

 

3300 лв. Тотал.

 

 

След дъжд - качулка, ама нейсе - да се знае отсега-нататък:

Официален вносител на Carryboy за България е фирма Нео Системс: www.shop.pikapi.bg.

Всеки, който си направи труда да потърси в Google следното: "хардтопи", "хардтоп за Mitsubishi", "Carryboy" или каквото ще да е от този сорт, ще попадне първо на този сайт. Стандартната цена на същия този хардтоп, наличен в България, е 2250 лв. (без ДДС) на бял шприц-кит, като монтажът е включен в цената, а боядисването в сервиза на вносителя струва допълнително 360 лв.

А сега и най-интересното по повод "изгодната" доставка от Англия: от началото на тази година хардтопът Carryboy S-560 (2011) се предлага от Нео Системс на промоционална цена 1780 лв. (без ДДС), тъй като тогава в България стартираха продажбите на Mitsubishi L200 с удължен товарен леген - long bed (пак с двойна кабина, но с 10 см по-дълъг леген) и складовите наличности от хардтопи за стандартното L200 с къс леген трябваше да бъдат изчистени поради неактуалност.

В крайна сметка, ето какво излиза:

хардтоп от България: 2496 лв. с ДДС (хардтоп + боя + монтаж + 2 години гаранция + наличност от резервни части + никакви нерви).

хардтоп от Англия: 3300 лв. (хардтоп + боя + транспорт + риск при транспорта + сума ти още разправии с монтажа).

 

Няма нужда да съм вносител на Carryboy, за да мога да си направя горната сметка... но всъщност съм вносител. През последните три години съм доставил стотици хардтопи на Български пощи, Е.Он, Глобул, ВиК и т.н., знам каква е хамалогията в този бранш и смея да твърдя, че няма никакъв начин който и да било англичанин да я върши за по-малко пари.

Това е накратко. Ако някой се интересува от още нещо, свързано с хардтопите - нека да пита :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ххехехе, нищо против пазарните отношения, но . Нали не смятате ,че човек трябва да спи пред компщтъра и да дебне изгодни сделки (имам такива познати).

Към момента на зкупуване на пикапа цените бяха меко казано ненормални, и то за бял небоядисан вариант.Следва ходене по мъките с бояджиии...Предвид реномето на БС към изпипването на детайли..ха мерси.Аз лично си го поръчах от Англия поради простата причина ,че не намерих в Италия точно такъв,инак други има .

Та на фона на 4600 лв бял - боя, и съмнително качество на боядисване, оклепана тапицерия и какво ли още не..поради простата причина ,че БГ не е доживяла да види що е то "сървиз" и доволен клиент.. покупката към момента си е супер.

 

Риск при транспорта е условен, оказа се че е толкова здраво закрепен ,е никакъв шанс нещо да му стане.Отне ми 2 часа да го разкача.

Проблемен монтаж-нищо подобно :) 2 ма души и напасване.

 

А за икономическа сметка.. на тато Самарата навремето я платихме 14 000 долара. а сега е 500 лв , така че.. Единственото което е най важното е задоволството на клиента и това което му носи покупката.Другото са гледни точки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Риск при транспорта е условен, оказа се че е толкова здраво закрепен ,е никакъв шанс нещо да му стане.Отне ми 2 часа да го разкача.

Проблемен монтаж-нищо подобно :) 2 ма души и напасване.

 

А за икономическа сметка.. на тато Самарата навремето я платихме 14 000 долара. а сега е 500 лв , така че.. Единственото което е най важното е задоволството на клиента и това което му носи покупката.Другото са гледни точки.

 

Съгласен съм с теб, колега, най-важното е човек да остане доволен, пък на каква цена - това вече са подробности. Дай Боже, всичките ми клиенти да са оправни като теб - тогава няма да има нужда да плащам заплата на монтажници, нито да наемам хамали за склада или пък да се пазаря с бояджии и да следя изкъсо качеството им на работа... Повечето хора обаче гледат да си спестят тези разправии, така че обикновено продажбата не се свежда само до доставка на стоката. Това усложнява бизнеса, но в същото време го прави по-интересен.

Общо взето, идеята на поста ми беше, че услугата "доставка на хардтоп, монтаж, боядисване, гаранция" (при това с голям избор от различни модели хардтопи, налични на склад), вече се предлага (и то от доста време) в България на добра цена. И още нещо (не че има чак толкова голямо значение на фона на качеството на услугата): аз лично бих предпочел да си купя каквото и да било от българска фирма, вместо от чуждестранна. Българската фирма плаща заплати на българи, ползва услуги на други български фирми, пълни държавната хазна с данъци (все нещо остава от тях, след като политиците ги усвоят :D )и т.н. Тези пари се завъртат у нас и в крайна сметка попадат в джобовете на други българи. Ако пазарът ни беше малко по-голям, щях да се замисля за производство на хардтопи тук. Засега това е невъзможно, но един ден - кой знае...

Пожелавам успех на всички, които ползват пикапи. Това са коли за работа, но и за забавление. Няма по-добра комбинация :good:!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Аз самия се боря за по-добър сървиз в БГ.. с променлив успех но.. има още ляб да изядем докато се научим да ценим сървиз-а а пък той от своя страна трабва да се прочисти от много некомпетентни и недоброжелателни субекти. Абе има накъде.

 

Успех, на всички които работят с хора и "хора" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...