Премини към съдържание

Проблем при форсиране


T-rex

Препоръчано мнение

Здравейте. Да опиша проблема с две думи и какво съм направил. Проблема е, че при рязко натискане на газта се усе6та едно придърпване независимо в движение ли е или на място. Това го прави до около 2500 или 3000 оборота и почти всеки път е различно. В един момент рязко се "отпушва". На празен ход не виждам проблеми, а и при плавно подаване на газта. Първоначално с прекъсването си помислих, че съм за кабели, свещи или капачка(колата не беше карана 3 месеца). Премерих свещите и 3 са около 10К, а другия е 7-8К. Свалих капачката и огледах за пукнатини, нооо отвътре още лъщи и няма видимо проблем. Смених свещите след като ги огледах и не видях разлика(лятото ги бях сменял). И това не помогна. Сега съм се насочил към дебитомера. Дали не е възможно потенциометъра да е проблемен :icon_hmm: Повече няма да оставям колата толкова дълго на едно място, защото явно всичко се поврежда от стоенето. Тази година не ми върви(радиатор, акумулатор, а сега и това). Ако някой може да ми даде насоки, защото няма да имам пари да започна да сменям всяка част, която ме съмнява :icon_blush: Благодаря предварително на всички отзовали се :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами без диагностика ... Кабелите хубаво сте ги мерили, само че ако има пробив някъде, няма да се разбере по съпротивленията им. Пробвайте да напръскате кабелите с пулверизатор за прозорци пълен с вода докато колата работи и навън е тъмно. Иначе може да замерите и напрежението на ТПС-а дали не играе, когато колата е на 2500-3000 об/мин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора. Пробвах и с пръскане с пулверизатор. Гледах пръсках и нищо не видях. Пръсках и по капачката. Сега пък като натисна рязко не се оправяше, а започваше яко да забива, сякаш нямаше въздух или гориво. При плавно подаване и при по-високи обороти проблема го няма. Ще може ли да ми подскажеш, на кои клеми колко трябва да е напрежението и колко е съпротивлението между изводите(за ТПС). И дали някой знае Колт 1.3 93-94 със същите ТПС ли са. Мерси отново :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора. Пробвах и с пръскане с пулверизатор. Гледах пръсках и нищо не видях. Пръсках и по капачката. Сега пък като натисна рязко не се оправяше, а започваше яко да забива, сякаш нямаше въздух или гориво. При плавно подаване и при по-високи обороти проблема го няма. Ще може ли да ми подскажеш, на кои клеми колко трябва да е напрежението и колко е съпротивлението между изводите(за ТПС). И дали някой знае Колт 1.3 93-94 със същите ТПС ли са. Мерси отново :)

Здравей, ТПС-а представлява един потенциометър и има базов ток 12в. маса и изходен. Като мериш напрежението на изходния кабел сигнала е:

0,450в - 0,680в при върнат педал на газта и напрежението стига до 9.00в при натискане на педала (поне на Галанта са така).

Сега като помислих проблема е по-вероятно да е от бензиновата помпа, ако налягането на бензина е ниско се получава подобно поведение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...