daniel87 Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Привет!!!Става дума за Галант ГТИ 1992.При определени обороти 4000 и 6500, в копето се усеща една много лека вибрация.Искам да попитам по компетентните,възможно ли е да е от незацепени правилно балансиращи валове,и става ли евентуално да се изолират само с премахване на ремака,или има други тънкости.Благодарства. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Привет!!!Става дума за Галант ГТИ 1992.При определени обороти 4000 и 6500, в копето се усеща една много лека вибрация.Искам да попитам по компетентните,възможно ли е да е от незацепени правилно балансиращи валове,и става ли евентуално да се изолират само с премахване на ремака,или има други тънкости.Благодарства. Вярно е, че такава вибрация се получава при неправилно зацепен мотор. Доколкото съм чувал белезите, по които се зацепва двигателя могат да съвпднат няколко пъти, като само единият е правилен. Лошого е че ако не е се оправи на време двигателят почва да тресе все по - силно и става неприятно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 При мен беше така, но около 3000 оборота, не можеше да се пипне мотора, и така от Варна до тук... А се оказа за 20 мин работа и сега няма грижи, но си трябва майстор . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 24 февруари 2011 Сподели Публикувано 24 февруари 2011 Ще те посъветвам същото, което ти препоръчах и преди време в другата ти тема - свържи се с Ди джея, закарай му Галанта да го покара и да ти обясни (и реши) проблема!Чувал съм, че някои "майстори" при смяна на ремъци обръщат балансиращите валове на 180 градуса...може и твоя случай да е такъв.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 24 февруари 2011 Сподели Публикувано 24 февруари 2011 Аз имах подобен случай колега, повярвай ми при обърнати балансиращи валове, колата няма да може да се кара над 3000 оборота. Ако както казваш ти има леки вибрации само при 4000 и при 6500, то по вероятно твоя случай не е такъв. Но това си е мое лично мнение. И както те посъветва колегата charislav, по-добре я закарай да я види Dj Tymbi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.