crus Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 (редакция) Привет колеги,имам следната драма с колата ....колата започна да харчи поне двойно градско ????софийско ....малко история колата скоро беше при майстор за смяна на гумички на клапаните и смяна на масло.имам две идеи или майстора си е оставил ръцете или в бензиностанцията са почнали с номерата(начина и маршрута на шофиране не са променени)...даите съвет какво да погледна ..въздушен филтър скоро е сменян...колата е колт 92-93 година 1.3....за мене е пълен абсурд след зареждане на 10 литра и изминаване на 40 км колата да изгасне и то 2 пъти , защото е свършило горивото, но е факт.моля ви за съвет и насоки поздрави Редактирано 22 февруари 2011 от crus Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
COLT4o Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Привет колеги,имам следната драма с колата ....колата започна да харчи поне двойно градско ????софийско ....малко история колата скоро беше при майстор за смяна на гумички на клапаните и смяна на масло.имам две идеи или майстора си е оставил ръцете или в бензиностанцията са почнали с номерата(начина и маршрута на шофиране не са променени)...даите съвет какво да погледна ..въздушен филтър скоро е сменян...колата е колт 92-93 година 1.3....за мене е пълен абсурд след зареждане на 10 литра и изминаване на 40 км колата да изгасне и то 2 пъти , защото е свършило горивото, но е факт.моля ви за съвет и насоки поздравиМоже би ангренажния ремък не е зацепен както трябва, има си белязки, които трябва да бъдат уцелени при слагането на ремъка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Привет колеги,имам следната драма с колата ....колата започна да харчи поне двойно градско ????софийско ....малко история колата скоро беше при майстор за смяна на гумички на клапаните и смяна на масло.имам две идеи или майстора си е оставил ръцете или в бензиностанцията са почнали с номерата(начина и маршрута на шофиране не са променени)...даите съвет какво да погледна ..въздушен филтър скоро е сменян...колата е колт 92-93 година 1.3....за мене е пълен абсурд след зареждане на 10 литра и изминаване на 40 км колата да изгасне и то 2 пъти , защото е свършило горивото, но е факт.моля ви за съвет и насоки поздрави 1. промени ли се паленето сутрин?2. оборотите на празен ход дали са същите? 3. прекъсване на студен мотор?Ако има един от тези фактори иди пак при майстора да си огледа работата забравен вакум, неправилно зацепен ремък, не вкарана букса на някой датчик, смуче въздух от смукателни колектори.на място ли са сменяни гумичките или вадихте глава ?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crus Публикувано 22 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2011 (редакция) Привет колеги,за съжаление въпреки горчивия ми опит с другата ми кола се наложи да оставя колата и да зачезна по работа ,т.е. да оставя майстора да си прави каквото си знае ....паленето е нормално ,обороти нормални ,мощноста си е ок ...колата си работи ок ....обаче разхода е драстичен затова казах ,че имам и версия с бензиностанцията от която обикновено зареждам ..да не са започнали с мизериите...Поздрави и благодаря за бързото отношение п.с.колата беше оправена за два дни и понеже за сефте ползвам този майстор нямам идея дали е свалял главата или са приказки...факт за цялата работа ми взе 60 лева...материалите от мен Редактирано 22 февруари 2011 от crus Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Значи не е сваляна..... А оттам и отпада вариантът с ангренажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crus Публикувано 24 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2011 Привет колеги,след като не е ангренаж към какво да се насоча ? Очевидно не е термостат ...в колата става жега за отрицателно време ...мисля си за въздушния филтър ..сменян е преди 2000-3000 км за София казват ,е това си е доволно много .Свещите и те тогава са сменени с Бош ...въпреки уверенията че са истински ..знаели човек ..стъпковото моторче ако е проблем мисля че щеше да да има играене на обороти или бъркам ..в събота и неделя ще се заровя под капак и ще почистя и дросел и стъпково моторче и продухване на въздушен филтър щеше ми се да погледна и бензиновия филтър хм но тук има противоречиви мнения а именно бензиновия филтър е в резервоара и има и допълнителна цедка ??насочете ме какво друго да гледам ?сега се сещам нещо тук дали има и къде ламбда сонда?благодаря ви предварително за помощаПоздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.