T-rex Публикувано 29 март 2011 Сподели Публикувано 29 март 2011 Здравейте. Да опиша проблема с две думи и какво съм направил. Проблема е, че при рязко натискане на газта се усе6та едно придърпване независимо в движение ли е или на място. Това го прави до около 2500 или 3000 оборота и почти всеки път е различно. В един момент рязко се "отпушва". На празен ход не виждам проблеми, а и при плавно подаване на газта. Първоначално с прекъсването си помислих, че съм за кабели, свещи или капачка(колата не беше карана 3 месеца). Премерих свещите и 3 са около 10К, а другия е 7-8К. Свалих капачката и огледах за пукнатини, нооо отвътре още лъщи и няма видимо проблем. Смених свещите след като ги огледах и не видях разлика(лятото ги бях сменял). И това не помогна. Сега съм се насочил към дебитомера. Дали не е възможно потенциометъра да е проблемен :icon_hmm: Повече няма да оставям колата толкова дълго на едно място, защото явно всичко се поврежда от стоенето. Тази година не ми върви(радиатор, акумулатор, а сега и това). Ако някой може да ми даде насоки, защото няма да имам пари да започна да сменям всяка част, която ме съмнява :icon_blush: Благодаря предварително на всички отзовали се :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 29 март 2011 Сподели Публикувано 29 март 2011 Ами без диагностика ... Кабелите хубаво сте ги мерили, само че ако има пробив някъде, няма да се разбере по съпротивленията им. Пробвайте да напръскате кабелите с пулверизатор за прозорци пълен с вода докато колата работи и навън е тъмно. Иначе може да замерите и напрежението на ТПС-а дали не играе, когато колата е на 2500-3000 об/мин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T-rex Публикувано 29 март 2011 Автор Сподели Публикувано 29 март 2011 Благодаря ти за отговора. Пробвах и с пръскане с пулверизатор. Гледах пръсках и нищо не видях. Пръсках и по капачката. Сега пък като натисна рязко не се оправяше, а започваше яко да забива, сякаш нямаше въздух или гориво. При плавно подаване и при по-високи обороти проблема го няма. Ще може ли да ми подскажеш, на кои клеми колко трябва да е напрежението и колко е съпротивлението между изводите(за ТПС). И дали някой знае Колт 1.3 93-94 със същите ТПС ли са. Мерси отново Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 30 март 2011 Сподели Публикувано 30 март 2011 Благодаря ти за отговора. Пробвах и с пръскане с пулверизатор. Гледах пръсках и нищо не видях. Пръсках и по капачката. Сега пък като натисна рязко не се оправяше, а започваше яко да забива, сякаш нямаше въздух или гориво. При плавно подаване и при по-високи обороти проблема го няма. Ще може ли да ми подскажеш, на кои клеми колко трябва да е напрежението и колко е съпротивлението между изводите(за ТПС). И дали някой знае Колт 1.3 93-94 със същите ТПС ли са. Мерси отново Здравей, ТПС-а представлява един потенциометър и има базов ток 12в. маса и изходен. Като мериш напрежението на изходния кабел сигнала е:0,450в - 0,680в при върнат педал на газта и напрежението стига до 9.00в при натискане на педала (поне на Галанта са така).Сега като помислих проблема е по-вероятно да е от бензиновата помпа, ако налягането на бензина е ниско се получава подобно поведение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T-rex Публикувано 12 април 2011 Автор Сподели Публикувано 12 април 2011 Само да кажа, че преди няколко дни установихме, че е бобина. Купих нова и всичко е ОК. Оказа се стандартен проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.